Als je een superwreed board wil dan koop je natuurlijk gewoon deze:quote:Op maandag 10 november 2008 20:14 schreef QQelleQ het volgende:
[..]
De DH is volgens mij een mannenboard? Denken jullie dat het eventueel een optie is om bij de heren te kijken? Ben zelf een beetje bang dat het dan een gevalletje: plank waar ga je met QQelleQ naar toe wordt.Wat denken jullie dat qua lengte/breedte te doen is? Volgens mij kan ik maar gewoon beter bij een damesboardje blijven. Lijkt me wel eigenlijk, zag in de OP dat Forumgek met 172m en 66kg op een 151 plank rijd, dan denk ik dat ik met mijn 167m en 55kg ( en meisjeskracht) gewoon prima zit met een plank van 147/148.
[..]
Dat ga ik even googelen!
En niemand die een skatebanana heeftquote:Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je een superwreed board wil dan koop je natuurlijk gewoon deze:
LIBTECH Skate Banana Narrow 148
Grappig zit echt vlak bij waar ik woon! Heb hem volgens mij helemaal gemist want ben van de week daar nog in de buurt geweest, zag dat ze op de site wel een paar mooie aanbiedngen hebben,wat denken jullie van een K2 Duchesse ? Stond ook een feelgood in de aanbieding, tis alleen wel jammer dat het sets zijn met bindingen, heb eigenlijk prima bindingen die het ook goed doen met mn schoenen dus tja...zag dat ze ook backprotectors van dainese hebben dus volgens mij is mijn probleem in een keer opgelost! Ga er woensdag denk ik even kijken, ben wel heel benieuwd! Iedergeval super bedankt voor alle reacties!quote:Op maandag 10 november 2008 20:50 schreef Fugie het volgende:
http://www.board-style.nl
Een nieuwe winkel in rotterdam, hadden wel leuk spul en doen zich deskundig voor.
En dan heb je nog altijd de Daka Superstore in noord, daar hebben ze wel veel spullen en vast ook mensen met verstand.
Sowieso helpt het wel om hier wat te vragen en wat te googlen, dan vertellen ze je niet zoveel nieuws meer
Ik neem aan dat dat over de Banaan ging en niet over de shop?quote:
Is een Bataleon Violenza niet iets voor je?quote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef QQelleQ het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Had zelf ook al op de site van dainese gekeken maar kon de damesmodellen hier niet vinden in de winkel, wel een goed idee trouwens om in een motorzaak te gaan kijken! Ga ik zeker even doen deze week!
Wat betreft die feelgood, tis eigenlijk vooral de prijs die me een beetje tegen staat, voorzover ik kan zien zijn er ook weinig andere damesboards in die (prijs)klasse dus dat maakt het vergelijken een beetje lastig, en ik blijf natuurlijk een vrouw en dus een enorme twijfelkontAan de andere kant heb ik er (als alles goed gaat natuurlijk, ongelukken zit nog altijd in kleine hoekjes blijkt maar weer
) sowieso dit seizoen vier of vijf weken plezier van en dan verdient het zichzelf eigenlijk al weer terug...
Als jullie nog andere iedeen hebben voor een board hoor ik het graag, anders voel ik me denk ik toch genoodzaakt om The National Bank Of Mom And Dad aan te spreken... Hebben jullie trouwens nog een tip voor een echt goede shop? (het liefst in de buurt van Rotterdam/Randstad) Zo een waar je niet meteen het duurste krijgt aangesmeerd maar waar de verkopers er echt een beetje verstand van hebben?
Sorry voor alle vragen hoor!
Mannenboard zou ik niet doen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:14 schreef QQelleQ het volgende:
[..]
De DH is volgens mij een mannenboard? Denken jullie dat het eventueel een optie is om bij de heren te kijken? Ben zelf een beetje bang dat het dan een gevalletje: plank waar ga je met QQelleQ naar toe wordt.Wat denken jullie dat qua lengte/breedte te doen is? Volgens mij kan ik maar gewoon beter bij een damesboardje blijven. Lijkt me wel eigenlijk, zag in de OP dat Forumgek met 172m en 66kg op een 151 plank rijd, dan denk ik dat ik met mijn 167m en 55kg ( en meisjeskracht) gewoon prima zit met een plank van 147/148.
[..]
Dat ga ik even googelen!
Hey! straks heeft iedereen een BTX en volgend jaar als ik ze dan wel kan verkopen blijf ik er mee zittenquote:Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je een superwreed board wil dan koop je natuurlijk gewoon deze:
LIBTECH Skate Banana Narrow 148
nog een linkje: http://www.lib-tech.com/snowboards/skatebanana.html
Op zich wel nette website maar ik vind het wel een beetje cliche winkel. Alleen maar bekende merken.quote:Op maandag 10 november 2008 20:50 schreef Fugie het volgende:
http://www.board-style.nl
Een nieuwe winkel in rotterdam, hadden wel leuk spul en doen zich deskundig voor.
En dan heb je nog altijd de Daka Superstore in noord, daar hebben ze wel veel spullen en vast ook mensen met verstand.
Sowieso helpt het wel om hier wat te vragen en wat te googlen, dan vertellen ze je niet zoveel nieuws meer
Misschien wel idd.quote:Op maandag 10 november 2008 21:21 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is een Bataleon Violenza niet iets voor je?
En Bataleon rijd gewoon lekker met TBT.quote:Op maandag 10 november 2008 21:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien wel idd.
Voordeel van Bataleon is wel dat ze iets makkelijker in de poeder rijden. Dus hoef je niet echt een poederspecifiek board te hebben om toch beetje poeder te crossen
quote:Op maandag 10 november 2008 21:40 schreef Basje_B het volgende:
[..]
En Bataleon rijd gewoon lekker met TBT.
Ken een goede webshop die ze verkoopt en de service is uitstekend. En je krijgt er partij stickers bij.
Uuhh....Begint het met een G en eindigt het op narly?quote:Op maandag 10 november 2008 21:40 schreef Basje_B het volgende:
[..]
En Bataleon rijd gewoon lekker met TBT.
Ken een goede webshop die ze verkoopt en de service is uitstekend. En je krijgt er partij stickers bij.
Of ik ben nu zo blut dat het wel problematisch word!quote:Op maandag 10 november 2008 21:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat is ontlurken?
Succes met je keuze, ik heb het een maandje geleden ook maar een beetje op de gok gedaan. Je weet toch nooit of het echt het perfecte board voor je is, totdat je van de berg af mag.
btw. als je 4 weken kunt boarden zal de aanschafprijs van een board toch geen probleem zijn?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef QQelleQ het volgende:
[..]
Uuhh....Begint het met een G en eindigt het op narly?Was ik inderdaad al terecht gekomen!
Ziet er overigens super uit! Ben er al eens eerder geweest volgens mij maar toen voor de Skull Candies (Dat was gewoon via google hoor, ben geen enge Komakie-stalkert)
is het ook wel redelijk cliche, maar het is één van de zeldzame pure boardwinkels in rotterdamquote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich wel nette website maar ik vind het wel een beetje cliche winkel. Alleen maar bekende merken.
Wat ik wel grappig vind trouwens, is dat als ze een merk verkopen dat ik dan meestal ook nog wel een paar andere merken kan verzinnen die ze verkopen omdat ze van dezelfde importeur komen. OK totaal zinloze info maar ik vind het grappig
Dat is dan wel weer leuk jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
is het ook wel redelijk cliche, maar het is één van de zeldzame pure boardwinkels in rotterdam
hmmm ik snap niet zo goed waarom je het niet zou doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk ja
Ik snap alleen nooit dat wanneer je een boardwinkel begint je zoveel merken neemt die ook ski's verkopen. Ik bedoel, ga dan voor de echte boardmerken. Er zijn tegenwoordig genoeg goede merken te krijgen die alleen maar boards maken. Dan kun je je echt onderscheiden.
Ik moet zeggen dat wij misschien ook nog wel een keer een merk gaan verkopen dat ook ski's verkoopt. We zijn natuurlijk niet een pure boardshop maar willen ook freeskis gaan verkopen. Ik denk dat het voor onze geloofwaardigheid niet slecht is.
Waarom je wat niet zou doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmm ik snap niet zo goed waarom je het niet zou doen?
Mja dat bedoel ik een beetje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef Fugie het volgende:
Ze hebben iig niet echt een bijzonder assortiment boards, dat is redelijk jammer. Ik had wel gehoopt op iets meer bijzondere produten, maar het bleek toch een vrij commercieel verhaal.
Juist, je kan het altijd naast de "standaard" in je assortiment opnemen. Vraag blijft wel hoe groot de exclusieve snowboard merken afzetmarkt is...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja dat bedoel ik een beetje.
De merken die ze verkopen kun je op zo veel andere plekken ook verkopen.
Zoals ik al zei, als je de skis er ook van verkoopt kan ik het begrijpen. Op het moment dat je alleen boards verkoopt, waarom niet iets exclusiever door een aantal merken op te nemen die alleen snowboards verkopen. dan onderscheidt je jezelf wat meer.
Dat denk ik wel. Volgens mij rijdt er bijna niemand een SkateBanana als Narrow 148quote:Op maandag 10 november 2008 21:15 schreef QQelleQ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over de Banaan ging en niet over de shop?
Dat heeft ook een beetje met jezelf te maken. Zeker als je een fysieke winkel hebt waar je mensen makkelijk goed advies kunt geven.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef Fiama het volgende:
[..]
Juist, je kan het altijd naast de "standaard" in je assortiment opnemen. Vraag blijft wel hoe groot de exclusieve snowboard merken afzetmarkt is...
Dat is ook een beetje een damesversiequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Volgens mij rijdt er bijna niemand een SkateBanana als Narrow 148
Als je Burton kunt verkopen is het geen slecht plan om dat ook te doen. Burton boards verkoop je zeker weten. Het is gewoon een zeker merk. Dat wil niet zeggen dat bij goed advies ze niet voor een andere plank gaan kiezen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef FlowDesign het volgende:
De meeste Nederlanders kopen toch meestal een board van een merk dat ze kennen. Wat kennen ze? Nou per definitie natuurlijk Burton en daarnaast misschien wat merken die ze kennen van skies (bijv. Salomon). Dus als je als beginnend bedrijfje op safe wil spelen dan pak je die merken.
Ik zou zelf ook gewoon Burton gaan verkopen en daarnaast andere minder bekende merken voor de nichemarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |