Voor m'n verjaardag gekregen, maar dat was via de wehkamp besteld. Daar was ie namelijjk goedkoper dan in de Mediamarkt in Rotterdam zeiden ze, maar Amsterdam schijnt dan wel weer goedkoper te zijn dan de wehkampquote:Op maandag 29 december 2008 12:44 schreef morgane het volgende:
Voor hoeveel heb jij 'm gekocht?
Klopt wel. Philips ziet er wel wat mooier uit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:12 schreef Bhuddy het volgende:
Heb de Medisana inmiddels en hij bevalt super. Paar minpuntjes:
- Afwerking is bagger, Chinese kwaliteit uiterlijk;
Heeft de Philips ook wel trouwens. Meestal doe ik het met mijn duim en dan mijn vingers achter de klok. Vastgrijpen zeg maar.quote:- Knopjes hard om te drukken, als je ze probeert in te drukken druk je heel het ding naar achter. Hij staat daarom nu tegen een muur aan;
??? Snooze doet 't bij mij wel. Na 6 min. gaat ie gewoon opnieuw.quote:- Snooze knop doet niet wat ik wil: hij gooit 't alarm uit, en het alarm gaat pas weer aan op de ingestelde tijd. Ik wil gewoon dat 'ie over een paar minuten weer gaat gloeien;
Geen last van. Ik heb het snoertje niet eens gebruikt.quote:- Radio ontvangst is bagger, antenne kabel nu maar uit 't raam gehangen;
Klopt.quote:- Geen timer op de (lees)lamp in te stellen.
Die heb ik besteld. De prijs was trouwens 49.95quote:
Nee hoor, 39.95.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die heb ik besteld. De prijs was trouwens 49.95
Kan niet wachten tot hij er is.
Met héél veel fantasie en een dikke bril...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind die Lumie wel leuk. Beetje 50s
Ik lees het net ook op het Ibood forum. Zal het idd in de gaten houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee hoor, 39.95.
De prijs was eerst 49.95, daarna verlaagd naar 39.95. Let er op dat je een tegoed bon krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |