Iets als verband ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:02 schreef dippy het volgende:
wikkel je handen lichtjes in mijn een zachte en vooral niet schurende stof.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:03 schreef Trannellius het volgende:
Verband om je knokkels doen en daarover je handschoenen aan doen.
Geen dank.
Ik ben nog niet begonnen met kickboksen bij een boksschoolquote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef jehovaguerilla het volgende:
Mooi stelletje boksers op die boksschool als niemand daar dat even kon zeggen.
Of is TS stiekem geïntimideerd door al die brede bezwete woestelingen?
Wat is dat precies voor stof en waar is het te krijgen?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Haha jij bent echt grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zeker zon echte mokumse-straatsoldaat?
Ik zit te rillen op m'n stoel als ik alleen al denk aan hoe gevaarlijk jij wel niet moet zijn
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
bijvoorbeeld hier: http://www.fightshop.com/HANDWRAPS-Category-100.htmlquote:Op woensdag 5 november 2008 15:26 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor stof en waar is het te krijgen?
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef dippy het volgende:
maar je hebt ook begeleiding nodig. Ga op een sportclub.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zit op Ninja.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met kickboksen bij een boksschool, ik train nu vooral op een boksbal in de garage thuis
.
precies,mijn knokkels zijn altijd bijna heel nogquote:Op woensdag 5 november 2008 15:03 schreef Trannellius het volgende:
Verband om je knokkels doen en daarover je handschoenen aan doen.
Geen dank.
Dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
![]()
Maar alsnog, ga alsjeblieft niet op jezelf trainen als je nog geen les hebt gehad. Dan leer je jezelf de foute dingen aan.
Heb met school een keer oefenlessen gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
Koop fucking verband voor om je klauwen manen jij noemt thuis op een bokzak slaan kickboksen? Hoe weet je of je de juiste techniek toepast enzo ?
Zou ik daar maar zo snel mogelijk mee beginnenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Heb met school een keer oefenlessen gedaan![]()
![]()
Ben trouwens wel van plan om zsm te gaan kickboksen/boksen bij een professionele club
Moeilijk hè?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik kan nu ook met alle buitenlanders op mijn sportschool goed opschieten.
Nouja, het is nogal een kliekje bij elkaar. Om daar als Nederlander tussen te komen is niet heel makkelijk.quote:
Ik heb zo vaak oefenlessen gegeven aan scholen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Heb met school een keer oefenlessen gedaan![]()
![]()
Ben trouwens wel van plan om zsm te gaan kickboksen/boksen bij een professionele club
Gewoon naar binnen lopen en de grootste minst kleine maroc neerhoeken, dan respecten ze je wel...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nouja, het is nogal een kliekje bij elkaar. Om daar als Nederlander tussen te komen is niet heel makkelijk.
Valt toch ook nog wel mee?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Wensley het volgende:
(kick)boks verenigingen in nederland zijn echt diep triest.
Nee je hebt twee soorten:quote:
En je hebt versie #3, maar daarvoor moet je eerst een ticket naar Bangkok kopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Wensley het volgende:
[..]
Nee je hebt twee soorten:
1.Je leert wel de technieken maar je mag bijna nooit sparren en van wedstrijden is al helemaal geen sprake. Technieken worden vaak verkeerd aangeleerd en je leert nooit precies wanneer je ze moet toepassen omdat je bijna nooit spart. Bij deze versie zie je vaak minder allochtonen en is vaak ook duurder. Er is wel enige vorm van discipline
2.Deze zie je vaak in de grote steden. Er word erg veel gespart maar op de verkeerde manier. Vaak kom je onder de blauwe plekken thuis en is het merendeel een allochtoon. Techniek zal je weinig leren en van discipline is geen sprake. Deze versie is voor mensen die zich af willen reageren en weinig om techniek geven.
Mja ok daar heb je ook wel weer een punt...quote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Wensley het volgende:
[..]
1.Je leert wel de technieken maar je mag bijna nooit sparren en van wedstrijden is al helemaal geen sprake. Technieken worden vaak verkeerd aangeleerd en je leert nooit precies wanneer je ze moet toepassen omdat je bijna nooit spart. Bij deze versie zie je vaak minder allochtonen en is vaak ook duurder. Er is wel enige vorm van discipline
2.Deze zie je vaak in de grote steden. Er word erg veel gespart maar op de verkeerde manier. Vaak kom je onder de blauwe plekken thuis en is het merendeel een allochtoon. Techniek zal je weinig leren en van discipline is geen sprake. Deze versie is voor mensen die zich af willen reageren en weinig om techniek geven.
Hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Wensley het volgende:
(kick)boks verenigingen in nederland zijn echt diep triest.
Hmm ik zit dan op een kickboks school waar les wordt gegeven door allochtonen en zeker 80% allochtoon is. Van de training van anderhalf uur is het vaak het laatste kwartier sparren. Maar als je iemand te hard slaat krijg je een uitbrander van de leraar en als je meerdere weken achter elkaar te ruig doet met sparren hoef je niet meer terug te komen. Dus veel allochtonen, maar bij het sparren wordt puur op techniek gelet. Zoals het hoortquote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Wensley het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus kut. Als we gaan sparren met handschoenen etc aan, dan wil ik gewoon iemand K.O. kunnen slaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik zit dan op een kickboks school waar les wordt gegeven door allochtonen en zeker 80% allochtoon is. Van de training van anderhalf uur is het vaak het laatste kwartier sparren. Maar als je iemand te hard slaat krijg je een uitbrander van de leraar en als je meerdere weken achter elkaar te ruig doet met sparren hoef je niet meer terug te komen. Dus veel allochtonen, maar bij het sparren wordt puur op techniek gelet. Zoals het hoort
Echt een 3xquote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Wensley het volgende:
[..]
er is sowieso discipline anders kun je opdonderenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Echt een 3xreactie dit. Jij hebt er echt de ballen verstand van. Wat een andere user al zei, de beste kickboxers komen uit Nederlandse sportscholen. En die jij noemt in categorie 1 ken ik niet, of ben je in de war met Tae-Bo of body combat oid op de reguliere fitness-club?
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus kut. Als we gaan sparren met handschoenen etc aan, dan wil ik gewoon iemand K.O. kunnen slaan.
Het is maar net welke discipline je bedoelt. Ik ben inmiddels al 4 6 maanden niet meer bij de (fitness) sportschool geweest, maar zolang ik braaf betaal vinden ze dat helemaal niet erg.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
er is sowieso discipline anders kun je opdonderen
Ga dan lekker straatvechten als je iemand KO wil slaan. Het gebeurt heus wel es maar als dat je doel is bij sparren ben je echt een kankerloser.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus kut. Als we gaan sparren met handschoenen etc aan, dan wil ik gewoon iemand K.O. kunnen slaan.
en hoeveel nerds er rondlopen die zeggen dat ze het doen maar als je doorvraagt kom je er achter dat ze fucking kansloos zijn!quote:Op donderdag 6 november 2008 02:02 schreef Jajong het volgende:
ROFL @ dit topic. Het is een schande hoeveel uberslechte sportscholen er toch zijn in Nederland.
Mja, hij doet t in de garage he... Kunnen ook gewoon paar winterhandschoenen zijn hequote:Op donderdag 6 november 2008 12:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je handen gaan bloeden IN een bokshandschoen?
Bij mijn oude verenigingen zou die gast door iedereen gemeden worden als de pest en harde klappen krijgen van de trainers.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg wat ben jij een faler... meeste van dit soort mensen hebben of alleen een grote bek of worden binnen 2 maanden van de school afgestuurd.
Ik (kick)boks al 10 jaar en denk dat ik er meer verstand van heb dan jij. Vroeger waren de (kick)boks scholen van een veel hoger niveau omdat het toen ook veel populairder was en het ligt ook aan de persoon zelf. Er komen ook veel goeie voetballers uit Nederland, Dat zegt niks over de training.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Echt een 3xreactie dit. Jij hebt er echt de ballen verstand van. Wat een andere user al zei, de beste kickboxers komen uit Nederlandse sportscholen. En die jij noemt in categorie 1 ken ik niet, of ben je in de war met Tae-Bo of body combat oid op de reguliere fitness-club?
Met MMA handschoenen op de zak trainen is eigenlijk een no-no.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik gebruik bij trainen op de zak vaak deze :
[ afbeelding ]
erg fijn redelijk dun.. maar goede bescherming
Jij ziet ze echt vliegen makkerquote:Op donderdag 6 november 2008 13:34 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik (kick)boks al 10 jaar en denk dat ik er meer verstand van heb dan jij. Vroeger waren de (kick)boks scholen van een veel hoger niveau omdat het toen ook veel populairder was en het ligt ook aan de persoon zelf. Er komen ook veel goeie voetballers uit Nederland, Dat zegt niks over de training.
Met dit soort reacties doe je de vechtsport ook geen eer aanquote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Haha jij bent echt grappig.
Ik zit te rillen op m'n stoel als ik alleen al denk aan hoe gevaarlijk jij wel niet moet zijn
Ga op pingpong!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef Schatgraver het volgende:
Elke keer als ik nu aan het trainen ben gewoon rustig train beginnen m'n knokkels al te bloeden, nu vind ik dit zelf opzich niet zo erg
, maar mn handschoen wel.
Als ik die uitdoe zie ik dat ze onder het bloed zitten, toen ik er 1 in de wasmachine had gedaan kwam die er helemaal verneukt uit.
Hierdoor heb ik al voor de 3e x een nieuw paar moeten kopen, terwijl ik het op dit moment totaal niet breed heb.![]()
Klacht: Bokshandschoenen onder het bloed na trainen, gaat stinken als ik er niks mee doe en kapot als ik ze in de wasmachine doe.
Iemand tips?
klopt maar mijn normale trainings handschoenen zijn stuk gegaan en ik zit niet meer op thaiboxen dus doe alleen nog wat conditie training.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met MMA handschoenen op de zak trainen is eigenlijk een no-no.
http://www.benifit-shop.n(...)ick-bokshandschoenenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klopt maar mijn normale trainings handschoenen zijn stuk gegaan en ik zit niet meer op thaiboxen dus doe alleen nog wat conditie training.
Ik heb (net als jij) nog nooit zelf gekickboxed, maar volg de sport al zo'n 15 jaar intensief en weet er ondertussen aardig wat van af (in tegenstelling tot jou).quote:Op donderdag 6 november 2008 13:34 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik (kick)boks al 10 jaar en denk dat ik er meer verstand van heb dan jij. Vroeger waren de (kick)boks scholen van een veel hoger niveau omdat het toen ook veel populairder was en het ligt ook aan de persoon zelf. Er komen ook veel goeie voetballers uit Nederland, Dat zegt niks over de training.
ik had altijd een 14quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://www.benifit-shop.n(...)ick-bokshandschoenen
HF. Voor zaktraining zou ik 10 of 12 oz nemenVoor sparren 14 of 16
Geen fitness kan conditioneel aan een kickbokstraining tippen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef Zelfspotter het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat je gaat kickboxen?
- Iemand in elkaar kunnen trappen
- Fit zijn, blijven (kan ook door fitness)
- Kunnen zeggen dat je onder kickbocksen zit...
- Chickies playen door je kickbocks status
- Gewoon een mooie sport!?
Het is een serieuse vraag overigens... Ik ben daar wel benieuwd naar, want je ziet een hele grote diversiteit in etniciteit en achtergond. Dus turken, marokkanen, antillianen, nederlanders, chinezen, loodgieter, tuinman, stratenmaker, directeur, golfer, toiletjuf. For real
Je weet alleen wat je gelezen hebt en je hebt zelf niks ervaren.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb (net als jij) nog nooit zelf gekickboxed, maar volg de sport al zo'n 15 jaar intensief en weet er ondertussen aardig wat van af (in tegenstelling tot jou).
De vgl met voetbal is bout, Nederland is nog nooit wereldkampioen geweest en de kickboxers vele malen en in alle klassen. De Nederlandse trainingsmethode is top en overal ter wereld weet men dit en kopiëert men dit. Of het niveau vroegah beter was weet ik niet en ook niet of het toen populairder was, alhoewel ik dit laatste ten zeerste betwijfel. Net zoals ik al jouw beweringen aangaande vechtsport in twijfel trek.
Ik volg de sport, dat is meer dan erover lezen. Gala's bezoeken, laatste nieuws volgen, alle tv wedstrijden kijken, heb een kickbox-mediatheek waar je u tegen zegt, en ik ken een aantal mensen die de sport intensief bedrijven.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Wensley het volgende:
[..]
Je weet alleen wat je gelezen hebt en je hebt zelf niks ervaren.
Hoe kan je iets over de hedendaagse trainingsmethode zeggen als je de sport zelf niet eens beoefent?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik volg de sport, dat is meer dan erover lezen. Gala's bezoeken, laatste nieuws volgen, alle tv wedstrijden kijken, heb een kickbox-mediatheek waar je u tegen zegt, en ik ken een aantal mensen die de sport intensief bedrijven.
Jij daarentegen liegt dat je de sport bedrijft, óf liegt dat je er iets over weet...... In beide gevallen zielig.
Ik volg de sport intensief (lijk wel een cassettebandje) en daarbij ben ik sportleraar van beroep en weet daarom ook het e.e.a. over trainingen en trainingsmethoden.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Wensley het volgende:
[..]
Hoe kan je iets over de hedendaagse trainingsmethode zeggen als je de sport zelf niet eens beoefent?![]()
Houd het er maar op dat het "een gevoel" isquote:En hoe weet je of ik wel of niet op (kick)boksen zit?
Ik heb 3 jaar Muay Thai gedaan. Heb ook 3 weken privetraining gehad van een Thai die in Thailand een trainingskamp had voor Muay Thai. Dus je kan niet zeggen dat ik niks weet van de hedendaagse trainingsmethode. En die is allesbehalve slecht.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Wensley het volgende:
[..]
Hoe kan je iets over de hedendaagse trainingsmethode zeggen als je de sport zelf niet eens beoefent?![]()
En hoe weet je of ik wel of niet op (kick)boksen zit?
Zat ff te lurken bij Userfoto's en daar kwam ik die van jou tegen van die MMA wedstrijd. Tof manquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://www.benifit-shop.n(...)ick-bokshandschoenen
HF. Voor zaktraining zou ik 10 of 12 oz nemenVoor sparren 14 of 16
Het is NIET mijn doel om iemand KO te slaan, of om pijn te doen... maar wanneer ik spar wil ik niet de hele tijd met de 'handrem' erop vechten, want dan loop je teveel te denken en te weinig op instinct te vechten.quote:Op donderdag 6 november 2008 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga dan lekker straatvechten als je iemand KO wil slaan. Het gebeurt heus wel es maar als dat je doel is bij sparren ben je echt een kankerloser.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is NIET mijn doel om ....knip....'tikkertje' is dan een gevecht.
Leg me even uit wat er volgens jou niet klopt, mede aangezien ik dit zelf al ervaren heb met (o.a.) Taekwondo-sparren vs. echt straatvechten, en jij geen totaal geen vechtervaring hebt...quote:
straatgevechtquote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leg me even uit wat er volgens jou niet klopt, mede aangezien ik dit zelf al ervaren heb met (o.a.) Taekwondo-sparren vs. echt straatvechten, en jij geen totaal geen vechtervaring hebt...
Ik WEET van mezelf dat wanneer ik me NIET hoef bezig te houden met 'ow is dit misschien te hard?' of 'mag ik hem ook daar raken?', dat ik dan gewoon veel beter vecht. In een straatgevecht gaat het helemaal vanzelf allemaal, maar tijdens sparren met te strenge regels dan raak ik geirriteerd en ga ik teveel nadenken en te weinig vechten.
Dan niet(!)quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
straatgevecht![]()
kom jij eerst maar eens achter je computer met w.o.w. vandaag voordat je deze bazentaal mag bezigen
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:31 schreef Specularium het volgende:
Je pikt de patsers wel heel makkelijk tussen de echte sporters uit hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |