Een betere OP dan dit heb ik nu geen tijd voor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 20:36 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Het eerste topic: Marktplaats aanbiedingen...
Freddy Zwinkels zet spullen op martkplaats die gebruikt zijn en nog duurder als in de winkel zijn!
Freddy heeft maar liefst al 173 dingen op marktplaats staan!![]()
http://link.marktplaats.nl/202384849
Leeg biervaatje voor slechts 45 euro!![]()
Heb je Freddy gebeld of ge emailt post hier je berichtje !
Hier wat post uit het marktplaats topic :
---------------------------------------------------------------------------------------
hallo
ik ga akkoort met het bod
als ik hem op moet stuur dan komt er 6,20 erbij voor te verzenden
dan ben u kwijt 106,20 euro daar zit de verzendkosten erbij
ik stuur pas iets op als ik het geld binnen heb op mijn rekeningnummer
dan stuur ik met spoel die toetsenbord op naar jouw
wil jy jouw gevens even naar mijn stuur dan weet ik maar ik het naar tow moet stureb
dan jy jy straks mijn banknummer ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vast debankt ervoor
groetjes van freddy zwinkels
---------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Freddy,
Ik heb wel interesse in je mp3 speler. Ik had wel wat vragen:
Hoeveel MB kan erop?
En kan er misschien iets van de prijs af?
Wat zijn de verzendkosten?
Alvast bedankt,
Kees
Krijg ik dit:
hallo kees
hij is 256 mb
voor 51,20 euro is hij voor jouw
daar zit de verzendkost erbij
ik hoop dat ik iets van jouw hoor
groetjes van freddy
----------------------------------------------------------------------------------------
Game on!
quote:Op donderdag 6 november 2008 07:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik bij Freddy en Benno thuis was. En ze gaven geen gewone hand maar maar twee vingers. Weird!
Je kan ook bijna niet geloven dat er zulke onbenullen op de wereld zijn...quote:Op donderdag 6 november 2008 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Freddy verschrikkelijk nèp is
Ik heb gewoon copy-paste gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:12 schreef Nielsch het volgende:
Het is Freddy Zwinkels
Tweede keer dat die fout wordt gemaakt in de TT
Nou! Vergis je niet in de mensheid hoor!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je kan ook bijna niet geloven dat er zulke onbenullen op de wereld zijn...
Dan geloof je dit ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik weiger dat te geloven.
Dat was ook mijn reactiequote:
Goed hé...quote:
nee slecht. dat soort shit begin ik niet eens te lezen vanwege die achtergrond.....quote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Goed hé...
Alles fout, foute kleuren, ontbrekende foto's, verkeerde fonts, hopeloos Nederlands, zo fout dat wij weer kunnen genieten van onze ergernissen.
Je weet niet wat je mist...quote:Op donderdag 6 november 2008 10:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
nee slecht. dat soort shit begin ik niet eens te lezen vanwege die achtergrond..... [ afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef Nielsch het volgende:
De lol is er nu trouwens wel een beetje van af.
quote:
En dan denk je dat ik de zin heb afgekapt.quote:OOK DE BEKLEDING IS HEEL.GEEN 2.DE ZO MOOI EN GOED
Nou.....quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 14:38 schreef Klautje het volgende:
[..]
DE KOEKOEKSTRAAT.1 oftewel hoax.
Niks Hoax, dat bedrijf bestaat echt, en die website is dus ook echt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef Klautje het volgende:
[..]
DE KOEKOEKSTRAAT.1 oftewel hoax.
Lol welke idioot heeft dat gekocht xDquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef Bill_E het volgende:
er verdwijnen steeds meer advertentie's van hem :S vaatje bier is weg in iedergevalhttp://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://verkopers.marktplaats.nl/10916964%3Fxref%3D1
Ik heb gelijk 75 euro geboden.... stel je voor dat ik er weer naast zit zeg...quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef Sadiar het volgende:
niet getreurd het vaatje bier heeft ie nog in de aanbieding
http://link.marktplaats.nl/206733284
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |