Stel je niet aan, dat is juist het leuke ervan, zo beinvloedbaar als de pestquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat vrouwen, andere vrouwen aanzetten tot hoerig gedrag.
Zij komt met de gebakken peren te zitten.
Ja. Dan flikker ik zelf op naar huis of zeg dat ik meer te doen heb en dat we nog bellen/mailen/faxen. Of zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef JohnDope het volgende:
En heb je dan nooit zoiets van: nu is het wel welletjes, flikker maar op naar huis?
Nah, not my style! Er zijn grenzen....quote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat is juist het leuke ervan, zo beinvloedbaar als de pest
Ook niet mijn stijl, maar voor een ánder, hártstikke leukquote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, not my style! Er zijn grenzen....
In de jaren 50 kon je nog piepen. "We piepen!"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dan flikker ik zelf op naar huis of zeg dat ik meer te doen heb en dat we nog bellen/mailen/faxen. Of zo.
Want je vond haar eerst wel leuk?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zal het niet snel zeggen over iemand, maar Kelly valt me vies tegen.
Was neutraal, vond haar in ieder geval geen ho.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Want je vond haar eerst wel leuk?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het een te gekke actie van Kelly, aanpappen met die militair. Dat doet ze goed.
Nu Ziba nog.
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaatquote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Darco vooral pissed is omdat hij bang is dat zijn ouwe door deze actie het veld moet ruimen. Zijn verontwaardiging heeft imo helemaal niks met de persoon Kelly te maken.
Of ze wilde gewoon niet met hem neuken... kan ze 2 redenen voor hebben gehad:quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef mrtechno het volgende:
Kally is geen hoer omdat ze met hem al snel het bed in duikt maar omdat ze tegen Darco allemaal riep te roepen dat ze niet snel verliefd is, niet snel met iemand naar bed duikt, dat het een voorrecht was dat ze met hem seks had omdat ze dat normaal gesproken nooit met een jongen zou doen bla bla bla.
En nu opeens kan het allemaal wel zonder slag of stoot (of juist met stoten). Ik denk dat hij daarom pissed is. En hij zal ongetwijfeld nog wel iets voor haar voelen. Maar goed...
o ja, da's wel zeker.....quote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Darco vooral pissed is omdat hij bang is dat zijn ouwe door deze actie het veld moet ruimen. Zijn verontwaardiging heeft imo helemaal niks met de persoon Kelly te maken.
welnee Darco geeft geen zak om Kellyquote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef mrtechno het volgende:
Kally is geen hoer omdat ze met hem al snel het bed in duikt maar omdat ze tegen Darco allemaal riep te roepen dat ze niet snel verliefd is, niet snel met iemand naar bed duikt, dat het een voorrecht was dat ze met hem seks had omdat ze dat normaal gesproken nooit met een jongen zou doen bla bla bla.
En nu opeens kan het allemaal wel zonder slag of stoot (of juist met stoten). Ik denk dat hij daarom pissed is. En hij zal ongetwijfeld nog wel iets voor haar voelen. Maar goed...
Dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee Darco geeft geen zak om Kelly
Darco houdt alleen van Darco
Dus ze is ook nogeens een leugenares.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze wilde gewoon niet met hem neuken... kan ze 2 redenen voor hebben gehad:
1. Ze speelde "hard to get" omdat ze hem echt leuk vond, en niet als wegwerp-artikel door hem gebruikt wilde worden.
2. Ze vond hem zo walgelijk dat ze echt niet met hem wilde neuken.
Ik vermoed overigens reden 1, gezien het drama wat ze na het verbreken van hun "relatie" bleef maken
én een jankbalquote:Op donderdag 6 november 2008 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus ze is ook nogeens een leugenares.
quote:
Noek maak jij geluid bij het neuken ?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
En vrouwen mogen ook niet genieten van de seks. Ze moeten gewoon voor dood liggen want we doen het voor het genot van de man. Maak geen geluid want straks vinden ze je een hoer.
Alsjeblieft hoor.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet zo goedkoop. Maar als ik eenmaal weet dat die persoon het waard is en het klikt ook nog, dan glij ik het hele huis door en slinger van lamp tot lamp en brul de buurt bijelkaar. eh... bij wijze van spreken dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |