Dat wel, maar hoe sneller hoe beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef Angelob het volgende:
[..]
Tis toch veel fijner als Real, die nep club eruit knikkert
Nou, zonder Heitinga hebben ze al twee tegendoelpunten ................quote:
De keeper is inderdaad goed. Maar de eerste helft, toen Rivas nog speelde, was één groot drama. Vooral de eerste 20 minuten waren niet, de kampioen van Italië, op eigen veld nota bene, waardig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef Angelob het volgende:
Doodmoe van die commentator.. Alles wat Man U doet is zogenaamd heel goed bij die vent, vandaar dat het nog 0-0 staat. Maar die man snapt de ballen niet dat Inter gewoon tactisch aardig goed staat achterin plus een goede keeper.
En Real - Liverpool, ook wel aardig.quote:
Ben benieuwd.quote:
Ik hoor het 'the special one' in de nabeschouwing zo zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:43 schreef jojomen4 het volgende:
Dat was de tactiek Morendo: veel kansen weggeven.
Idd. En over paar weken zien we ook het grote verschil tussen de Spaanse en de Engelse competitie. Dan zullen de Spaanse clubs 1 voor 1 de Engelse clubs uit de CL tikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik hoor het 'the special one' in de nabeschouwing zo zeggen.
Maar het toont ook een beetje het niveauverschil aan tussen de Italiaanse en de Engelse competitie. Waarbij de laatste gewoon écht beduidend sterker is. Ik bedoel: als dit Inter vier keer op rij kampioen wordt, dan is de Serie A hard op weg om een soort 'Mickey Mouse' competitie te worden.
Vandaar ook dat er drie Spaanse clubs in de halve finale stonden vorig jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd. En over paar weken zien we ook het grote verschil tussen de Spaanse en de Engelse competitie. Dan zullen de Spaanse clubs 1 voor 1 de Engelse clubs uit de CL tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |