Oh, echt adorablequote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das het atelier van meneer C. en iets verderop is het gewone huis.
Ontwikelingenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eh... duidelijk, soort van. Wil je de tikfout aanwijzen? Ik schuif het af de watten in m'n hoofd door een griepje, want ik zie alleen de taalfout.
Privé, dus we kunnen skinnydippenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, echt adorableIs het privé grond of kunnen andere mensen er ook wandelen?
Jeetje, wat mooi.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende zomer komen de puppeltjes ff zwemmen, dan weet je datquote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je geen hoekje in de kamer vrijmaken? Of werkt hij alleen maar heel groot?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jeetje, wat mooi..
Dat ontbreekt nog aan het geluk van vriendje, er is waar we nu wonen geen plek voor hem om te schilderen en daar wordt 'ie op z'n zachtst gezegd niet blij van..
Kan 'ie niet ergens atelierruimte huren? Evt gedeeld met anderen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jeetje, wat mooi..
Dat ontbreekt nog aan het geluk van vriendje, er is waar we nu wonen geen plek voor hem om te schilderen en daar wordt 'ie op z'n zachtst gezegd niet blij van..
Zomer pas hè; watje!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgende zomer komen de puppeltjes ff zwemmen, dan weet je dat
Hij werkt groot ja, meestal zijn zijn doeken zeker enkele meters breed. Hij durft ook niet in de slaapkamer omdat 'ie bang is dat ik kwaad word als ergens verf op komt. En dat zou best eens zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je geen hoekje in de kamer vrijmaken? Of werkt hij alleen maar heel groot?
Ik vind het knap asociaal om een vacature terug te trekken, eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Dit mailtje kreeg ik:
Ja das mijn Koekie, hier samen met de Bink van Greys:quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi, Conleche!
Is die hond trouwens ook van jullie?
Hier ook flink aan de studie. Vanaf nu alleen nog maar vrij om te leren tot aan het tentamen, en die tijd ga ik ook wel nodig hebben. Dus: flinke kop koffie erbij en aan de slag.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd Viking met het ontsnappen aan dit bedrijf!En, zoals ze bij onze Thaise afhaal zeggen als je verbrand eten meekrijgt: Better luck next time!
En Conleche: wat een prachtige plek. Dat je nog tot werken komt daar, volgens mij zou ik een stoel naar buiten slepen en alleen maar boekjes gaan lezen en kijken naar het uitzicht
Aww...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das mijn Koekie, hier samen met de Bink van Greys:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Viking met het ontsnappen aan dit bedrijf!En, zoals ze bij onze Thaise afhaal zeggen als je verbrand eten meekrijgt: Better luck next time!
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik dus ook. Het komt erg onprofessioneel over. Maar ze hebben zich kennelijk verkeken op de hoeveelheid opdrachten en een nieuwe redacteur kan er kennelijk niet uit dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind het knap asociaal om een vacature terug te trekken, eigenlijk.
En volgens mij kun je het woord "adequaat" niet meer met goed fatsoen gebruiken sinds Verdonk dat onhandig heeft gedaan.
Nou ja, bij zo'n bedrijf wil je ook niet werken, toch?
Aww!!! Wat poseren ze mooi!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, hij lijkt wel een beetje op Koekie, het hondje van Conleche. Alleen heb ik hier geen foto van hem.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Spock, wat een geniale naam... Heeft 'ie ook puntoortjes?
* Mini_rulez is Star Trek-fan.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Het komt erg onprofessioneel over. Maar ze hebben zich kennelijk verkeken op de hoeveelheid opdrachten en een nieuwe redacteur kan er kennelijk niet uit dus.
Hopelijk is dit het begin van hun faillissement![]()
.
Mooooi!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Bink leuker; die heeft echt zo'n onnozel hoofd en is camerageilquote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]!!!
Al vind ik Koekie dan nog net ietsje schattiger dan BinkWat voor ras is Koekie eigenlijk? Het is echt een droppie!!
Hij lijkt ook een beetje op het hondje Spock van mijn moeder, 1 of andere kruising. Gekocht in Antwerpen.
Het plaatje is idd adorablequote:Op donderdag 6 november 2008 12:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind Bink leuker; die heeft echt zo'n onnozel hoofd en is camerageil![]()
Die twee samen zijn priceless
Dat was ik wel van plan hoor; alleen was mijnquote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Beter neem je wat lekkere broodjes mee en niet alleen de pas!
Oh, dan kom ik in februari even bij je schaatsenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Privé, dus we kunnen skinnydippen![]()
En schaatsen. Zouden we weer eens kunnen schaatsen deze winter??
Dan ga ik vanmiddag nog lekker even m'n oude dingen doenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
not yet, dit weekend ga ik daarmee aan de slag!
Verschilt volgens mij per woningbouwvereniging. Ik zou het even navragen!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ergens m'n brutomaandinkomen moet opgeven (inschrijving voor huisje) mag ik dan m'n stufi meerekenen?.
De Bink heeft er al met haar puppeltjes in gelegen, in dat watertjequote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgende zomer komen de puppeltjes ff zwemmen, dan weet je dat
Sociale huurwoning?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
-Laat maar, ben er al achter!-
Edit: je had inmiddels al ge-edit.quote:Voor studenten geldt dat van de studiefinanciering zowel de basis- als de aanvullende beurs niet bij de inkomsten uit werk mogen worden opgeteld. Indien u studeert en naast een beurs geen inkomsten uit werk heeft moet u als inkomen ¤ 0,00 opgeven.
Dan moet je mr. muscle maar eens vragen of hij je kan helpen met squattenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan ga ik vanmiddag nog lekker even m'n oude dingen doen
't Gaat best goed. Behalve als die ene leuke vent er ook is, dan kan ik me opeens niet zo goed meer concentrerenHij ook niet volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |