Ik ben iig a.s zaterdag ergens op het Pleinquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef BVO het volgende:
Doooooie boel hier.
SS, zonder grap, geef eens een datum.
Ja, dat.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben blij dat jullie er wel om kunnen lachen
Negeer mijn awesome post maar weer, klootviool.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef Zhenar het volgende:
Gefeliciteerd Giecheltjepiecheltje![]()
![]()
!
Tof?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Look what I've got!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] AWESOME!
De correcte term is buttyboy, duhhquote:Op donderdag 13 november 2008 19:48 schreef IQM het volgende:
De geforceerdheid straalt er weer eens vanaf, battiboy.
Hij is doorquote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ben iig a.s zaterdag ergens op het Pleinen die weken erna nog geen plannen, dus roep maar
Ik kijk geen SYTYCD, alleen de uitslag zie ik wel eens..
HET Plein in Den Haag, alsof ik voor m'n lol in Rotjeknor komquote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is door![]()
!
Welk plein? SHP?. Of Grote?
En waar is het Daniel Craig-aandeel dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:41 schreef IQM het volgende:
Dizer, ik zag gisteren jouw ultieme natte droom in de trein.
(En nee, ik keek niet in de spiegel)
Tegenover me zat een gozer die een kruising was tussen Edward Norton (75%) en Andy Kaufman (25%).
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef IQM het volgende:
Dizer, ik zag gisteren jouw ultieme natte droom in de trein.
(En nee, ik keek niet in de spiegel)
Tegenover me zat een gozer die een kruising was tussen Edward Norton (75%) en Andy Kaufman (25%).
Dat ja. En Edward Norton is ok. Maar Andy Kaufman? Het enige wat ik daaraan ok vond, is de acteerprestatie van Jim Carrey. Volgens mij is het jouw natte droom geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En waar is het Daniel Craig-aandeel dan?
Get your facts straight, mister.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super
De film was ook tof
vs.quote:Andy Kaufman? Het enige wat ik daaraan ok vond, is de acteerprestatie van Jim Carrey.
quote:Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super
De film was ook tof
Kaufman en genialiteit?! hm....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zegt toch niks over het uiterlijk?
En jij dan ook niet, maar het lijkt me wel apart om in de trein te kunnen zien dat iemand 25% van Kaufmans humor en genialiteit bevat
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kaufman en genialiteit?! hm....
quote:
Stond een half jaar geleden al op Apple werd er toen vanaf gehaald, daarna er weer op gezet. Twee maanden geleden stond ie in de Film Valley, maar nog steeds niet in de bios. Lijkt mij een toffe film, maar dat gejojo voorspelt weinig goeds.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:59 schreef Dizer het volgende:
Die van mij komt binnenkort uit:
[ afbeelding ]
Daniel Craig in een oorlogsfilm![]()
Let wel, Babs. Men heeft het hier over Jim Carrey's vertolking van Kaufman in de film Man on the Moonquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kaufman en genialiteit?! hm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |