Wat is de limiet? Ik moet nu ¤ 280,70 betalen (waarvan dus 3/4 teruggaat)..quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.
Te vinden op de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crap ik heb net een nieuwe account aangemaakt omda tik toch verhuisd benquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef Linnie20v het volgende:
Dat ligt aan jezelf, als je al vaker besteld hebt dan heb je een hogere limiet (mits betalingen optijd zijn gedaan en retouren zijn verwerkt enzo)
Geloof dat je begint met 100 ?
Ik kan nu voor 400 bestellen voordat ie naar een kialapunt moetMaar ik laat hem altijd al op een kialapunt komen
Oh kut, ik heb net een nieuwe account aangemaakt want ik was mijn inloggegevens kwijt en kon niet op Hotmail komen (wilde per se bestellen) dus nu zit ik dik over de limiet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef Linnie20v het volgende:
Dat ligt aan jezelf, als je al vaker besteld hebt dan heb je een hogere limiet (mits betalingen optijd zijn gedaan en retouren zijn verwerkt enzo)
Geloof dat je begint met 100 ?
Ik kan nu voor 400 bestellen voordat ie naar een kialapunt moetMaar ik laat hem altijd al op een kialapunt komen
Wat kosten die pakken?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.
Te vinden op de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |