Eeeeeej !quote:Op woensdag 5 november 2008 10:15 schreef toma het volgende:OooooooooooWeeeeeeeeeOooooooooooooooooo
mogguh
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:
Zie die knakker nou "Weezer van Buddy Holly"? Damn, ik hoop dat ie iets zorgvuldiger is met die vrachtwagen...
![]()
![]()
10 punten voor SCquote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Public Display of Affection?
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik sta in de kou te wachten op de trein en hoor Ice Ice Baby op de radio.
Op 't album zit die rapmongool er niet doorheenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
Zo fucking jammer van die fucking Jay-Z.
Maken ze eindelijk een leuke plaat, verneuken ze het weer.
Freddie is geweldig!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Queen
Prachtige plaat dit
Dat eind vooral
Ik zal wel in een bepaalde emotionele fase zitten, maar ik toen ik 'm een paar weken geleden (zonder Jay-Z) hoorde, vond ik 'm erg mooi!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ook al was't alleen een Coldplay plaat, ik had'm nog steeds kut gevonden
Nee, heb er niks mee. Nare pop-rapper dat het is.quote:En Jay-Z had gewoon lekker Hard Knock life moeten blijven rappen
Hé, vervelendquote:Op woensdag 5 november 2008 10:42 schreef Sersjee het volgende:
Het is jammer voor Paultjuhhh, maar Giel gaat niet nog een keer Stenders overnemen... Het schijnt ene Venema te worden.
Die clip ookquote:Op woensdag 5 november 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Another Chance![]()
![]()
.
Blijft een lekker plaatje.
Veenstra? uuhm okay.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:42 schreef Sersjee het volgende:
Het is jammer voor Paultjuhhh, maar Giel gaat niet nog een keer Stenders overnemen... Het schijnt ene Venema te worden.
Trouwens, SC, zondag was er toevallig nog de Twenty Rally in Hengeloooo.. Om half acht 's morgens werden we wakker van racegeluiden [quote:
Ja, Cos waar blijf jequote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom er maar in, cos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |