Hoi.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:08 schreef fienie1 het volgende:
bewijst maar weer hoe volwassen iedereen hier is
stelletje sukkels, kan er dan alleen geklaagd worden over schooltijden, huiswerk en zakgeld ofzo?
denk s na!
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef fienie1 het volgende:
Toen ik mijn hond kocht, zei ik altijd dat er niks tussen ons kon komen.
Ik kocht een 2e hondje en we waren een gezinnetje.
Nu ben ik in vewachting en heb een hele moeilijke beslissing moeten nemen, de grote hond moet weg.
Niet omdat we hem niet meer willen, maar omdat hij niet met kleine kinderen kan. Hij is bang voor ze en zal dus snel zijn tanden laten zien. Ik houd heel veel van mijn hond en wil hem het liefst houden maar wat heel veel mensen niet snappen is dat ik het risico met mijn kindje niet kan nemen.
Dus mensen die mij boze mailtjes sturen dat ik zogenaam geen hond verdien om dat ik hem wegdoe voor een baby:
heb je zelf een kind?? We hebben het namelijk over een hond van 75kg, niet over een malthees leeuwtje!
Het is ook niet een baby, het is een kind. Mijn kind
Stuur mij geen mailtjes meer. Ik heb nu uitleg gedaan en als mensen het nog niet snappen heben ze zelf geen kinderen
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef CasB het volgende:
Als er niks tussen jou en je honden kon komen, hoe ben je dan zwanger geworden?
Jij bent echt het ergste van het ergste.. Denk aan die arme hondquote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef chatter het volgende:
Je hebt gelijk, de veiligheid van een kind gaat voor alles.
Hopelijk kan je de hond wel ergens plaatsen waar hij het goed zal blijven hebben.
Ik denk dat het daar ondertussen al een beetje te laat voor isquote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef KaaKaa2 het volgende:
[..]
Maar dat kind is nog niet geboren.. Als man zou ik gewoon een morning-afterpil taart maken.
+tquote:Op woensdag 5 november 2008 12:44 schreef bonke het volgende:
als et geboren word zal et wel blaffen ipv huilen
Volgens mij wil jij een hond overnemen van iemand. Eentje van 75 kilo.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:41 schreef KaaKaa2 het volgende:
[..]
Jij bent echt het ergste van het ergste.. Denk aan die arme hond!
Hoezo? Je hoeft geen kind te krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef chatter het volgende:
Je hebt gelijk, de veiligheid van een kind gaat voor alles.
Hopelijk kan je de hond wel ergens plaatsen waar hij het goed zal blijven hebben.
Tenzij je hond honger heeft..quote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft geen kind te krijgen.
Dus geen hond...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
wij hebben wel een Maltheser leeuwtje
Ik kan mij de meningen wel voorstellen, hoewel het natuurlijk jouw zaak is en mensen zich daar niet ongevraagd mee moeten bemoeien.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef fienie1 het volgende:
Toen ik mijn hond kocht, zei ik altijd dat er niks tussen ons kon komen.
Ik kocht een 2e hondje en we waren een gezinnetje.
Nu ben ik in vewachting en heb een hele moeilijke beslissing moeten nemen, de grote hond moet weg.
Niet omdat we hem niet meer willen, maar omdat hij niet met kleine kinderen kan. Hij is bang voor ze en zal dus snel zijn tanden laten zien. Ik houd heel veel van mijn hond en wil hem het liefst houden maar wat heel veel mensen niet snappen is dat ik het risico met mijn kindje niet kan nemen.
Dus mensen die mij boze mailtjes sturen dat ik zogenaam geen hond verdien om dat ik hem wegdoe voor een baby:
heb je zelf een kind?? We hebben het namelijk over een hond van 75kg, niet over een malthees leeuwtje!
Het is ook niet een baby, het is een kind. Mijn kind
Stuur mij geen mailtjes meer. Ik heb nu uitleg gedaan en als mensen het nog niet snappen heben ze zelf geen kinderen
Hoho, je vraagt zelf om reacties. Dat deze niet in jouw straatje passen is jammer voor jou, maar dan moet je hier niet posten. Zakgeld en huiswerk? Er posten hier niet alleen kinderen en pubers hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:08 schreef fienie1 het volgende:
bewijst maar weer hoe volwassen iedereen hier is
stelletje sukkels, kan er dan alleen geklaagd worden over schooltijden, huiswerk en zakgeld ofzo?
denk s na!
Ja, mensen zoals TS. De hond wordt nu simpelweg als wegwerp voorwerp gebruikt, omdat "een kind voor alles gaat". Als dat inderdaad zo voelt voor TS dan had ze zich dat eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:43 schreef Nobu het volgende:
Sommige mensen hier zijn het perspectief een beetje kwijt.
Verwerken in de babyvoeding denk ikquote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef Sphere het volgende:
Waar ga je je hond trouwens heenbrengen? Naar het asiel, familie of vrienden, naar het bos, zet je hem op marktplaats of geef je hem een spuitje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |