quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit keer gaat het hele land kijken, 1 miljoen kijkers ga ik voor.
Lijkt me een prima momentquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:37 schreef Jovatov het volgende:
Wanneer gaat het Joran forum weer open?
Maar goed, het gaat eigenlijk allang niet meer over haar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef BierEnTieten het volgende:
Mij boeit het niets. Mens is allang dood en zal niet gevonden worden. Boeiend
Doel is KIJKCIJFERS. Maar dat geldt uiteraard voor de meeste programma's op de Nederlandse televisie - inclusief de "publieke" omroep dus..quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef joep.t het volgende:
En wat is het doel van deze aflevering of is dat nog niet bekend?
You're on.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Doel is KIJKCIJFERS. Maar dat geldt uiteraard voor de meeste programma's op de Nederlandse televisie - inclusief de "publieke" omroep dus..
Ik gok op zo'n 2.5 miljoen kijkers deze keer. Iemand zin in een weddenschap?
die mensen mogen dan zien dat onneuzel gepeupel zijn gang mag gaan, geen straf met een pappie in de advocatuur.quote:Op zondag 9 november 2008 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Die 7 miljoen gaan ze dit keer niet halen denk ik....Het houdt bij zo'n 3 hooguit 4 miljoen op...
dit is geen soap., dit gaaat om moord.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef RemcoW85 het volgende:
Denk dat de kijkcijfers juist wel ho(o)g(er) zijn.
Kende die hele Holloway-zaak niet echt goed totdat ik die aflvering zag. Denk dat iedereen wederom benieuwd is naar wat er nu weer komen gaat. Joran is namelijk wel wat bekender geworden sindsdien.
Er is nu bij lange na niet zoveel aandacht voor Joran en de zijnen als toen met Holloway. Ik zelf ga niet kijken, die Joran kan een heleboel willen daar op Thailand maar dat boeit mij verder niet zo. De zaak Holloway speelde al geruime tijd (wijn-incident bijvoorbeeld) terwijl dit niks meer met Holloway te maken heeft en dus ook niet eens de helft van het aantal kijkers van de vorige keer gaat halen, dat denk ik althans.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef RemcoW85 het volgende:
Denk dat de kijkcijfers juist wel ho(o)g(er) zijn.
Kende die hele Holloway-zaak niet echt goed totdat ik die aflvering zag. Denk dat iedereen wederom benieuwd is naar wat er nu weer komen gaat. Joran is namelijk wel wat bekender geworden sindsdien.
Met deze verklaring brengt hij zichzelf in een heel moeilijk pakket want dat zei hij over zijn vorige ontmaskering ook.quote:Op zondag 9 november 2008 09:57 schreef schatje het volgende:
Joran zelf zegt dat ie allemaal heeft gebluft, artikel staat hier.
Alles is al gezegd de afgelopen dagen. Dus ik ben niet benieuwd.quote:Op zondag 9 november 2008 12:56 schreef Rucebo het volgende:
Ben eens benieuwd waar Peter mee komt aanzetten...
In het weekend hoort het bier altijd koud te staan.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Bier staat koud en het nummer van de Thai staat voorgeprogrammeerd
Het is niet zo maar een persoon, het is iemand die Holloway naar een andere wereld heeft geholpen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:02 schreef Yildiz het volgende:
Ik snap niet wat er zo spannend is, eigenlijk. Een persoon is mogelijk vrouwenhandelaar. Nou, wow.
(Verkapt-leg-maar-uit-wat-er-zo-spannend-is-post)
Mogelijk, mogelijk. Dus een persoon die mogelijk een moordenaar is en mogelijk een vrouwenhandelaar. Wát is daar zo spannend of leuk aan, om dat te kijken?quote:Op zondag 9 november 2008 13:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is niet zo maar een persoon, het is iemand die Holloway naar een andere wereld heeft geholpen.
Je doet er zelf ook keihard aan mee, want wat is er spannend aan om de actualiteiten te kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 13:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mogelijk, mogelijk. Dus een persoon die mogelijk een moordenaar is en mogelijk een vrouwenhandelaar. Wát is daar zo spannend of leuk aan, om dat te kijken?
Ik ga niet kijken, ik verbaas me om de hoeveelheid mensen die wél keken en gaan kijken.quote:Op zondag 9 november 2008 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je doet er zelf ook keihard aan mee, want wat is er spannend aan om de actualiteiten te kijken
Dus jij weet precies hoe concreet Joran's plannen waren etc. ?quote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alles is al gezegd de afgelopen dagen. Dus ik ben niet benieuwd.
Jij kijkt dagelijks het nieuws en dan doe je er dus ook keihard aan mee.quote:Op zondag 9 november 2008 13:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik verbaas me om de hoeveelheid mensen die wél keken en gaan kijken.
Jorans plannen zijn bekend.quote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dus jij weet precies hoe concreet Joran's plannen waren etc. ?
Nja, dan hoef je in ieder geval niet te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |