quote:Op maandag 10 november 2008 22:42 schreef Garudo het volgende:
Het slaapverwekkende spel van PSV treft ook Amrabat
Zit jij weer in Portugal ?quote:Op maandag 10 november 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
Amrabat bidt meteen voor de hele maand richting Mekka
Ik doe niet meer mee als Vulture jureertquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Sorry kerel maar je had gewoon de minstequote:Op dinsdag 11 november 2008 00:14 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee als Vulture jureert![]()
Winnaar van vorige keer zit in Hongkong. Jury zal wel komen als hij uitgezopen is daar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:22 schreef Garudo het volgende:
Hoort de uitslag nu niet te komen. (Het is lang geleden dat ik dit weer doe. Laatste keer was Topic #88 denk ik)
Van der Vaart weet ook niet waar de jury is. En hij vraagt zich af waar jij hem in wil houden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Kan de nummer 2 hem niet doen... dat houdt de vaart er in
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Van der Vaart weet ook niet waar de jury is. En hij vraagt zich af waar jij hem in wil houden?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel... ik vind het erg jammer dat de continuïteit eruit begint te raken...
quote:
quote:-TheVulture-
-Amrabat: "99, 100.... ik ben benieuwd waar die topvorm zich verstopt heeft"-
quote:-sjimz-
-Het is nu 12.00 AM in Rabat dus tijd om te slapen-
quote:-Garudo-
-Het slaapverwekkende spel van PSV treft ook Amrabat-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BB-King-
-Amrabat snuift alle lijnen van het veld op-
Je hebt het nog gezien ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor de info over Ossetie, dat verklaart veel over de uitslag
Kutuitslag trouwens. Modjes onder elkaar. Die nummer 2 is toch helemaal niet zo leuk???quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt het nog gezien ook![]()
Verkeerde stuk gecopy/paste.
Ik zie de woordspeling nu pasquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond 'm erg leuk gevonden en vanwege het niveau van de andere onderschriften kwam hij daarmee zelfs op de tweede plek.
Als je het vriendelijk vraagt en niet op dat pedante Gerard Joling-toontje, ik ben je Gordon nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Die nummer 2 is tamelijk briljant gevonden
Misschien kan de Friese homo even zijn uitslag weghalen voor de overzichtelijkheid
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je het vriendelijk vraagt en niet op dat pedante Gerard Joling-toontje, ik ben je Gordon niet
Dank jequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Die nummer 2 is tamelijk briljant gevonden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
Nou ja zeg, krijg ik zomaar een doorstraling vanuit Hong Kong - allemaal bliepjes en signaaltjes en of we er sambal bij willen. Dit is wat ik uit de codetaal van ruud_fr kon opmaken
g u h v r
r i o a u
o t n n u
e g d
t k _
e o f
n n r
g
quote:Op woensdag 12 november 2008 03:22 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
"TheVulture tegenwoordig 4e official"
| Forum Opties | |