quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ja, je moet weer geld uitgeven aan een cursus Nederlands. Jammer.
Och, ik snap het al, je doet ook 'bezuining' met de letters op je toetsenbord!quote:
Mijn Nederlands is heel goed mevrouwtjequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, ik snap het al, je doet ook 'bezuining' met de letters op je toetsenbord!
Voeg jij dan even wat lettertjes aan de TT toe?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok TS, maar bezuinig alsjeblieft ook eens op die spaties![]()
www.spatiegebruik.nl
Sinds wanneer is bezuiningstips een woord?quote:
nee alleen als je je post edit dan wordt de TT opnieuw opgehaald (en dus gewijzigd) -- of als iemand het quote uiteraardquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alhoewel, dan wordt mijn post in TTK zeker ook gewijzigd??
Niks mis met de TT en ItaloDancer is met hoofdletter Dquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bezuiningstips een woord?
Italodancer, bezuint gij al??
Okay, bedankt, weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
nee alleen als je je post edit dan wordt de TT opnieuw opgehaald (en dus gewijzigd) -- of als iemand het quote uiteraard
Nu niet meer nee.quote:
Och, ik word strijk en zet ElisabethR genoemd. Kniesoor. Bij nicknames dan.quote:en ItaloDancer is met hoofdletter D
Bravo!quote:rijmt nog ook.
Voor de lange duur kan je echt wel beter een huis kopen, natuurlijk moet je op dit moment wel even wachten tot dat de prijzen van huizen niet meer zakken maar weer gaan stijgen.quote:5 Neem huurhuis ipv koophuis
Met oud papier,2 vliegen in in klapquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Paupermans het volgende:
Je reet niet afvegen na het schijten.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ja, je moet weer geld uitgeven aan een cursus Nederlands. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |