Ja, 0% en 1%quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar daar is nog zo goed als niets geteld.
Ik zie het ook idd, staat nog maar 51% voor McCain...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef Marc63 het volgende:
Wow... in Kentucky staat het al bijna gelijk
Niet dat ik denk dat Obama daar wint, maar vind het toch opvallend.
Niet de hele nacht, zie wel hoe laat het wordt...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedenacht! Mensen hier van plan op te blijven?
Nope, Ik ga er zo vandoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedenacht! Mensen hier van plan op te blijven?
Silverlight kan Windows Media-streams afspelen, Flash niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat moeten die sites allemaal ineens met Silverlight, wat is er mis met flash of met beide platformen aan te bieden.....
Wilde ik even kwijt...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 november 2008 01:07 schreef Litton-Lane het volgende:we gaan over naar Radio 1.... En naar bed.
Morgen dadelijk voor 6 uur op...
Slaap lekkerquote:
Eensquote:
Idd, hoewel ik nou niet echt veel met Amerika heb...quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef Marc63 het volgende:
Over de muziek heb ik nog niets te klagenTribute
Idd. Zie ook dat South Carolina naar McCain gaat, terwijl in de telling Obama nog voor staat. Sowieso allemaal misschien een beetje voorbarig, want als ik me niet vergis zijn die uitslagen gebasseerd op exit-polls. Maar het zijn nog niet echt opvallende uitslagen, aangezien er nog niets veranderd is ten opzichte van de verkiezingen van 2004:quote:Op woensdag 5 november 2008 02:04 schreef MutZ het volgende:
Zo, dat zijn ineens veel kiesmannen die verdeeld zijn op CNN... 34 voor McCain en 77 voor Obama
Idd, was me nog niet eens opgevallen...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Zie ook dat South Carolina naar McCain gaat, terwijl in de telling Obama nog voor staat. Sowieso allemaal misschien een beetje voorbarig, want als ik me niet vergis zijn die uitslagen gebasseerd op exit-polls. Maar het zijn nog niet echt opvallende uitslagen, aangezien er nog niets veranderd is ten opzichte van de verkiezingen van 2004:
[ afbeelding ]
Idd, ben wel benieuwd wat Florida gaat doen...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
McCain staat nu trouwens wel voor in South Carolina.
Op dit moment vind ik Florida (27 kiesmannen) en Ohio (20 kiesmannen) de meest interessante staten. Florida maakte in 2000 het verschil en Ohio in 2004.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd, ben wel benieuwd wat Florida gaat doen...
In beide staten staat Obama momenteel voorquote:Op woensdag 5 november 2008 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik Florida (27 kiesmannen) en Ohio (20 kiesmannen) de meest interessante staten. Florida maakte in 2000 het verschil en Ohio in 2004.
Als ie beide staten wint, dan moet McCain minstens een grote staat bij de Obama wegkapen (Pennsylvania of Michigan) of anders een aantal kleinere (Minnesota en Wisconsin bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
In beide staten staat Obama momenteel voor
Voorlopig geef ik Michigan dan nog de meeste kansquote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ie beide staten wint, dan moet McCain minstens een grote staat bij de Obama wegkapen (Pennsylvania of Michigan) of anders een aantal kleinere (Minnesota en Wisconsin bijvoorbeeld).
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef Marc63 het volgende:
New Hampshire voor Obama. Was in 2004 voor Kerry, maar in 2000 voor Bush.
Oeh! Ik zie net dat Obama vanavond een potje basketbal heeft gespeeld. Pluspuntje
Dat is ook al jaren een democratische staatquote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Marc63 het volgende:
En Pennsylvania wordt aan Obama gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |