abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63090702
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

http://messages.fok.nl/ daar op klikken.

Ik stuur je even een berichtje als 't goed is dan is het inschakelen daarna heel makkelijk
Wil het met julie ook lukken, NanKing en ikke40?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 23:28:01 ]
pi_63090871
Ze heeft mijn berichtje nog niet gelezen en is nu ook offline.
Ik denk dat 't beste is als je haar even mailt op het adres wat ze zojuist gaf.
ijs_beer fan!
pi_63090943
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
Ze heeft mijn berichtje nog niet gelezen en is nu ook offline.
Ik denk dat 't beste is als je haar even mailt op het adres wat ze zojuist gaf.
Ah oké, zal ik doen. Ik dacht heel even dat die ge-edit was, maar dat is dus het juiste e-mailadres
  zondag 9 november 2008 @ 23:40:57 #204
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63091079
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een prachtig topic
Ik las in het schouderklopjes topic dat je nu ook een playstation en xbox hebt? Gaat het om een PS1, 2 of 3 en xbox1 of 360?

Afhankelijk waarvan heb ik heel misschien nog wel een leeftijds gepast spel voor je, ben bang van niet want ik heb vooral bloederige dingen maar ik zal even kijken morgen
Tis een PS 2 (degene vóór de two).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63091151
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tis een PS 2 (degene vóór de two).
Ow, kan dat ook nog Ik wordt echt oud
  zondag 9 november 2008 @ 23:51:36 #206
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_63091416
even een domme vraag misschien... maar ehm...

Hoe zit je in het beddengoed?
Super de Boer heeft nu een spaaractie voor dekbedden... als we met wat fokkers de koppen bij elkaar steken is dat zo geregeld volgens mij....
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zondag 9 november 2008 @ 23:57:52 #207
33954 ElisaB
pi_63091582
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:

Super de Boer heeft nu een spaaractie voor dekbedden... als we met wat fokkers de koppen bij elkaar steken is dat zo geregeld volgens mij....
Top idee!

I'm in!

(ik zie alleen nergens staan dat SdB een actie heeft met dekbedden, maar misschien loop ik gewoon achter)

[ Bericht 5% gewijzigd door ElisaB op 10-11-2008 00:05:09 ]
pi_63091853
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:

Domme vragen bestaan niet. Ik vind het zelfs een goede vraag Ik heb voor mezelf ons oude dekbed van huis meegenomen. Ik wist niet meer waarom we destijds een nieuwe hadden gekocht, maar sinds ik hier slaap herinner ik me het opeens weer. Het ding is van dons en daar ben ik allergisch voor (huisstof, mijt, astma).
Daarom slaap ik nu onder een dubbele deken met een dekbed-overtrek en het dekbed had ik voor de jongens gereserveerd.
Volgende week komt er een stapelbed met matrassen en dekbedden (splinternieuw, dankzij parabono) en ik heb ook al wel wat 1-persoons hoeslakens.
Wat me nu wel te binnen schiet, is dat ze allebei nog wel eens in bed plassen en ik heb nog niet van die zeiltjes. Ik zou niet eens weten waar ik die moet halen trouwens
pi_63091897
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:23 schreef Papabear het volgende:
Waar ik nog om sta te springen, zonder al te hebberig te worden: Een knap 2-pers. matras, want waar ik nu op lig is zo'n ding met metalen veren die je 's nachts kunt tellen in je rug. De afmeting is 140x200 en ligt op een soort van spiraalbodem.

En toen ik zojuist bij de kinderen was, vertelde Patrick dat hij zijn bouwboekje van K'nex kwijt is, dus mocht iemand zo'n boekje hebben liggen en daar van af willen, dan is die van harte welkom
pi_63091916
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Top idee!

I'm in!

(ik zie alleen nergens staan dat SdB een actie heeft met dekbedden, maar misschien loop ik gewoon achter)
Eigenlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg hebt gedaan
  maandag 10 november 2008 @ 00:14:39 #211
33954 ElisaB
pi_63092019
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Papabear het volgende:

Eigenlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg hebt gedaan
Zegeltjes sparen voor gratis kadootjes kost niets. En het is zo heerlijk Hollands
pi_63092126
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zegeltjes sparen voor gratis kadootjes kost niets. En het is zo heerlijk Hollands
  maandag 10 november 2008 @ 00:22:07 #213
33954 ElisaB
pi_63092201
Sparen kost toch niets
pi_63092222
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Zo gaan hulp en liefde rond.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 10 november 2008 @ 00:28:01 #215
33954 ElisaB
pi_63092337
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef Papabear het volgende:

Domme vragen bestaan niet. Ik vind het zelfs een goede vraag Ik heb voor mezelf ons oude dekbed van huis meegenomen. Ik wist niet meer waarom we destijds een nieuwe hadden gekocht, maar sinds ik hier slaap herinner ik me het opeens weer. Het ding is van dons en daar ben ik allergisch voor (huisstof, mijt, astma).
Daarom slaap ik nu onder een dubbele deken met een dekbed-overtrek en het dekbed had ik voor de jongens gereserveerd.
Wij hebben een tweepersoons dekbed voor je; synthetisch. Ligt al twee jaar in de kast
pi_63092398
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zo gaan hulp en liefde rond.
Zeker weten! Parapono had alleen de tv/dvd al eerder aan een vriendin uitgeleend, dus die is natuurlijk niet mee gegaan. En dat bewijst maar hoe goed ze is voor anderen en intussen zijn er al een televisie en dvd-speler naar me onderweg. Zo super
pi_63092427
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wij hebben een tweepersoons dekbed voor je; synthetisch. Ligt al twee jaar in de kast
Hou jij nou echt nooit op?
pi_63092594
Heb je al een fotocamera (voor de mooie momenten met je kinderen)?
pi_63092725
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Heb je al een fotocamera (voor de mooie momenten met je kinderen)?
Jazeker. Ik heb een Nokia N95, die maakt best wel mooie foto's vind ik
pi_63092843
Ik heb niet zoveel verstand van de telefoontjes van tegenwoordig. :p
Haha, ik zie dat die Nokia evenveel megapixels heeft als mijn oude camera, en ook nog een goede lens. Maar goed, mocht je toch een losse camera willen (5MP, 4x opt. zoom), dan heb ik er dus eentje over.
  maandag 10 november 2008 @ 00:50:59 #221
33954 ElisaB
pi_63092849
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:31 schreef Papabear het volgende:

Hou jij nou echt nooit op?
Jawel, zo ongeveer nu

Morgen alles verpakken en versturen. Zou het dinsdag aan moeten komen
pi_63092912
Maar:
missende delen
en
typisch hollands
zitten me wel dwars.
Missen betekent: constateren dat er iets ontbreekt.
Ontbreken betekent: niet aanwezig zijn.
Holland bestaat uit de provincies Noord- en Zuid-Holland (waarbij Noord-Holland voor een deel ook West-Friesland omvat!)
Nederland omvat het hele grondgebied van het koninkrijk der Nederlanden.

Tenslotte: ik woon ver weg van je, maar de naam Pappabeer en je verdere omstandigheden raken me wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63092963
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van de telefoontjes van tegenwoordig. :p
Haha, ik zie dat die Nokia evenveel megapixels heeft als mijn oude camera, en ook nog een goede lens. Maar goed, mocht je toch een losse camera willen (5MP, 4x opt. zoom), dan heb ik er dus eentje over.
Ik heb er net zoveel verstand van, maar het is inderdaad een 5MP en flitsen doet dat gekke ding ook, dus dat is goed genoeg hoor
pi_63092985
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jawel, zo ongeveer nu

Morgen alles verpakken en versturen. Zou het dinsdag aan moeten komen
Ik heb nu al medelijden met de TNT bezorger, maar ik zal hem opwachten en een handje helpen
pi_63093078
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:54 schreef Kees22 het volgende:
Maar:
missende delen
en
typisch hollands
zitten me wel dwars.
Missen betekent: constateren dat er iets ontbreekt.
Ontbreken betekent: niet aanwezig zijn.
Holland bestaat uit de provincies Noord- en Zuid-Holland (waarbij Noord-Holland voor een deel ook West-Friesland omvat!)
Nederland omvat het hele grondgebied van het koninkrijk der Nederlanden.

Tenslotte: ik woon ver weg van je, maar de naam Pappabeer en je verdere omstandigheden raken me wel.
Deze reactie raakt mij ook wel, vooral dat stukje over het missen en ontbreken, maar dat heeft wellicht ook wel met het tijdstip te maken. Ik mis m'n jongens en die ontbreken nu op dit moment. En ja, die wonen in West-Friesland, net als ik (nog net)
Dinsdag is het Sint Maarten, dus ik zal morgen wat dat betreft ook nog even inkopen gaan doen, want er wonen best wel veel kinderen hier

Bedankt voor je bericht Kees, dat waardeer ik echt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2008 01:21:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')