Dat dus..quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Sodeju wat een topic zeg![]()
Ik heb zelf niks weg te geven helaas. Maar wat hier gebeurt vind ik dus heel relaxed!
Die senseo blijft het nu doen? Mijn aanbod blijft staan mocht die senseo toch nog problemen geven dan kan die van mij naar papabear.quote:
Ik heb een nieuwe gekochtquote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Wouzer het volgende:
Die senseo blijft het nu doen? Mijn aanbod blijft staan mocht die senseo toch nog problemen geven dan kan die van mij naar papabear.
wel.
Boefjequote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Ik installeer voor mijn werk kassa's en pin's bij winkels en dus ook SdB dus als er intresse is in die dekbedden of handdoeken bij de SdB spaar actie laat het me ff weten want dan neem ik zon rol met zegels mee naar huisZo heb ik ook voor mezelf ook alle ballen 'gespaard" bij de EK actie toen bij SdB
quote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Ik installeer voor mijn werk kassa's en pin's bij winkels en dus ook SdB dus als er intresse is in die dekbedden of handdoeken bij de SdB spaar actie laat het me ff weten want dan neem ik zon rol met zegels mee naar huisZo heb ik ook voor mezelf ook alle ballen 'gespaard" bij de EK actie toen bij SdB
Robin Hoodquote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanquote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Het is niet veel, maar ik heb een mini (echt mini) kerstboom voor je die over 8-10 jaar uitgegroeid is tot een boom van flink formaat!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Papabear het volgende:
Ja, een kerstboom of andere kerstspullen misschien nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |