gitaristen zijn superiorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef MASD het volgende:
Klacht: Ik mag als bandlid de hele avond gratis drinken. Was mijn eerdere plan om de vodka, whiskey en champagnekast te plunderen, nu gaat het niet meer door. Verdoemde rijles morgenochtend.
Like what, de eelt op je vingers waardoor je niet meer voelt wat je doet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Fuck nee, zie ik eruit als een aandachtgeile, zelfingenomen prutser? Ik ben bassist. Spelen met de vingers is superieur, heb je nog wat aan in bed.
neequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Like what, de eelt op je vingers waardoor je niet meer voelt wat je doet?
toch eens gitaarles nemenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
neelike mijn supersnelle en sterke vingers!
Tsja, ik ga d'r niet over liegen..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu nog zeggen dat je slikt en je heb jezelf een vent gevonden
Oehquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:44 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, ik ga d'r niet over liegen..
Dus bij deze.
Weetiktoch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
neelike mijn supersnelle en sterke vingers!
Jij hebt ook al sex afgewezen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
Ik had godverdomme 2 collega's kunnen neuken (afzonderlijk van elkaar). Maar nee, ik besloot weer eens om er niet aan toe te geven._! . Maar ergens ben ik eigenlijk trots op mezelf.
.
'Ga je straks mee, R&B feestje?'
'Nee.'
![]()
Maar die andere collega wel gezoend. En dat was na 2 martini's.
Dilemma's, ML!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
Ik had godverdomme 2 collega's kunnen neuken (afzonderlijk van elkaar). Maar nee, ik besloot weer eens om er niet aan toe te geven._! . Maar ergens ben ik eigenlijk trots op mezelf.
.
'Ga je straks mee, R&B feestje?'
'Nee.'
![]()
Maar die andere collega wel gezoend. En dat was na 2 martini's.
De glans is er vanaf nu ik de reden ken van mijn vluchtgedrag. Ik mis het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:20 schreef OldJeller het volgende:
"Niet serieus -> dús geen seks."
Gedraag je niet zo als een wijf, man.. genieten moet je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |