When I Get You Alone?!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
quote:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgekniptquote:Op donderdag 6 november 2008 @ 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
Re-lover.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zat er gisteren 1 minuut vanafquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:quote:Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
voor Kirk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:
Carol? Of Maggie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dat wijf uit die serie altijd ZOOOO irritant
Hetzelfde als met m'n piemeltje.quote:
Het is geen serie die je kijkt om opgewonden te raken, Babsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Kirk?Dan mag je je wel eerst bekeren, 't joch is helemaal In De Here ...
Growing Pains heb ik denk wel 4 of 5x gezien (de hele reeks dus)
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is alleen jammer dat ze klinkt als een smurf met een hangover en het liedje vrij eentonig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |