Dan moet je mr. muscle maar eens vragen of hij je kan helpen met squattenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan ga ik vanmiddag nog lekker even m'n oude dingen doen
't Gaat best goed. Behalve als die ene leuke vent er ook is, dan kan ik me opeens niet zo goed meer concentrerenHij ook niet volgens mij
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
vampje heeft au en een kapot scheenbeen. lig nu te wachten tot t geopereerd gaat worden
Ai, wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
vampje heeft au en een kapot scheenbeen. lig nu te wachten tot t geopereerd gaat worden
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
Clinique heeft daar zo'n anti-blemish-goedje voor, werkt bij mij echt goedquote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Miss_S het volgende:
Iemand nog tips om puistjes in 2 dagen weg te krijgen?
Hihi sorry dit kon ik even niet latenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, de Koek en de Bink, die zag ik helemaal niet, het plaatsen van mijn post ging zo langzaam
Wat een lekker stel verloofdes he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
scherp mesjequote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Miss_S het volgende:
Iemand nog tips om puistjes in 2 dagen weg te krijgen?
Moet ik eerst een strakkere kont krijgen, daarna mag ie kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
Dan moet je mr. muscle maar eens vragen of hij je kan helpen met squatten
Thanksquote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Clinique heeft daar zo'n anti-blemish-goedje voor, werkt bij mij echt goed
Klinkt ook goed, zal morgen eens gaan kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Moet ik eerst een strakkere kont krijgen, daarna mag ie kijken
Vamp wat heb je nou weer gedaan!
Miss_S, ik gebruik een heel gek spulletje voor acute puistjesproblematiek:
[ afbeelding ]
't Hoort eigenlijk te werken tegen ingegroeide haartjes na 't scheren, maar op de verpakking stond gek genoeg dat 't ook tegen puistjes werkt. En inderdaad, geen flauw idee hoe het werkt, maar als ik 's avonds een puistje zie opkomen (die ene keer in de paar maanden dat dat gebeurt, thanks to m'n Diane 35), smeer ik een minibeetje van dat spul erop en de volgende ochtend is 't weg!
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi sorry dit kon ik even niet latenAls jullie hem niet leuk vinden haal ik hem wel weg hoor
Hij is superleuk, maar hij moet wel andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bink is het vrouwtje (oke, de naam is misleidend) en de Koekie het mannetje
Conleche heeft ooit ook al een keer een verlovingskaartje gemaakt met bruidssluier en hoge hoed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Awwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |