Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker opgeblazen Amerkiaans...
(Die Eva op ned 1)
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De tweede opmerking mag ik aannemen...
quote:
Ook goedquote:
Altijdquote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is het nog een beetje gezellig hier?
Trustenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:21 schreef Brennel het volgende:
Goedenacht!
Ik ga lekker slapen, hoor morgen wel wie het geworden is
Goed puntquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 november 2008 00:21 schreef Brennel het volgende:
Goedenacht!
Ik ga lekker slapen, hoor morgen wel wie het geworden is
Eerste van Kentucky zijn binnen:quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed puntZijn er al uitslagen? Nee toch? Er ligt me ergens het tijdstip van 1:00 bij dat dan de eerste verwacht worden...
Ik hoor het net op de radioquote:Op woensdag 5 november 2008 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste van Kentucky zijn binnen:
Obama: Electoral: 0 Popular: 1,456 (38%)
McCain: Electoral: 0 Popular: 2,290 (60%)
Maar dat zegt nog weinig.
Zie ook Amerikaanse Presidentsverkiezingen #66 - Leuk CNN speelgoed
Oftewel: 8 kiesmannen (van de 270 nodige) voor McCain.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste van Kentucky zijn binnen:
Obama: Electoral: 0 Popular: 1,456 (38%)
McCain: Electoral: 0 Popular: 2,290 (60%)
Maar dat zegt nog weinig.
Zie ook Amerikaanse Presidentsverkiezingen #66 - Leuk CNN speelgoed
Idd, hier is het ook drukker dan normaal, evenals op m'n msn...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Je ziet wel meer lampen aan bij de buren waar normaal de lampen allang uit waren geweest op dit tijdstip
Ik heb (juist) helemaal niks met de usa. Maar ik vind het nu wel interessant. En ook wel geinig om te zien dat er toch genoeg Nederlanders zijn die het graag willen volgen..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd, hier is het ook drukker dan normaal, evenals op m'n msn...
Same herequote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb (juist) helemaal niks met de usa. Maar ik vind het nu wel interessant. En ook wel geinig om te zien dat er toch genoeg Nederlanders zijn die het graag willen volgen..
Maar daar is nog zo goed als niets geteld.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef MutZ het volgende:
Zowel Maine als New Hampshire 67% voor Obama tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |