SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 2 letters zijn fout. moet maar 1 letter zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 03:00 schreef Szura het volgende:
inderdaad in New Hampshire en Obama was de winnaar.
het heette Wrixville ofzo
Moggequote:Op woensdag 5 november 2008 08:11 schreef steekbal het volgende:mohguh
kan iemand mij eens uitleggen wat een spoiler is, en hoe dat werkt ? Kom hier al een tijdje, maar snap dat nog steeds niet![]()
![]()
Met een spoiler kan je tekst verborgen zetten. De tag hiervoor is;quote:Op woensdag 5 november 2008 08:11 schreef steekbal het volgende:mohguh
kan iemand mij eens uitleggen wat een spoiler is, en hoe dat werkt ? Kom hier al een tijdje, maar snap dat nog steeds niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik hier nu ook punten voor?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ik reken hem goedquote:Op woensdag 5 november 2008 08:11 schreef Kn0x het volgende:
Obama gewonnen. Dixville (dicksville, zo heb ik het dan weer onthouden), maar er moet iets achter, wat weet ik niet. Ik weet dan wel weer dat de score 15-6 was, aangezien er maar 21 mensen mochten stemmen. Wel grappig. Normaal wint McCain daar dik, maar dit keer niet.
Aan de linkerkant hoort een plusje te staan. Staat die er niet, dan zullen de instellingen inderdaad moeilijk doen. Ik heb bijvoorbeeld moeite met plaatjes, de plaatjes van tinypic zie ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:34 schreef steekbal het volgende:
nee, geen punten, wel mijn dank. Ik zie alleen geen knop, maar dat zal wel door instellingen van het bedrijfsnetwerk komen.
quote:
Dat is de grootste stad, de hoofdstad is Hanoi.quote:
Kn0x +1quote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is de grootste stad, de hoofdstad is Hanoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |