maar wel samen doorquote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, mijn B-team verloren van DutchGooner dus...
MM graag even een PM naar mij met je kruisjes EN uitslagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef methodmich het volgende:
24 oktober
Arsenal - As Roma 1
Atlético Madrid - FC Porto X
Internationale - Manchester United 1
Olympique Lyon - FC Barcelona 2
25 oktober
Chelsea - Juventus X
Real Madrid - Liverpool 1
Sporting club de Portugal - Bayern München X
Villarreal - Panathinaikos 1
Klopt, maar de datum die erbij gezet is in een voorgaande post klopt natuurlijk niet: dat moet februari zijn.quote:
Ik neem aan dat men het snapt dat het voor komende week isquote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef sezten het volgende:
Nieuwe data misschien handig.
Niet dat ik verder mee doe, maar toch.
Pardonquote:
Omdat alles afhangt van maar een paar duels doen we het via PM. Hierdoor kan je niet direct op save spelen door hetzelfde in te vullen als je tegenstander.quote:
Ja klopt, sryquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb toch 5 punten?
Je hebt de returns ook nogquote:Op woensdag 25 februari 2009 03:26 schreef sander4444 het volgende:
volgens mij wel Gatalin
En 2 punten achter op dndiek, maar morgen alle kruisjes hetzelfde en ook nog 2 uitslagen. Dus kan alleen winnen als ik minimaal een van de twee andere uitslagen goed heb en dndiek ze allebei fout
ja, maar thuis een goed resultaat neerzetten is belangrijk. Tellen uitdoelpunten dubbel?quote:
en de nummer 2 van vorig seizoen ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:29 schreef stevengerrard het volgende:De titelverdediger ziet zijn waterloo dichtbij komen
Ik heb hem toch ook al gestuurd naar vaduz via een pm?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:41 schreef borisz het volgende:
Nope alleen Gordon_S, methodmich en sander4444 hebben hem ingeleverd.
Ja kan wel, die heb ik nietquote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef patje_ het volgende:
[..]
Ik heb hem toch ook al gestuurd naar vaduz via een pm?
Jep.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef patje_ het volgende:
[..]
Ik heb hem toch ook al gestuurd naar vaduz via een pm?
JAJA je hoeft niet boos te wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |