Het is niet altijd feestquote:Op donderdag 6 november 2008 04:09 schreef lubje25 het volgende:
geen nieuwe vraag? helaas
En er is niemand dus er kunnen wel 10 vragen komen maar dat schiet ook niet op.quote:Op donderdag 6 november 2008 04:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
is zo, ben wel in die stemming want ik heb vakantie![]()
nou ja, ik wil wel een vraag stellen, als je het antwoord kent kunnen we verder. Of andersom. Ik werk in de horeca en moet het hebben van de nachtvragenquote:Op donderdag 6 november 2008 04:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En er is niemand dus er kunnen wel 10 vragen komen maar dat schiet ook niet op.
Das altijd het probleem ik weet te weining, dus dan lopen we vastquote:Op donderdag 6 november 2008 04:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nou ja, ik wil wel een vraag stellen, als je het antwoord kent kunnen we verder. Of andersom. Ik werk in de horeca en moet het hebben van de nachtvragen. De vragen van 7 uur in de ochtend tot de vragen van 13:00 uur zijn niet aan mij besteed
Soms tref ik het en zijn er nog een paar users wakker.quote:Op donderdag 6 november 2008 04:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das altijd het probleem ik weet te weining, dus dan lopen we vast, Je had eerder moeten komen 2 jaar geleden was hier dag en nacht activiteit en zaten we rond de 2 tot 3 topics per dag
'S nachts wil tong nog wel een langskomen maar die stelt bijna altijd (voor mij) onmogelijke vragen, daarom ben ik er snachts meestal wle maar niet actief. Maar om even te zeggen overdag kan het topic ook behoorlijk dood zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 05:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Soms tref ik het en zijn er nog een paar users wakker.
Ik vind het jammer als er helemaal geen vraag is. Ik probeer regelmatig het topic aan te zwengelen maar dat heeft op dit tijdstip geen zin. Kan wel een vraag stellen maar dan moet men ook weer wachten tot ik wakker ben voor het antwoord. Een spoiler helpt nog wel eens.
Had ik maar een (ander) vak moeten leren
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 05:33 schreef Loza het volgende:
Toch jammer dat er geen vraag is.....
je bent in de war met graan jenever, ken net.quote:Op donderdag 6 november 2008 05:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Groningen?
of is jenever meer twente regio?
hehe, schiedamquote:Op donderdag 6 november 2008 05:47 schreef Loza het volgende:
Jajaja!!! Schiedam!!!!!
De vraag is aan jou! Lozaquote:Op donderdag 6 november 2008 05:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hehe, schiedam
sinds een jaar ongeveer een beschermde titel, alleen in nederland, belgie en een klein stukje duitsland mag je een drankje maken en het jenever noemen.![]()
Loza + 1
Stand deel 1346:
tomtomaat 10
Szura 1
Mark 3
Briggy 4
chufi 1
Kn0x 6
Mascleta 1
steekbal 2
PhysicsRules 1
iggy_in_the_house 2
Yankee 3
YuriTheMaster 1
Lubje25 3
ScotTracy 1
Neleos 1
Barney74 1
Mapani 1
Loza 1
Kan er niet eens 1 noemenquote:Op donderdag 6 november 2008 06:12 schreef lubje25 het volgende:
Noem mij 3 bands die whiskey in the jar vertolken. Drie bands die internationaal bekend zijn trouwens.
quote:Op donderdag 6 november 2008 06:12 schreef lubje25 het volgende:
Noem mij 3 bands die whiskey in the jar vertolken. Drie bands die internationaal bekend zijn trouwens.
Je krijg per vraag 1 punt, maakt niet uit hoeveel sub-vragen er zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 06:19 schreef Loza het volgende:
[..]
Wow! Moeilijk....
Even over nadenken, ik weet er geloof ik al 2.
Krijg je per goede band een punt of voor alle drie samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |