Helaas alleen een langzame motor.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef JK1982 het volgende:
Mooie kar! Goede kleur, leuke uitvoering (met die chromen strippies) en goeie velgen!
Trouwens... wanneer ingevoerd uit duitsland?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef hydra77 het volgende:
Wanneer is de distributieriem vervangen?
hoe zie je dat ie is ingevoerd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ziet er gelikt uit zo!![]()
[..]
Trouwens... wanneer ingevoerd uit duitsland?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ziet er gelikt uit zo!![]()
[..]
Trouwens... wanneer ingevoerd uit duitsland?
Ik ben niet de eerste eigenaar. Maar dit lijkt me toch wel een verkeerde opmerking. Gezien de airco er gewoon in zit zoals hij op dit model hoort te zijn. Ben wel erg benieuwd waar je deze informatie vandaan haalt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze auto is nieuw zonder airco geleverd.
Alle in Nederland verkocht audi's A4 hebben geen airco of een Clima(digitaal).quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:18 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste eigenaar. Maar dit lijkt me toch wel een verkeerde opmerking. Gezien de airco er gewoon in zit zoals hij op dit model hoort te zijn. Ben wel erg benieuwd waar je deze informatie vandaan haalt.
volgens autoweek is het een optie geweest:quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alle in Nederland verkocht audi's A4 hebben geen airco of een Clima(digitaal).
Idd wel of geen airco.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
volgens autoweek is het een optie geweest:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=10924&cache=no
Omdat de optie airco in Nederland altijd digitaal is. En hier zit een aan/uit airco op die achteraf ingebouwd is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dus hoe weet je dan dat deze auto nieuw zonder airco geleverd is?
Apart weetjequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alle in Nederland verkocht audi's A4 hebben geen airco of een Clima(digitaal).
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat de optie airco in Nederland altijd digitaal is. En hier zit een aan/uit airco op die achteraf ingebouwd is.
omdat ie z'n papieren een x verloren is of het kenteken gejat is, lijkt me he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Rosbief het volgende:
Waarom staat er een 1 op het kenteken?
Even dat topic verder doorlezen en je ziet dat die voor 6000 weggaat, en die 100000 meer voor een diesel is niet gigagroot.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef DragonFire het volgende:
Die BMW staat er voor meer dan 8000 euro. Beetje appels met peren vergelijken, ook is dat een diesel en heeft ie 100.000 km meer gereden. Snap niet hoe je die vergelijking kan maken.
5.400 euro is echt wel een goede prijs voor deze auto, zelfs nog aan de lage kant. Het is dat ik er vrij rap vanaf moet dat ik hem zo goedkoop aanbied. Ik weet gewoon dat ik hem altijd goed hem onderhouden en dat hij nog in goede staat is.
Huidig bod staat trouwens op dit moment op 4900 voor de geintereseerde. Ik was trouwens nog vergeten te zeggen, de auto is beschikbaar vanaf 15-nov.
300 euro.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:20 schreef hydra77 het volgende:
Distributieriem van een A4 vervangen kost volgens mij 600-800 euro, als het niet meer is.
Zou jammer zijn dat een koper bij je wegrijd en het motorblok sloopt omdat de riem nooit vervangen is. Vandaar m'n vraag.
Gelderland-Zuid/Limburgquote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef DragonFire het volgende:
Waar kom je vandaan? Ik ben namelijk ook regelmatig in de omgeving Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |