quote:Waarom ben je gestopt met werken dan?Op zondag 28 maart 2010 12:12 schreef SeLang het volgende:
Ik heb nog steeds onderstaande Lumie, naar volle tevredenheid (al zou hij iets feller mogen zijn - deze is maar 40W). Alleen is ie nu gedegradeerd tot gewoon klokje/bedlampje omdat ik ben gestopt met werken en ik dus al bijna 2 jaar niet meer aan wekkers doe.
[ afbeelding ]
De mijne doet dat ook trouwens.... Kwam laatst thuis stond de radio aan , doe hem uit en een paar uur later weer. Daarnaast is de lamp kapot dus de wake-up functie doet het niet meer.. Ik heb de stekker er maar uit getrokken om niet midden in de nacht gewekt te worden door de radio ... Ik ga nog ff zoeken of er nog een mogelijkheid is hoe die lamp te vervangen of hoe de default settings terug te setten als dat uberhaupt al kan ...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook wel eens dat de radio vanzelf aan gaat? Ik heb het nu in 2 jaar al een keer of 5 gehad. Vannacht ook weer dat ik opeens wakker schrik omdat de radio aanspringt..
Wow, reactie op een drie jaar oude post van mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne doet dat ook trouwens.... Kwam laatst thuis stond de radio aan , doe hem uit en een paar uur later weer. Daarnaast is de lamp kapot dus de wake-up functie doet het niet meer.. Ik heb de stekker er maar uit getrokken om niet midden in de nacht gewekt te worden door de radio ... Ik ga nog ff zoeken of er nog een mogelijkheid is hoe die lamp te vervangen of hoe de default settings terug te setten als dat uberhaupt al kan ...
Ja dat heb ik ook... Ik heb hem vandaag weggeflikkerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow, reactie op een drie jaar oude post van mij![]()
Overigens wel even gedacht dat mijn wake-up light bezeten was trouwens..
De keren dat ie het deed was idd plezierig wakker worden, dat welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Happel het volgende:
Heb hem nu bijna 2.5 en nagenoeg nooit problemen mee gehad. Wel een keer gehad dat die 's nachts opeens vol aanging. Dan schrik je je de pleuris. Verder nooit iets mee.
Zou niet meer zonder kunnen.
Ja dat doe ik dus ook. :p :Squote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef coscha het volgende:
Ik heb ook zo'n ding aangeschaft omdat ik met geen mogelijkheid m'n bed uit te branden ben om half 7 's ochtends. Nou; nu nog steeds niet hoor.
Hij staat aan de andere kant van mijn kamer.. Als hij af gaat strompel ik mijn bed uit, geef er een tik tegen of zet hem gelijk uit, en ga weer terug m'n bed in om te slapen XD
Jij hebt in je pyjama op centraal gestaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef DarkSavior het volgende:
Ik heb vandaag gratis en voor niks een Wake-up light van Philips opgehaald bij Amsterdam Centraal tijdens een promotie. Ik ben er ontzettend blij maar hoe schakel ik de wekker af als hij eenmaal aan staat?
hij is van de vrachtwagen gevallen en er zit geen handleiding bij?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef DarkSavior het volgende:
Ik heb vandaag gratis en voor niks een Wake-up light van Philips opgehaald bij Amsterdam Centraal tijdens een promotie. Ik ben er ontzettend blij maar hoe schakel ik de wekker af als hij eenmaal aan staat?
Nee, TS is straks hier te vinden:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij is van de vrachtwagen gevallen en er zit geen handleiding bij?
Foto's laten maken was niet verplicht. Maare, hoe kan ik de wekker met 1 druk op de knop uitzetten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, TS is straks hier te vinden:
https://apps.facebook.com/wakeuplightontour/
Ligt eraan welk type je hebt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Foto's laten maken was niet verplicht. Maare, hoe kan ik de wekker met 1 druk op de knop uitzetten.Ik vind 300 flux trouwens wel ontzettend gaaf, het is nu ook een lichtbak.
maare, echt geen handleiding?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Foto's laten maken was niet verplicht. Maare, hoe kan ik de wekker met 1 druk op de knop uitzetten.Ik vind 300 flux trouwens wel ontzettend gaaf, het is nu ook een lichtbak.
Staat er niet in volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
maare, echt geen handleiding?
Ik heb zelf ook een Wake-up light. Sinds ik deze heb wel ik NOOIT meer met een standaard wekker wakker worden.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een simpele vraag:
Kan ik beter een Philips wake-up light kopen of een Bodyclock wekker?
Ik hoor negatieve berichten over de Philips betreffende bromgeluiden. Ik hoef verder geen USB aansluiting, geen iPod dock en geen zonsondergang bij het slapen gaan.
Wat ik wel prettig zou vinden is natuurlijk de normale zonsopgang (verstelbaar qua tijd fading) in de morgen, beetje fel als het kan. FM radio is niet nodig maar verschillende wekgeluiden zou wel prettig zijn. Verder is een leeslampje wel gewenst.
Kan iemand mij adviseren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |