Wil het met julie ook lukken, NanKing en ikke40?quote:Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/ daar op klikken.
Ik stuur je even een berichtje als 't goed is dan is het inschakelen daarna heel makkelijk
Ah oké, zal ik doen. Ik dacht heel even dat die ge-edit was, maar dat is dus het juiste e-mailadresquote:Op zondag 9 november 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
Ze heeft mijn berichtje nog niet gelezen en is nu ook offline.
Ik denk dat 't beste is als je haar even mailt op het adres wat ze zojuist gaf.
Tis een PS 2 (degene vóór de two).quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een prachtig topic
Ik las in het schouderklopjes topic dat je nu ook een playstation en xbox hebt? Gaat het om een PS1, 2 of 3 en xbox1 of 360?
Afhankelijk waarvan heb ik heel misschien nog wel een leeftijds gepast spel voor je, ben bang van niet want ik heb vooral bloederige dingen maar ik zal even kijken morgen
Top idee!quote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
even een domme vraag misschien... maar ehm...
Hoe zit je in het beddengoed?
Super de Boer heeft nu een spaaractie voor dekbedden... als we met wat fokkers de koppen bij elkaar steken is dat zo geregeld volgens mij....
Domme vragen bestaan niet. Ik vind het zelfs een goede vraagquote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
even een domme vraag misschien... maar ehm...
Hoe zit je in het beddengoed?
Super de Boer heeft nu een spaaractie voor dekbedden... als we met wat fokkers de koppen bij elkaar steken is dat zo geregeld volgens mij....
quote:Op zondag 9 november 2008 19:23 schreef Papabear het volgende:
Waar ik nog om sta te springen, zonder al te hebberig te worden: Een knap 2-pers. matras, want waar ik nu op lig is zo'n ding met metalen veren die je 's nachts kunt tellen in je rug. De afmeting is 140x200 en ligt op een soort van spiraalbodem.
En toen ik zojuist bij de kinderen was, vertelde Patrick dat hij zijn bouwboekje van K'nex kwijt is, dus mocht iemand zo'n boekje hebben liggen en daar van af willen, dan is die van harte welkom
Eigenlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg hebt gedaanquote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Top idee!
I'm in!
(ik zie alleen nergens staan dat SdB een actie heeft met dekbedden, maar misschien loop ik gewoon achter)
Zegeltjes sparen voor gratis kadootjes kost niets. En het is zo heerlijk Hollandsquote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Papabear het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg hebt gedaan
quote:Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zegeltjes sparen voor gratis kadootjes kost niets. En het is zo heerlijk Hollands
Zo gaan hulp en liefde rond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Wij hebben een tweepersoons dekbed voor je; synthetisch. Ligt al twee jaar in de kastquote:Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef Papabear het volgende:
Domme vragen bestaan niet. Ik vind het zelfs een goede vraagIk heb voor mezelf ons oude dekbed van huis meegenomen. Ik wist niet meer waarom we destijds een nieuwe hadden gekocht, maar sinds ik hier slaap herinner ik me het opeens weer. Het ding is van dons en daar ben ik allergisch voor (huisstof, mijt, astma).
Daarom slaap ik nu onder een dubbele deken met een dekbed-overtrek en het dekbed had ik voor de jongens gereserveerd.
Zeker weten! Parapono had alleen de tv/dvd al eerder aan een vriendin uitgeleend, dus die is natuurlijk niet mee gegaan. En dat bewijst maar hoe goed ze is voor anderen en intussen zijn er al een televisie en dvd-speler naar me onderweg. Zo superquote:
Hou jij nou echt nooit op?quote:Op maandag 10 november 2008 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben een tweepersoons dekbed voor je; synthetisch. Ligt al twee jaar in de kast
Jazeker. Ik heb een Nokia N95, die maakt best wel mooie foto's vind ikquote:Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Heb je al een fotocamera (voor de mooie momenten met je kinderen)?
Jawel, zo ongeveer nuquote:
Ik heb er net zoveel verstand van, maar het is inderdaad een 5MP en flitsen doet dat gekke ding ook, dus dat is goed genoeg hoorquote:Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van de telefoontjes van tegenwoordig. :p
Haha, ik zie dat die Nokia evenveel megapixels heeft als mijn oude camera, en ook nog een goede lens. Maar goed, mocht je toch een losse camera willen (5MP, 4x opt. zoom), dan heb ik er dus eentje over.
Ik heb nu al medelijden met de TNT bezorger, maar ik zal hem opwachten en een handje helpenquote:Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel, zo ongeveer nu
Morgen alles verpakken en versturen. Zou het dinsdag aan moeten komen
Deze reactie raakt mij ook wel, vooral dat stukje over het missen en ontbreken, maar dat heeft wellicht ook wel met het tijdstip te maken. Ik mis m'n jongens en die ontbreken nu op dit moment. En ja, die wonen in West-Friesland, net als ik (nog net)quote:Op maandag 10 november 2008 00:54 schreef Kees22 het volgende:
Maar:
missende delen
en
typisch hollands
zitten me wel dwars.
Missen betekent: constateren dat er iets ontbreekt.
Ontbreken betekent: niet aanwezig zijn.
Holland bestaat uit de provincies Noord- en Zuid-Holland (waarbij Noord-Holland voor een deel ook West-Friesland omvat!)
Nederland omvat het hele grondgebied van het koninkrijk der Nederlanden.
Tenslotte: ik woon ver weg van je, maar de naam Pappabeer en je verdere omstandigheden raken me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |