Hij's fijnquote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij heeft een vergadering, dus dan post ik hem maar even
Dat zijn er wel meerdere hierquote:Op woensdag 5 november 2008 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude je bent net zo'n oversexte puberer zitten hier ook dames ja. Die vinden dat niet boeiend
Nothing to see here, move alongquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
Het zal wel aan mij leggen maar volgens mij ruik ik hier een brandlucht
Echt???quote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meerdere hier
Nu weer wat meer rust?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sexy
Zo, alle probleempjes weer opgelost
zodra de alarmbelletjes rinkelen weet je genoegquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
Het zal wel aan mij leggen maar volgens mij ruik ik hier een brandlucht
Neequote:
jah, gee nfuck te doenquote:
Jah ze werken hier met grote machines dus zullen wel ergens mee bezig zijn denk ikquote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zodra de alarmbelletjes rinkelen weet je genoeg
Aaaight, dat zijn de berichtenquote:
ok even kijken , ik ga vandaag als ik me beter voel LBP kopen als die er al isquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
[..]
yessss.. vanavond even?ik zeg wel.. ik ben nog een erge amateur!
joepie meldingen zijn weer terug nu hoef ik geen klok meer te kijkenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude je bent net zo'n oversexte puberer zitten hier ook dames ja. Die vinden dat niet boeiend
Je bent stekeblind, dat zie je nooit aankomenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
zo stil in een keerof is dit een soort van verassing , dat jullie in een keer te voorschijn komen
Moozzeh fails at GTA team deathmatchquote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooooio![]()
ja ike een hele bericht terug sturennaja je hebt het al gevonden mooi , kunnen samen gaan baggeren in gta
![]()
oja was het even vergetenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent stekeblind, dat zie je nooit aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |