abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116893538
Heb je one flew over the cuckoo's nest gezien?
pi_116895102
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
je ken toch leze et was een knallend succces.
verder heb ik em nog neit gezien

binnekort komt kevin in de woods want die heb ik net gekochtt maar moet em nog kijke dus effe geduld ok????????
Oja sjorie ghihi

Dan wilk wel een reveew van bait met dei haaine enZuw. Is zelfsz al n bloereeripje van in omlpoo!!1
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 16:46:53 #228
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_116895371
Ha die KLF,

Binnenkort hebben we een Franse filmavond in huize AMS. Franse films hebben altijd voldoende functioneel naakt (whehehe). Heb jij nog filmtips voor die avond?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_116895399
Kano in the woods heb ik pas gezien nou echt je snap er geen hol van!!!!1111 /spoiler
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:44:12 #230
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_116927399
luig wat geinig ik heb em hier ligge op bleu-rae maar nog neit gekeke ik had em wel in de bios gezein maar ik weet et niet meer zo goed. behalve dat der een vogel tege de muur vloog en aan et eind de hele wereld der aanging zelfs met sigeurni weasel der bij

[b]SORRY SPOILER!!!!!!!!![//b] maar de volle revieuw kom dus nog maar nu weet je vast dat et slecht afloop
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_116927516
ja dat wist ik dus la wle maar het is dus allemaal nep ofzo tenminste zo heb ik het geintrepeert want je ken er op verschillende wijzes naar kijken als het waren sorry voor d epsooilers mensen!!!!1111111
toch kijk ik uit naar je volle review want jij heb er altijd zon kijk op als het ware!
pi_116927524
spolers
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:16 #233
28192 kikkerlikkerfan
pi_116927956
nou weet je wat ik zal em vanavond kijke dan. denk ik teminste want et lastige is dat me maat pjedeldim niet hou van hordor films
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:27 #234
28192 kikkerlikkerfan
pi_116927962
hordeur
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:38 #235
28192 kikkerlikkerfan
pi_116927968
horor
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:00:17 #236
28192 kikkerlikkerfan
pi_116927985
maar wat bedeol je trouwes dat je et op verschilende maniere ken bekijke hij is gemaakt door Bufy de Vampirre Slaer wist je dat wel???????
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_116928609
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
maar wat bedeol je trouwes dat je et op verschilende maniere ken bekijke hij is gemaakt door Bufy de Vampirre Slaer wist je dat wel???????
Joop whedden heb em geschrevon dree gladserd hep em gererisgaard jonge
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:42:59 #238
28192 kikkerlikkerfan
pi_116929416
leer es schrijve kutklootzak en nou oprottte!!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_116929435
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:42 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
leer es schrijve kutklootzak en nou oprottte!!!!
Hej ik ben groto fan van jow reveuws hoor :'(
pi_116941824
Is hier ook een film van?:

^O^
  zondag 27 januari 2013 @ 12:54:50 #241
28192 kikkerlikkerfan
pi_122108063
Ok mense hier komt taped met barney atsma en susaar visser. Et is een soort cloverfeld, met een camera. Nou ze zijn dus op vekantie maar je ziet niet waar behalve dat et een warm land is want ze moete met de bootje naar hun huisje. Nou daar krijge ze ineens vet ruzie en dat gaan ze dan ook steeds filme met hun handycamera. Nou et blijkt dat hij al een jaar met ellen heb en zij met david dus gaan ze maar naar huis. Dan komt der ineens een politie aan en die schiet een vent door ze kop en zij zit et natuurlijkweer te filme met der dome kop! Dus dan gaan ze lekker met de bus maar de politie kom achter ze aan, vet eng!! Nou ze kunne ontsnape maar de politie schiet barney neer in ze maag dus die twee gaan vet ver rennen en dan wort zij aangerede en die vent maar de hele tijd SAAR SAAR roepen tegen dat wijf je worddt der gek van. Nou op een gegeve moment krijgt de politieze te pake en dan gaat hij die saar verkrachte dus die barney word zo kwaad dat hij een andere politie gaat slaan en dan schiet hij die eerste polutie neer snap je et nog zeg effe??? Nou die saar is nu echt helemaal in een deliriam geschote huuuuuuuuuuuuuuuuu der valt echt geen krent mee te bezijlen!!!!!! Dus die vent weer SAAR SAAR ik ga onze dochter bellen. Nou die dochter klaagt eerst zo van eeeeey et is hier miden in de nacht maar begint dan een heel verhaal over een schoollfeest terwijl dat wijf net nog aangerant was door de politie echt vet egoitish van die dochter ze kon toch vrage of et lekker was????? nou dan gaan ze naar et vliegveld en dan zijn ze net door de doeane en dan comt weer die politie der aan dus saar zet snel de video van de moort op et grote scherm in de hal en eind goed al goed gelukkig.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_122108871
Hoin klf hbe je ook een review van de film flight met denzel wassenton
  zondag 27 januari 2013 @ 13:21:27 #243
28192 kikkerlikkerfan
pi_122109286
nee die ga ik wel snel kijke dus die komt nog wel. ET FLIEGTUIG STORT IN IEDER GEVAL WEL NEER!!!! sory spoilern. 8-).

hier kom nog ene nederlanse film dit is de verbauwing. et is met dat wijf van gooize vrouwen claire. nou die is denk ik verhuisd en ze heb ook een nieuwe man en een nieuw kind. die man is een vette zeikerd de hele tijd van huuuuuuuu ik vin et moeilijk enzo. dan kom ze een ouwe vriend tege maar et is best wel een engert hij zo van ik ga je heeeeelpeeeeen mwoehahahahahaha echt eng. zij wil et wel want ze heb geen geld. nou die man van haar ging hun huis verbouwen maar hij ken der niks van dus dan gaat ze die ouwe vriend bellen en die legt meteen de aannemer om op ze ligfiets. vet handig. dus dan belt die ouwe vrient de poolse bruid op en die kom meteen met een heel team pole om et huis te verbouwe et wort vet mooi!!!!!! maar de pole doen net of ze die zoon neer gaan schiete en dan geve ze hem alcehol met ghb dus die zoon in et ziekehuis. dan word die clair echt zoooo boos en der komt een soort belg met weer een ander pools wijf zo van zij moet dike tieten hebben. dat wijf wou et zelf niet maar eerlik is eerlik dikkere teiten zoude wel geiler zijn. maar die claire zegt zo van nee ik doe het niet en dan zegt die belg zo van IK BEN DE BAAS GEEF ME GELD TERUG nou je snapt der niks van. dan gaat dat wijf een planetje maken met de poolse bruid om dat wijf met die kleine tiete nep te opereren en dan late ze iedereen doodscheite. maar die ouwe vriend die leeft nog en die vind dan kiekje van de beatysalone op de grond dus hij zo van HAHAAA ik heb je door, weer vet eng. maar dan komt die zoon en die geef et pistoolaan clair en die schiet die vent heleeeeemaaal doooooood. en de politie kwam nog zes keer langs en vond niet al het geld op clair der rekening dus ze leefde nog lang en gelukig. whehehe whatefer!!!! oh ja en die man bleef bij de polse bruid hehehe! kutfilm.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  zondag 27 januari 2013 @ 13:24:45 #244
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_122109410
Ik heb geen een review gelezen. ;(
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  zondag 27 januari 2013 @ 13:25:22 #245
28192 kikkerlikkerfan
pi_122109438
quote:
9s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb geen een review gelezen. ;(
wat lul jij unscrewd
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  zondag 27 januari 2013 @ 21:08:19 #246
3185 Adelante
To let it go now
pi_122133786
Hebbie Pits Purfekt al gezien met die zingende sletbella's? :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 21:29:27 #247
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_122135557
He die mensen ken ik niet op de eerste paginas
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:46:01 #248
28192 kikkerlikkerfan
pi_122391188
zeker heb ik diegezien adelanus. hier komt ie

nou der is dus zon wijf ze gaat naar een nieuwe school en meteen komt der zon wijf op der af zo van hoi jij wil zeker verkracht worde dus dan krijgt ze een fluit. vet aardig van dat wijf. nou dat wijf (dat eerste wijf dus, snap je et nog, et is nu al vet ingewikelds) die gaat naar der nieuwe kamer...,... wat denk je?? (zeg effe) zit der een vette cinees op!!!! met een vette kutkop en ze zegt niks. dus dat wijf gaat maar dj-en. dan gaat ze een rondje lopen om te kijke bij welke clubies ze allemaal ken gaann. eerst wil ze bij de dove jode maar dan komt der een vet dik wijf aan;; ze heet jurasic jill. hehehe, geintje. 8-). geloofde je het? ze heet vet amie maar eigenlijk vet patrisia. SPOILER!!!!! :o.

nou ja uiteindelijk gaat dat wijf bij een zangclubje et is een soort Gliee. Maar ze gaat eerst effe lekker bekke met een wijf in de douche. nou ja eigenlijk zinge maar als ze ging bekke was et leuker geweest. ja toch# maar goed ze moete et opneme tege de manne club die zijn vet iritant. de lijder van de wijfe is een soort kotswijf die kotst de hele tijd allesonder en der is ook nog een negerin :r maar ze is wel een geile lesbo O+. en der is een soort kil bil cinees die praat heel zacht en op et eind gaat ze vet schreeeeeuwe en dan wort die walvis vet kwaad hehe. nou hoe dan ook et is vet lache eigelijk voornamelijjk door die vette chick en de liedjes zijn ook leuk. als je houddt van horror westerns dan ken ik em aanbevele,,.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  zondag 3 februari 2013 @ 20:59:54 #249
28192 kikkerlikkerfan
pi_122436344
ok hier komt kevin in de woods op verzoekk van me maat luig.

nou der is dus zon wijf ze gaat op vekantie naar center parks met der vriende. ze gaan met een busje en ze kome een vent tege die gaat op de grond spuge zo van JULIE GAAN DER AAAAAAAAN vet goor maar ze gaan toch door ook al vliegt der een vogel tege de forz fields. et huisje is vet eng maar zij vinde et mooi. ik zou echt een vete klacht indeine bij cender parks dat et een kut huisje is, maar goed. dat wijf gaat zich uitklede en zon neger ken in der kamer kijke. dus wat doet hij?????? hij zegt het!!! ehehhehehee VET ONREALISTISHC. dan gaat zon ander wijf met een wolf tonge je kent et wel. dan gaan ze in de kelder spele met allemaal dinge maar uiteindelijk komt de zombie familie door et daggboek. nou een voor een gaan ze der aan maar dat wijf gaat met die nerd van dolhaus lekker in de lift. zien ze allemaal vet enge dinge zoals een spin en de helraisert. dan komt der een bewaker maar de zomby hand valt hem aan snap je et nog??? dan hoor je de stem van ripley die zegt julie moete doooood. nou doei denke die gaste dus ze make alle lifte open nou alle horrer beeste kome der uit en ze make iedereen af. dan komt sigeourney smeigel der aan en ze wil ze in et gat gooie maar ze krijgt een bijl in der kop en dan kome de gode en et einde van de wereld. eint goed al goed..,
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_122436550
doe es eiren men 2
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')