dat gifje...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoor net dat je er niet zo uitziet in het echt
Omdat maar weinig vrouwen voldoen aan de eisen die ik stel. Ik heb niet de behoefte mn piemel te duwen in elk vrouwke met een leuk gezichtje en fijne tetten.quote:
jij ook hierquote:
Och, je vindt wel iemandquote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af
En wanneer zei Red_Cat precies dat ze wilde dat je je piemel in dr duwde?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat maar weinig vrouwen voldoen aan de eisen die ik stel. Ik heb niet de behoefte mn piemel te duwen in elk vrouwke met een leuk gezichtje en fijne tetten.
Dat hoeft ze niet te zeggen dat willen alle vrouwen als ze me eenmaal kennen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wanneer zei Red_Cat precies dat ze wilde dat je je piemel in dr duwde?
Dat vroeg ik mij ook al af jaquote:Op woensdag 5 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wanneer zei Red_Cat precies dat ze wilde dat je je piemel in dr duwde?
je vader was vast een dief,quote:
Ah toch wel danquote:
Eww.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je vader was vast een dief,
hij heeft alle sterretjes uit de hemel gestolen en in je oogjes gestopt![]()
sorry daar dacht ik opeens aan
Wat lekker zoetsappigquote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je vader was vast een dief,
hij heeft alle sterretjes uit de hemel gestolen en in je oogjes gestopt![]()
sorry daar dacht ik opeens aan
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te zeggen dat willen alle vrouwen als ze me eenmaal kennen.
Lekker laten dromenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ah toch wel danJe kan er best mee door
![]()
ey dat noemt men een complimentquote:
Het is meer een nachtmerrie. Het is vrij vervelend, om iemand te moeten afwijzen die je wel aardig vindt, maar niet op die wijze.quote:
Heb ik nou ook altijd last van!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is meer een nachtmerrie. Het is vrij vervelend, om iemand te moeten afwijzen die je wel aardig vindt, maar niet op die wijze.
\quote:Op woensdag 5 november 2008 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Eigenlijk best een Viswijfje topic dit.
Jij bent absoluut de lelijke van de groep!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef MASD het volgende:
Kan ik er ook mee door of ben ik weer de lelijke van de groep?
I'd hit itquote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef MASD het volgende:
Wij zijn samen de Opperlelijkerds!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef MASD het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kindjes van jullie!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wij zijn samen de Opperlelijkerds!
We regeren, yeah.
Ik word ook tienermama, jeweetquote:Op woensdag 5 november 2008 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kindjes van jullie!
Ik heb zaad waar van je 100% gegarandeerd een meisje krijgt... proberen?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik word ook tienermama, jeweetLuna gaat ze heten
En als het een jongetje is of het heeft een andere enge ziekte hoef ik 'em niet.
Bij gebrek aan foto en subtiliteit, nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Ik heb zaad waar van je 100% gegarandeerd een meisje krijgt... proberen?
Jammer!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto en subtiliteit, nee.
Prima. Wordt het een abortus of mag ik hem houden als het een jongetje is?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik word ook tienermama, jeweetLuna gaat ze heten
En als het een jongetje is of het heeft een andere enge ziekte hoef ik 'em niet.
Dan mag je hem hebben. =)quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima. Wordt het een abortus of mag ik hem houden als het een jongetje is?
Laat maar weten wanneer je dat gaatje vrij hebt.quote:
Hij wil mijn jongetje.quote:
quote:
Welkom terug rooie!quote:
ik miste je al onlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |