En dat is raar, omdat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Let wel, Babs. Men heeft het hier over Jim Carrey's vertolking van Kaufman in de film Man on the MoonGeen van allen kende Kaufman überhaupt voordat ze die film hadden gezien
Dat siert je.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik neig wel eens bij mijn mening te blijven
Omdat men het hier steeds over Andy Kaufman heeft, maar gewoon loopt te geilen op Jim Carrey en zn vertolking van Kaufman. Dat is raar.quote:
Wie is men? Ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Omdat men het hier steeds over Andy Kaufman heeft, maar gewoon loopt te geilen op Jim Carrey en zn vertolking van Kaufman. Dat is raar.
Jim Carrey's vertolking ja. Niet Andy Kaufman himself... ieeeegehquote:
Het kan aan mij liggen, maar "Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super" vat ik toch maar op één manier op.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jim Carrey's vertolking ja. Niet Andy Kaufman himself... ieeeegeh.
Hoe fucking cares... vind hem NU iig totaal niks meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar "Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super" vat ik toch maar op één manier op.Eentje die weinig van doen heeft met de vertolking ervan.
En anders ben je zo'n knurft die Giechel zonet omschreef.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan jullie morgen ook kijken naar de Sinterklaasintocht?
kijken is een groot woord, maar ik heb 't meestal wel aanstaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan jullie morgen ook kijken naar de Sinterklaasintocht?
oh ik dacht dat het dan ongeveer afgelopen zou zijn...quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het begint pas 12 uur!
Niet in mijn eentje hoor.quote:
Daarom is het zo tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:37 schreef IQM het volgende:
Het totale falen van de mensheid samengevat in 4.500.000 steentjes.[ afbeelding ]
Best freaky!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:15 schreef Svensational het volgende:
http://imagenebula.com/?task=view&id=2149
Ja ok...quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 14:21 schreef IQM het volgende:
Hij leek op de Edward Norton uitPrimal Fear
:
[afbeelding]
Ook precies dat kapsel.
Hoe weet je dat dat zijn eigen weg is en niet de lokroep van vele dollarbiljetten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat ook zo leuk/goed is aan Norton is dat hij gewoon zijn eigen weg gaat en zich niet bezighoudt met zijn 'serieuze acteur' imago. De nieuwe Hulk film en het leukeKeeping the Faith
zijn daar goede voorbeelden van
De eerste Hulk was geflopt en de studios wilden geen nieuwe maken, dus heeft Norton daar flink aan moeten trekken en tijd, geld en moeite in moeten investeren. Keeping the Faith was een bescheiden succes en deed hij omdat hij wilde regisseren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat zijn eigen weg is en niet de lokroep van vele dollarbiljetten?
OK, duidelijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De eerste Hulk was geflopt en de studios wilden geen nieuwe maken, dus heeft Norton daar flink aan moeten trekken en tijd, geld en moeite in moeten investeren. Keeping the Faith was een bescheiden succes en deed hij omdat hij wilde regisseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |