abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 10:06:50 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62962451
Dat Prem idolaat van Obama is spreekt voor zich. Prem is immers de grootste racist die op de Nederlandse televisie toegelaten wordt. Alleen Obama's kleur volstaat voor hem.
The End Times are wild
  donderdag 6 november 2008 @ 19:32:52 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63008799
Op CNN wordt ook al gewag gemaakt van de antichrist!

The End Times are wild
pi_63008913
Messias.
pi_63009356
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef LXIV het volgende:
Ook zoiets:
[..]
Dit lijkt me een artikel uit een blad als De Speld.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 6 november 2008 @ 19:55:53 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63009542
Nee, nee dat is het niet. En vergeet niet, dat soort dingen komen nu eenmaal voor. Vrij geregeld zelf. Een materialist kan het afdoen als massa-hysterie. Maar het gebeurt allemaal wel.

Ik vind het spannend.
The End Times are wild
pi_63010285
In onzekere tijden zoeken mensen een leider die ze de weg wijst naar een betere toekomst en daarmee een vorm van zekerheid poogt te bieden.

Als je er nuchter naar kijkt is het een politicus die een begenadigd spreker is met een mooi sprookje en een massa in hysterie doet ontvlamen. Ze maken van hem een Messias. Het heeft wel iets religieus.
pi_63010315
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef LXIV het volgende:
Ook zoiets:
[..]
er wordt zoveel onzin op het internet gezet... check, doublecheck en doe het nog maar eens ..
zie hier... dezelfde tekst maar nu met een toevoeging
quote:
Bron: Lark News

The Truth:
The story is not true. It's a fictional article from a humor/sature site called LarkNews.com.
http://www.einzelgangers.eu/forum/viewtopic.php?t=96&sid=d7fdeac7c2d266a4f61e994ace5536f0
  donderdag 6 november 2008 @ 20:21:39 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63010433
Of het waar is of niet doet er niets aan af dat de tekst op het internet staat. De mensen associeren Obama er in ieder geval wel mee!
The End Times are wild
pi_63010813
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef LXIV het volgende:
Of het waar is of niet doet er niets aan af dat de tekst op het internet staat. De mensen associeren Obama er in ieder geval wel mee!
mythevorming?
ja natuurlijk is dat zorgelijk... zo onstaan "profeten"....nog een stap verder... en hij heeft een directe link met god... ... weer een stap verder: hij is de zoon van god..
charisma heeft hij... en elk voordeel heeft zijn nadeel..
quote:
Hi Cosette - thanks for your note. I guess I didn't make it clear enough that this article is from Lark News, which is a parody website, much like The Onion, but with a Christian angle.

I liked this parody not only because it's funny, but also because it reminds us that Barack, as gifted as he is, is not a deity, but a human - just like the rest of us.
http://my.barackobama.com(...)in/gGgBBt/commentary

zie ook : http://larknews.com/march_2008/secondary.php?page=1
pi_63011375
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef LXIV het volgende:
Daar heb je wel gelijk in.
Het kan op die manier net zo waar worden als het feit dat hij moslim is, of als de feestende moslims in Ede op de avond van 11 september 2001, of de correlatie gemiddeld IQ in een staat en de stem op Obama of McCain.

Levensgevaarlijk: Hosanna! --- Kruisig hem! Dat scheelt maar een week!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63016221
Tsja, men heeft hier in Nederland veel bewondering voor de beleving van de mensen "hadden wij dat maar". In werkelijkheid is het juiste woord 'zielig'. Zielig dat mensen zo in vervoering raken van een politicus, een politicus! Wiens beroep het is om beloftes te breken, in het zadel te blijven en in campagnes sprookjes te verkopen.

Er misschien slechts één persoon die het verdient om aanbeden te worden en dat is nelson mandela (in de jaren '80 door Democraten en Republikeinen een terrorist genoemd trouwens), meer niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63016233
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is ook het probleem. De verwachtingen zijn veels te hoog en niet realistisch.
ik gok het ook
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63021528
Maar nu je weet dat klap-josties afgaan op sesnatie en niet kiezen met verstand maar met gevoel. Die hele hetze omheen Obama heen heeft het er wel naar gemaakt die verwachtingen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63023543
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef Klopkoek het volgende:

Er misschien slechts één persoon die het verdient om aanbeden te worden en dat is nelson mandela (in de jaren '80 door Democraten en Republikeinen een terrorist genoemd trouwens), meer niet.
Geen enkel persoon verdient het imo, ook Mandela niet en ik denk dat hij er zelf ook niet op zit te wachten.
Als politicus verdient Mandela het al helemaal niet.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:20:07 #35
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63028708
Jawel, Mandela is een held die tenminste écht tegen de stroom in moest gaan, tegen de gevestigde kapitalistisch-rechtse belangen.

Daarna is het ANC natuurlijk rap afgegleden met als resultaat dat je nu een soort omgekeerde apartheid hebt.

Hoe dan ook: Mandela heeft wat laten zien, Obama eigenlijk (nog) niets.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63028781
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef Klopkoek het volgende:
Jawel, Mandela is een held die tenminste écht tegen de stroom in moest gaan, tegen de gevestigde kapitalistisch-rechtse belangen.

Daarna is het ANC natuurlijk rap afgegleden met als resultaat dat je nu een soort omgekeerde apartheid hebt.

Hoe dan ook: Mandela heeft wat laten zien, Obama eigenlijk (nog) niets.
Ontken ook niet dat Mandela niets heeft laten zien maar dat betekend nog niet dat hij aanbeden dient te worden, wat ik over Mandela gelezen en gezien heb lijkt het mij ook sterk dat hij op die aanbidding zit te wachten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:27:10 #37
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63028902
Leg eens uit?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63028938
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:27 schreef Klopkoek het volgende:
Leg eens uit?
Zou jij het prettig vinden om aanbeden te worden?
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:37:44 #39
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63029175
Nee Chewie maar politici vaak wel. Ik stel gewoon een normale vraag: waarom denk je dat Mandela dat niet zou willen? (is btw niet mijn centrale punt, dat is dat Obama het eerst nog moet laten zien, ik ben gewoon benieuwd)
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63071340
Obama anti-christ?

Zowel Obama als Fortuin (en Hitler) wisten fervente niet-stemmers naar de stembus te krijgen, met mooie beloften op verandering. De torenhoge verwachtingen laten zien hoe groot de wanhoop bij de mensen is en hoe groot het verlangen naar verandering. Obama lijkt integer, en de idealen van een betere wereld ook als persoon te belichamen: een man van, voor en door het volk, right from the heart, en een mentaliteitsverandering in te luiden: eerlijkheid, rechtvaardigheid, vanuit een nog ongenoemde liefde voor het leven. De messias/persoonlijkheidscultus/hype die ook lijkt te ontstaan laat zien hoe mensen toe zijn aan wat hij lijkt te kunnen realiseren; ook bij gebrek aan alternatieven. Nu lijkt hetzelfde te gebeuren als in India, waar mensen ook klaar waren voor verandering en een leider (Gandhi) die dat in gang zette. Hitler en Fortuin zijn daar ook voorbeelden van. Net als Fortuin heeft Obama nog niet kunnen laten zien of hij zijn idealen, die bijna te mooi zijn voor woorden, in daden kan omzetten. Dat zal de tijd leren, ik hoop en wens er voor iedereen 't allerbeste van.
Googelend op "Obama anti-christ" heb ik, ook op Youtube.com nog niets onderbouwds kunnen vinden. Wie wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door iejku op 09-11-2008 13:25:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')