Wat een track !quote:Op woensdag 5 november 2008 07:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Warm in bed, op de radio wat Killers.
Ik weet het nog niet, McCain had ook wel goede punten, ik had het liefste een combinatie van de 2 gezienquote:
Thanks! anders voel ik me weer zo eenzaam.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:23 schreef borisz het volgende:
Hans 4 op rij is een beetje overdreven hoor
Dus daar steek ik een stokje voor.
Of het verstandig is merken we de komende 4 jaar wel hequote:
Ja maar ik vind MCCain te oud. 30% kans dat hij overlijdt tijdens zijn termijn. Ik wil die Truus van een Palin niet op de troon hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het verstandig is merken we de komende 4 jaar wel he.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het verstandig is merken we de komende 4 jaar wel he.
Tsja, inderdaad.. Blij dat we van Bush Bush af zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef borisz het volgende:
Democraten moeten altijd de rommel van de republikeinen opruimen. Bill Clinton ruimde ook lekker op, maar Bush jr verpestte het weer.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, inderdaad.. Blij dat we van Bush Bush af zijn
[ afbeelding ]Winnaar
Cosie !quote:Op woensdag 5 november 2008 08:46 schreef cosmick het volgende:
Yeah, een b-boy als president!
Ga je nog een beetje feest vieren of heb je dat gisteren al gedaan?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh Hans!
Goeiemorgen Cos
Goeiemorgen iedereen
Het is voor mij, als USA liefhebber, toch wel een heugelijke dag
Ja, hier ookquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Roel !![]()
.Hier in het Noorden is het grouw en grijs![]()
Die kans acht ik bij Obama net zo hoogquote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar ik vind MCCain te oud. 30% kans dat hij overlijdt tijdens zijn termijn. Ik wil die Truus van een Palin niet op de troon hebben.
Absoluutquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar vooral het feit dat Obama gewonnen heeft, maakt 't mooi
.
Nou ik ben vandaag gewoon extreem vrolijkquote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je nog een beetje feest vieren of heb je dat gisteren al gedaan?
haha! tofquote:Op woensdag 5 november 2008 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik ben vandaag gewoon extreem vrolijk
Ga wel ff lekker bellen straks met een vriend van me die helemaal Obama fan is (hij studeert politiekologie) en misschien m'n Amerikaanse vlag maar eens buiten hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |