quote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vroeger waren we toch bijna allemaal lief?![]()
Toen ze er achter kwamen dat ik gek werd van kleurstoffen, iets met agressie ofzo
Heb ik jou op hyves eigenlijk, ik kom daar bijna nooit....
Ben je alweer thuis of zit je met je kont in de trein?quote:
ik ben nog steeds liefquote:
Ik lig behoorlijk aso in de treinquote:Op woensdag 5 november 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis of zit je met je kont in de trein?
Ik de laatste tijd ook wel hoor.quote:
Surequote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd ook wel hoor.
Denk ik
quote:
dat kan , ik kon bijvoorbeeld 7 jaar gelden mijn rijbewijs halen maar op eens ging het mis , en toen moest ik met spoed geopereerd worden , toen ben ik ook veel gezichtsveld en zicht verloren gegaan , het kuste vind ik weet hoed het is om redelijk goed te kunnen zien (niet zoals jullie maar wel beter dan dit) en dat het in een keer niet kan is erg raar , je bent overal en van alles afhankelijk , nu haalt bijvoorbeeld thomas(madskillz) mij op wat erg lief van hem is , normaal ben ik altijd van openbaar vervoer afhankelijk .quote:Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar gaat je zicht nog verder achteruit, of blijft het zo?![]()
Je wilde toch stoppen met IT, of was dat Thomas nou?
Ik ook van jou enzo...quote:
liefquote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan , ik kon bijvoorbeeld 7 jaar gelden mijn rijbewijs halen maar op eens ging het mis , en toen moest ik met spoed geopereerd worden , toen ben ik ook veel gezichtsveld en zicht verloren gegaan , het kuste vind ik weet hoed het is om redelijk goed te kunnen zien (niet zoals jullie maar wel beter dan dit) en dat het in een keer niet kan is erg raar , je bent overal en van alles afhankelijk , nu haalt bijvoorbeeld thomas(madskillz) mij op wat erg lief van hem is , normaal ben ik altijd van openbaar vervoer afhankelijk .
als je verder wil weten oorzaken blabal , staat allemaal op me biomijn bio is niet voor niks zo lang
Niks beters te doen ??quote:Op woensdag 5 november 2008 15:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga roken....heb toch niks beters te doen..tosso
Open er een topic over!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan , ik kon bijvoorbeeld 7 jaar gelden mijn rijbewijs halen maar op eens ging het mis , en toen moest ik met spoed geopereerd worden , toen ben ik ook veel gezichtsveld en zicht verloren gegaan , het kuste vind ik weet hoed het is om redelijk goed te kunnen zien (niet zoals jullie maar wel beter dan dit) en dat het in een keer niet kan is erg raar , je bent overal en van alles afhankelijk , nu haalt bijvoorbeeld thomas(madskillz) mij op wat erg lief van hem is , normaal ben ik altijd van openbaar vervoer afhankelijk .
als je verder wil weten oorzaken blabal , staat allemaal op me biomijn bio is niet voor niks zo lang
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Spider Pig, Spider Pig
Does whatever Spider Pig does
Can he swing, from a web ?
No he can't, he's a pig.
Jawel!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Spider Pig, Spider Pig
No he can't, he's a pig.
O ja..nou ja..ben er weerquote:Op woensdag 5 november 2008 15:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Niks beters te doen ??
Halloooo !!GRTDOJW toch
Whehe simpsonsquote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Spider Pig, Spider Pig
No he can't, he's a pig.
the movie!quote:
Mooi zo..gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
Woppakee, bespreking klaar
+ voorruit met salaris
+ nieuwe lease auto
Ze vonden plan van aanpak zelfs zo goed dat het voortaan als template binnen bedrijf wordt gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |