Toevallig heb ik het een paar weken terug laten testen bij een audicien. Daar kwam uit dat links een drama is en rechts vrij goed, maar dat wist ik zo ook wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef DaMook het volgende:
www.oorcheck.nl trouwens. Allemaal even doen en morgen horen we d uitslag van de 3fm luisteraars en de 3fm dj's.
Ik heb iig een erg slecht gehoor volgens de site.
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef on_air het volgende:
Trouwens, Roel. Compleet nergens aan gerelateerd en alweer gedateerd; Deejee dinges meldde dat Alphabeat in je LastFM zat en hij het niet begreep. De opmerking die ik toen wilde maken, maar vergat, en nu weer weet is: Ja! Want, toen het nummer uitkwam vonden we de dame zo'n lekkere hijgstem/zang hebben.
*hijg*the word is on your lips*hijg*quote:Op donderdag 6 november 2008 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, psies. De eerste tien keer was dat nog een leuk nummer
.
Iron Hand ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:59 schreef Sersjee het volgende:
Dire Straits in de canon
Voor het eerst da'de vrije keuze ga gebruiken, want Telegraph Road staat er niet tussen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:58 schreef on_air het volgende:
[..]
*hijg*the word is on your lips*hijg*
Die is ergquote:Op donderdag 6 november 2008 10:59 schreef Sersjee het volgende:
Dire Straits in de canon
Voor het eerst da'k de vrije keuze ga gebruiken, want Telegraph Road staat er niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |