Leuke familie heb je.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
vond met mn trouwfoto in mn foto-mess![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geweldige plaat inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, idd! Al vond ik "weekend wars" gelijk de beste plaat. Nog steeds eigenlijk. "Zwengelt aan*.
Je hebt zeker al aardig wat biertjes op? Die plaat heb je toch wel vaker gehoord bij Corton, of MYA?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Vage plaat dit van Crystal Castles - Vanished.
Sowieso 2x bij MoveYourAss en nu 1x bij 3voor12. Gewoon een aparte plaat.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je hebt zeker al aardig wat biertjes op? Die plaat heb je toch wel vaker gehoord bij Corton, of MYA?
Jup. Maar wel lekker.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso 2x bij MoveYourAss en nu 1x bij 3voor12. Gewoon een aparte plaat.
Yep, ik ben present! Kan je een kruisje achter m'n naam zettenquote:
* -Hans- zet een kruisje achter de naam van Brennel. Present!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yep, ik ben present! Kan je een kruisje achter m'n naam zetten
Nog 'n dooie vanuit de hemel? Zit je toevallig naast Roel?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yep, ik ben present! Kan je een kruisje achter m'n naam zetten
Uuhm..?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog 'n dooie vanuit de hemel? Zit je toevallig naast Roel?
Heerlijk ! zeker met wat mosterd erbij en uiteraard.... bier !quote:Op woensdag 5 november 2008 23:21 schreef Brennel het volgende:
Blokkie kaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |