hier komt me revieuw van promietes
nou der was dus zo ene wijf in een grot ziet ze ineens een tekening op de muur zij helemaal giiiiiiilleeeee waaaaaaaaa!!!!!

nou meteen in een ruimteschip natuurlijk op zoek naar de aliens. ze vinde ze meteen in een grote bol. zij natuurlijk naar bine huuuuuuuuup masker af.

dan komt er een videospel doordegang et is net sonick de hedsehock maar iedereen vind et normaal. bij de deur ligt een alien zonder hoofd. dan drukt de robot op alemal knope en hup daar is et hoofd!!! nou, dat moet mee natuurlijk terwijl der nog een VEEL GROTER HOOFD in die kamer is maar dat past niet in de tas en der zijn ook nog mooie vase ik denkvan jan de bouvier maar daar komt zwart snot uit dus die neemt die robot leuk mee voor op ze kamer.
nou als ze terug kome gaan ze lekker dat hoofd opblaze en dronke worde maar der zit jan de bourvie snot in de Champame dus die vent krijgt een alien in ze oog en dat wijf een in der buik. nou die vent dood natuurlijk helemaal gille WAAAAAAAAAAAAAAAAA dus zo een ander wijf zet hem in de fik! lekker warm wel denk ik.

nou dat eerste wijf wil geen baby van de alien dus ze kruipt in de porteble abotus unit he he he

vet handig natuurlijk. nou dan gaan ze praten met de laatste alien maar die wil alleen maar vechte en de aarde opblazen je kent et wel.

. dus dan ramme ze snel hun eige schip in dat van de alien maar dat gaat dan weerhelemaal moeilijk rolleeee enzo dus die wijve zo voor zich uit renne terweil als ze effe EEN STAPIE opzij doen dan kenne ze gewono weglope echt weer tipisch van die wijfe!!!

nou intuse is die geaborteerde baby met de alien aan et vechte en daar komt dan een nieuwe alien uit met een hele grote kop et leek net Sigorny Weasel. en zo hebbe ze de link gemaakt naar de eerste Alein film vet slim. je ken em gerust kijke et is een soort musical.