En wat is dat dan nooit:
- Mijn vader heeft een Porsche 911 GT2 voor je gekocht
- Zullen we samen verhuizen naar mijn eiland in de Pacific?
- Ik heb zin in je hier en nu
- Ik wilde zomaar even zeggen dat ik je heel graag mag
nee hoor, dat gaat ongeveer als volgt:
ga ik dit leuk vinden? (sorry Rickmans, ik krijg die fucking O met een schuin streepje niet voor elkaar)
Nou nee niet echt. Ik zag mn ex dit weekend en AL het gevoel kwam weer terug,dus ik kan je nooit meer zien. DOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEI!!!!!!![]()
Komt dit bovenstaande bezopen over?? Goh, das balen, het halve krat is pas op dus ik zit hier nog even!!!
quote:2x toppunt van culturele vooruitgang...
Op maandag 25 maart 2002 01:18 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Even voor de duidelijkheid: nikste MSN meisje, ik kende haar uit de Danssalon en TOEN pas MSN
Maar sterkte he, het is kut, maar min of meer te verwachten. En het gevoel waar zij op duidde, was niet veel groter dan 15 cm
quote:Dan is het een zwaar mooi kut wijf...bah bah....wat is de weg naar de minste weerstand....nou deze wel denk ik....tjonge wat zou ik dat wijf schoppen.....
Op maandag 25 maart 2002 01:08 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
JA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR! dit is weer geweldig! Vrouwenz ijn toch echt geweldige wezentjes je leert telkens weer wat nieuws. Na 2 maanden gezeik aanhoren dat ze 'zo blij zijn dat ze van der chagrijnige, coke snuivende ex af zijn' je een zondagavond even aanspreken over de mSN met de volgende mededeling: 'Ik moet je wat vertellen'En wat is dat dan nooit:
- Ik wilde zomaar even zeggen dat ik je heel graag magnee hoor, dat gaat ongeveer als volgt:
ga ik dit leuk vinden? (sorry Rickmans, ik krijg die fucking O met een schuin streepje niet voor elkaar)
Nou nee niet echt. Ik zag mn ex dit weekend en AL het gevoel kwam weer terug,dus ik kan je nooit meer zien. DOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEI!!!!!!
Komt dit bovenstaande bezopen over?? Goh, das balen, het halve krat is pas op dus ik zit hier nog even!!!
Je hebt gewoon weer een kutwijf getroffen (zoals meestal). Maak je niet druk, je bent beter dan haar als zij zoiets flikt dus het is haar verlies.
Sterkte
-Maar ja wat wil je met iemand uit de Danssalon-
hoop dat je haar snel vergeet en een ander meissie vind
Als ze graag naar die junk terug wil, mag ze opdonderen, ja toch? Geen hand vol maar een universum vol... dus geniet van al die andere vrouwtjes..
Sterkte...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 25-03-2002 09:52]
je zou zelf je koppie weer eens moeten laten zien over 2 maanden, dumpt ze die gast waarschijnlijk ook weer! ![]()
cya!
quote:om vervolgens na 2 maand weer door har gedumpt te worden zeker.
Op maandag 25 maart 2002 06:14 schreef Red-Ace het volgende:
dit zegt niets over vrouwen in het algemeen maar tis wel een klotestreek!je zou zelf je koppie weer eens moeten laten zien over 2 maanden, dumpt ze die gast waarschijnlijk ook weer!
cya!
![]()
Naja goed is ook even laag als iemand via sms dumpen( didn't happen to me, but still)
quote:Ik ben het volledig met je eens maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat niet alle vrouwen zo zijn en dat dit soort dingen niet alleen door vrouwen gedaan word.
Op maandag 25 maart 2002 06:21 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben in mijn afgelopen 2 relaties gedumpt via 1: MSN
en 2: gewoon via de telefoon.
Ik heb daar inmiddels zo'n schurfthekel aan gekregen dat deze zwakke dames het je niet face 2 race durven te vertellen.
Vraag dan Goddomme of je nie teven langs kan komen, dan kun je het persoonlijk vertellen.
Maar zoals al eerder is gezegd, de weg van de minste weerstand is het makelijkst...Naja goed is ook even laag als iemand via sms dumpen( didn't happen to me, but still)
ik heb zelf 4 serieuze relaties gehad en ben ook 4 keer gedumpt. sommige mensen weten blijkbaar nog steeds niet dat je moet knokken en praten met elkaar om een relatie te laten slagen maar ik ben gelukkig nog nooit via de post, foon of I-net gedumpt! ik zou dat niet echt weten te waarderen! maar ja, welke manier van gedumpt worden is wel acceptabel???
NONE!!!
cya!
Either way, als ze 't zo uitmaakt, dan is ze het totaal niet waard, en moet je blij zijn dat ze het (na 2 maanden toch?) nu al heeft uitgemaakt , ipv over een jaar ofzo. ..
sterkte !!
quote:Dit zeggen ze wel via MSN hoor
En wat is dat dan nooit:- Ik heb zin in je hier en nu
quote:ik heb ooit eens een 5 uur durende treinreis afgelegd om 't uit te maken. was ook niet goed! :
Op maandag 25 maart 2002 06:21 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben in mijn afgelopen 2 relaties gedumpt via 1: MSN
en 2: gewoon via de telefoon.
Ik heb daar inmiddels zo'n schurfthekel aan gekregen dat deze zwakke dames het je niet face 2 race durven te vertellen.
Vraag dan Goddomme of je nie teven langs kan komen, dan kun je het persoonlijk vertellen.
Maar zoals al eerder is gezegd, de weg van de minste weerstand is het makelijkst...
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 25-03-2002 09:46]
quote:reden #1 dat ik dus zo min mogelijk internet contact met vriendin wil hebben!
Op maandag 25 maart 2002 09:21 schreef Mimic het volgende:
* Mimic noteert "nooit msn geven aan je vriendin"check
sterkte
quote:Rot voor je !
JA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR! dit is weer geweldig! Vrouwenz ijn toch echt geweldige wezentjes je leert telkens weer wat nieuws. Na 2 maanden gezeik aanhoren dat ze 'zo blij zijn dat ze van der chagrijnige, coke snuivende ex af zijn' je een zondagavond even aanspreken over de mSN met de volgende mededeling: 'Ik moet je wat vertellen'En wat is dat dan nooit:
- Ik wilde zomaar even zeggen dat ik je heel graag magnee hoor, dat gaat ongeveer als volgt:
Nou nee niet echt. Ik zag mn ex dit weekend en AL het gevoel kwam weer terug,dus ik kan je nooit meer zien. DOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEI!!!!!!
quote:wetend dat de trein die je moet nemen om bij haar te komen toch niet meer gaat!!!!
Op maandag 25 maart 2002 09:24 schreef Tijn het volgende:[..]
Dit zeggen ze wel via MSN hoor
quote:Trein
Op maandag 25 maart 2002 11:21 schreef Red-Ace het volgende:[..]
wetend dat de trein die je moet nemen om bij haar te komen niet meer gaat!!!!
![]()
![]()
quote:nou, go get her then! but... be gentle!!
Op maandag 25 maart 2002 11:22 schreef Tijn het volgende:[..]
Trein
Ze zit tegenover me
quote:Ze zit tegenover je en ze praat met je via msn??
Op maandag 25 maart 2002 11:22 schreef Tijn het volgende:[..]
Trein
Ze zit tegenover me
quote:
Op maandag 25 maart 2002 11:28 schreef Cambridge het volgende:
Dit doen ze echt alleen op de mavo.
Sterkte jongen...Ga naar de blue parrot, daar schijnen ze nogal gewillig te zijn
quote:Jup, gewoon thuis 2 bureau's tegenover elkaar gezet met 2 PC's erop
Op maandag 25 maart 2002 11:28 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ze zit tegenover je en ze praat met je via msn??
Lollig.......
quote:Lol, wel via beveiligde verbinding hoop ik
Op maandag 25 maart 2002 11:32 schreef Tijn het volgende:[..]
Jup, gewoon thuis 2 bureau's tegenover elkaar gezet met 2 PC's erop
quote:Gewoon klein LAN met een router naar buiten toe.
Op maandag 25 maart 2002 11:38 schreef SharkWare het volgende:[..]
Lol, wel via beveiligde verbinding hoop ik
quote:Lan = Local area nudity??
Op maandag 25 maart 2002 11:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Gewoon klein LAN met een router naar buiten toe.
quote:Ze had zeker coke op
Zou me er niet druk om kunnen maken als ze weer terug gaat naar een coke snuiver.. (niks mis met coke ??? genoeg !!)
dat soort wijven verdienen niet beter dan een verslaafde !!..
Leuk is anders..........
met de mededeling dat mijn naam van de vakantie even overgeboekt werd naar de naam van zn nieuwe liefde
Ach ja dit bewijst maar weer eens dat er heel wat laffe hazen rondlopen, en dan vooral bij het vrouwelijk geslacht waar wij tegenaan lopen. Maar ja, het is gewoon even kut maar je kan dit natuurlijk wel baas, denk ut wel ja! Kijk zoals we toch al lang weten zijn wij superieur aan iedereen die je zo'n actie flikt en komen ze er bijna geheid later weer op terug. Alleen kunnen ze dan alleen je kont kussen!
quote:wat een vooroordelen weer.. laat je eens ff goed voorlichten. http://www.thegooddrugsguide.com/cocaine/effects.htm ik heb zelf slechts 4-5 coke gebruikt sinds july 2002.. het is een aparte ervaring moet ik je vertellen: je gedachten zijn o zo fucking helder en je voelt alsof de hele wereld aan je voeten ligt. (btw bij mij was dit nog minimaal idd, de laatste ervaring was het hevigst) Waarom denk je dat filmsterren, fotomodellen, zelfs regeringslui het ook gebruiken?
Op maandag 25 maart 2002 12:31 schreef Phreak het volgende:
Laat dat wijf lekker de tering genieten..Zou me er niet druk om kunnen maken als ze weer terug gaat naar een coke snuiver.. (niks mis met coke ??? genoeg !!)
dat soort wijven verdienen niet beter dan een verslaafde !!..
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 25-03-2002 14:32]
quote:wat hebben mensen toch altijd over de mavo??? JIJ vindt jezelf zeker suuuper slim. Ja ik heb toevallig ook mavo gedaan.. maar ook mbo en hbo.. niks mis mee hoor..
Op maandag 25 maart 2002 11:28 schreef Cambridge het volgende:
Whahahahaha!Dit doen ze echt alleen op de mavo.
quote:Of hij laat helemaal nix meer van zich horen en zn moeder hangt huilend aan de telefoon
Op maandag 25 maart 2002 13:14 schreef sassa het volgende:
zownet of alle meisjes zo zijn
jongens zijn zeker heel lief
t uitmaken na 8 maanden via een mailtje en dan een week onbereikbaar zijn en ergens ver weg zitten
![]()
met de mededeling dat mijn naam van de vakantie even overgeboekt werd naar de naam van zn nieuwe liefde
quote:intelligentie is niet hetzelfde als feitenkennis.. iedereen kan aanleg hebben maar of het altijd benut wordt.. ik doe zelf hbo, ik vind school leuk, maar ik altijd teveel afleiding om me opdrachten thuis te gaan doen. Ik kan hoger maar verdien eigenlijk lager want ik heb toch een instelling van het komt vanzelf wel
Op maandag 25 maart 2002 14:42 schreef vexz het volgende:[..]
wat hebben mensen toch altijd over de mavo??? JIJ vindt jezelf zeker suuuper slim. Ja ik heb toevallig ook mavo gedaan.. maar ook mbo en hbo.. niks mis mee hoor..
doe ik op lui met verbeelding zoals jij
. zielig figuur..
quote:Haha! Nou sorry hoor, maar ik hoor wel vaker dit soort verhalen en ken zelf ook genoeg meiden die op het 'vmbo' zitten en het is altijd hetzelfde liedje. Ik heb er nix op tegen hoor, ik amuseer me dood met die relaties op dat niveau! Prachtig gewoon...
Op maandag 25 maart 2002 14:42 schreef vexz het volgende:
wat hebben mensen toch altijd over de mavo??? JIJ vindt jezelf zeker suuuper slim. Ja ik heb toevallig ook mavo gedaan.. maar ook mbo en hbo.. niks mis mee hoor..doe ik op lui met verbeelding zoals jij
. zielig figuur..
Hoe verzinnen ze het, het uitmaken via MSN! Je kan die meiden toch niet serieus nemen? Of wel soms?
quote:waaromm versieren zoveel nerds dan via msn
Op maandag 25 maart 2002 14:57 schreef Cambridge het volgende:[..]
Haha! Nou sorry hoor, maar ik hoor wel vaker dit soort verhalen en ken zelf ook genoeg meiden die op het 'vmbo' zitten en het is altijd hetzelfde liedje. Ik heb er nix op tegen hoor, ik amuseer me dood met die relaties op dat niveau! Prachtig gewoon...
Hoe verzinnen ze het, het uitmaken via MSN! Je kan die meiden toch niet serieus nemen? Of wel soms?
quote:Omdat ze zelf nix durven te doen in het 'echte leven'?
Op maandag 25 maart 2002 14:58 schreef Frenkie het volgende:
waaromm versieren zoveel nerds dan via msn
quote:omdat die toch nix beters kunnen krijgen ?
Op maandag 25 maart 2002 14:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
quote:net alsof dat aan de school ligt.. Als ik jou teksten zo lees getuigd dat ook niet van intelligentie. Dus.. jij doet bv HBO, zou toch bot zijn om iedereen van het HBO over een kam te scheren en zeggen dat ze allemaal achterlijk zijn? Maar ja, misschien ben jij wel kortzichtig..
Op maandag 25 maart 2002 14:57 schreef Cambridge het volgende:[..]
Haha! Nou sorry hoor, maar ik hoor wel vaker dit soort verhalen en ken zelf ook genoeg meiden die op het 'vmbo' zitten en het is altijd hetzelfde liedje. Ik heb er nix op tegen hoor, ik amuseer me dood met die relaties op dat niveau! Prachtig gewoon...
Trouwens als jij zoveel kennisen hebt die dat zo doen, zegt dat wat over JOU sociaal leven, misschien eens proberen om met slimme mensen om te gaan?
quote:owkeej
Op maandag 25 maart 2002 14:42 schreef Mukie het volgende:[..]
Of hij laat helemaal nix meer van zich horen en zn moeder hangt huilend aan de telefoon
Krijg je naderhand te horen dat hij door heel europa heentrekt met zn ex...
quote:Omdat de ander zijn gezicht niet kan zien
Op maandag 25 maart 2002 14:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
quote:Hmz sorry, dan heb ik dit topic weer eens veel te snel door gelezen...als je haar gewoon via het echie kent dan ist laf om het uit te maken via MSN ja, maar tis wel steeds meer een rage aant worden uitmaken via MSN en/of SMS.
Op dinsdag 26 maart 2002 00:16 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Like I said Cherrymoonfiguur (super cd's btw) IK HEB HAAR NIET OVER DE MSN LEREN KENNEN, maar gewoon uit de Danssalon, zoals het hoort
P.s. mannen en vrouwen zijn wat dat betreft net zo erg hoor......
=
quote:I know how it feels........
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 00:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hmz sorry, dan heb ik dit topic weer eens veel te snel door gelezen...als je haar gewoon via het echie kent dan ist laf om het uit te maken via MSN ja, maar tis wel steeds meer een rage aant worden uitmaken via MSN en/of SMS.
quote:Ook meegemaakt??
Op woensdag 27 maart 2002 01:30 schreef ullie het volgende:[..]
![]()
![]()
een rage het uit te maken via MSN? (sorry, maar echt te idioot voor woorden)
quote:Nee gelukkig niet, kan me goed voorstellen dat je pissig bent.
Op woensdag 27 maart 2002 01:45 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:[..]
Ook meegemaakt??
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-03-2002 10:07]
quote:Nahja waar slaat dat nou weer op ...
Op woensdag 27 maart 2002 09:50 schreef Nyles het volgende:
-edit-let een beetje op je taal svp-edit-
quote:Hey wat zijn dit voor BBC praktijken, ik wil graag weten wat voor nuttige opmerking Nyles had over dit onderwerp !
Op woensdag 27 maart 2002 09:50 schreef Nyles het volgende:
-edit-let een beetje op je taal svp-edit-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |