Je zoekt geen oplossing voor je probleem?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:58 schreef Sjibble het volgende:
maar ik klaag en dit is klb
ik zoek geen oplossing
stfu newb
Ik krijg zonder problemen een stad richting de 180.000+quote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef tralalala het volgende:
Is dit echt of nep?Ik krijg never nooit steden boven de 30.000
Echte mannen gebruiken ook niets anders dan Engelse Ponden als currency.quote:
Die is echt, ja, saveje?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Het aandelensysteem is suf, maar daar gaat het toch ook niet om.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef Sjibble het volgende:
Klacht: Game die al 2 jaar open source is, en nog steeds een zwak aandelensysteem heeft.
Netjes!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Het aandelensysteem is suf, maar daar gaat het toch ook niet om.
[ afbeelding ]
Ik vind het bijvoorbeeld leuk om een stervormig netwerk te maken dat op één plek bij elkaar komt.
Het is best een uitdaging om zo'n knooppunt zó te bouwen dat de boel niet vastloopt.
ziet er ingewikkeld uit... zie dat de treinen allemaal staan te wachten, is het niet slimmer om gewoon 1 op 1 te bouwen? rails kost in principe toch geen drolquote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Het aandelensysteem is suf, maar daar gaat het toch ook niet om.
[ afbeelding ]
Ik vind het bijvoorbeeld leuk om een stervormig netwerk te maken dat op één plek bij elkaar komt.
Het is best een uitdaging om zo'n knooppunt zó te bouwen dat de boel niet vastloopt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben in het forum games OpenTTD gevonden.
Leuk spelletje, samengevat is het een spel waarbij je goederen en passagiers moet vervoeren op verschillende manieren, concurrenten voor blijven en zoveel mogelijk winst draaien. Op een ENORM level.
10 jaar oud spel, maar niks mis mee qua graphics of gameplay.
Maar waar ik me mateloos aan stoor is de " AI " van de game en het schraal geregelde aandelensysteem
Ik begin het spel in een krap level wat het moeilijker maakt voor 7 concurrenten.
Ik zet echt alles op zijn moeilijkst.
En het enige dat ik hoef te doen om te winnen is:
Neem max lening op
Koop een leuk bedrijfje over.
Betaal de lening af en draai wat winst.
Weer lening opnemen en neem er nog een bedrijfje bij.
etc etc
Dus Ik ben 13 minuten bezig nu en ik heb al 3,5 miljoen euro, terwijl de andere concurrentjes maar 1,2 miljoen hebben..
Feitelijk heb ik dit al na 7 min gewonnen, aangezien ik zag dat mijn bedrijfswaarde veel harder steeg als de beste concurrent.
Klacht: Game die al 2 jaar open source is, en nog steeds een zwak aandelensysteem heeft.
Ik kan dan wel geen aandelen kopen, maar zo is het ook niet leuk meer.
Die treinen wachten allemaal om station Ridderdricht in te kunnen rijden. Dat station is helaas te klein en er is geen plek om het uit te breiden. Maar de treinen hebben al voorgesorteerd, alle andere treinen kunnen dus gewoon doorrijden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
ziet er ingewikkeld uit... zie dat de treinen allemaal staan te wachten, is het niet slimmer om gewoon 1 op 1 te bouwen? rails kost in principe toch geen drol![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:01 schreef Jump het volgende:
Ga dan zelf aan de slag, het is open source
Heb je een saved game voor mij?quote:
Wel de DOS-versie natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
Transport Tycoon Deluxe
Echte mannen hebben hem orgineel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |