et is een soort reis documentaire metwat lichte horror elemente lijkt et je wat?quote:
sorry ik ben geen homoquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de recensie van Magic Mike, want daar ga ik vanavond heen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:07 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Ik wist niet dat Britt Dekker op FOK! zat.
Vet veel beddankt hé!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:53 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
oke mense ik was der effe niet maar nu weer wel. ware jullie ongerust???? hoeft niet hoor want hier ben ik dus weer.
jezeeees echt vet veel verzoekjes ik heb ze niet allemaal gezien hoor maar sommige ookweer wel.
helraser ken ik nog et beste dus daar begin ik maar mee zitte jullie klaar oke komt ie.
nou der is dus zo’n vent die gaat een soort doos kope in marrokko nou dan weet je et wel
et is een soort rubicx doos maar dan dus marrokkoaans dus vet crimineel dat zul je nog wel zien met een DRAAK!!!
nou die vent gaat em oplosse in ze huis en als et lukt komt der echt een hele fondu set naar benede dus die vent helemaal aan stukke vet gooooooor!!! maar je ken wel lekker marrokaans fonduwe!! nou die vent is dus verdwene dus dan gaan ze broer en et wijf van die broer maar in ze huis wonemaar dat wijf had ook een relatie gehad met die eerste vent echt een vette hoer weer natuurlijk
maar ze was niet marrokaans ofzo voor alsje dat soms dacht.
maar goed die broer die gaat per ongeluk bloede op de vloer dus die eerste vent komt weer terug maar echt als een soort zomby zeg maar. dan vind dat wijf hem en meteen geilt ze weer op hem (hij ziet der dusecht uit als een geslachte koe he maar goed dat moet dat wijf zelf wete iedereen heb ze eige smaak zeg ik altijd maar). dus zij gaat allemaal kerels vermoorde en aan die vent voere en die worddan steeds beter zeg maar. nou de dochter van die broer die merkt dat van die moorde dus die gaat helemaal dwars ligge enzo (niet letterlijk!!!! ze ging neit echt ligge!). nee ze gooit die doos uit et raam en ging der mee weg renne. dus die zus meteen in het ziekehuis, gaat ze met die doos puzzele. STOMME KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!! nou dus meteen die hake en oge weer uit et plafond en dan kome weer die kerels.
Dat was ik effe vergete maar der zijn dus van die kerels, et is een soort zangroepje maar ze zingen niet. een beetje de toppers from hell zeg maar. dus dat wijf moest met ze mee dus dan was ze lekker snel uit et ziekehus maar ze maakt een deal met ze. als zij weg mag gaat ze die vent terug lokke nou zo gezegd zo gedaan maar dan blijkt dat haar pa de zombie is hij heb de huid aan gedaan van haar pa, vet gooor dus dat wijf in paniek en die zombie achter der aan maar die vermoord dan perr ongeluk die hoer hahahaha. ondertusse renne die toppers ook nog in de rondte nou echt een vette chaos. nou der komt weer van alles uit et plafon dus die zombie helemaal in stukkeeee echt een slagerei is der niks bij. dan gaat die zus de puzzel achtersevoren doen vet slim van haar en dan gaan de toppers weg. dan gaat ze die puzel in de fik zette maar der komt dus een draak ???????????????????en die brengt em terug naar die marrokaan. zo zie je maar weer eens;. vertrou nooit een marokaan want hij stuurt zo ze crimenele draak op je af en dan heb je niks.
nou ik denk as je em gaat hure dat de band der nog slechter aan toe is als die zombie want et is al een vet ouwe film maar as je em op dvd ken kope dan gaat et welquote:
Oja sjorie ghihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
je ken toch leze et was een knallend succces.
verder heb ik em nog neit gezien
binnekort komt kevin in de woods want die heb ik net gekochtt maar moet em nog kijke dus effe geduld ok????????
Joop whedden heb em geschrevon dree gladserd hep em gererisgaard jongequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
maar wat bedeol je trouwes dat je et op verschilende maniere ken bekijke hij is gemaakt door Bufy de Vampirre Slaer wist je dat wel???????
Hej ik ben groto fan van jow reveuws hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:42 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
leer es schrijve kutklootzak en nou oprottte!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |