abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63023550
Totale waarde artikelen: 339,50

Oeps.
3/4 ervan gaat terug, want ik wil maar één jurkje en ik heb alles in dubbele maten besteld, maar toch.
pi_63023787
quote:
Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Wat is de limiet? Ik moet nu ¤ 280,70 betalen (waarvan dus 3/4 teruggaat)..
pi_63024115
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.

Te vinden op de kinderafdeling.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook

Mag hem alleen pas aan als we helemaal klaar zijn met verbouwen Anders zit ie binnen de kortste keren weer onder de verf vlekken.
pi_63025036
Ik heb zowel de lente als de feest catalogus nog steeds niet...
Toen ik bij HM daarom vroeg, zeiden ze dat zij m wel verzonden, dat ik maar eens bij TNT moest vragen. Alsof ze daar van 1 poststukje kunnen traceren waar het gebleven is

Baal er van, dit komt dus elke keer voor.....
I'm Fucking Brilliant!
pi_63025919
Ik heb alleen de lente catalogus gehad?

M'n stiefmoeder heeft inmiddels ook de H&M gevonden, dochterlief heeft nu 2 dezelfde hello kitty jurkjes, en 2 dezelfde berenoortjes-met-strikje-mutsjes; gelukkig wel verschillende maten
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63026434
Mijn jas is binnen
Had m woensdag in Rotterdam al aan, en ik ben er echt heel erg blij mee!!!
I'm Fucking Brilliant!
pi_63026991
Ik heb nu wel eindelijk de najaarscatalogus ontvangen nadat ik em meerdere keren heb aangevraagd, maar nooit kreeg. Ik hoop dat ik die Party ook nog krijg, ik heb de laatste tijd nooit wat gekregen
know'm sayin?
word? word.
pi_63027323
Ik heb beide nog niet gekregen
pi_63029261
Correctie: de party catalgus is binnen.

Staan wel leuke dingen in, maar ik vind het altijd zo jammer van die feestkleding dat ik het toch bijna nooit draag...
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:40:01 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63033829
Ik heb ooit 1 catalogus ontvangen, volgensmij die van de herfst, de 1e. Heb die van fall/winter nog besteld maar nooit gekregen... En om 'm nou 10x te bestellen, laat dan maar, dan kijk ik wel gewoon op de site...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63034320
Party catalogus viel een uur geleden in de bus
pi_63034848
Vanaf hoeveel moet ie naar een Kiala punt?
pi_63036728
Dat ligt aan jezelf, als je al vaker besteld hebt dan heb je een hogere limiet (mits betalingen optijd zijn gedaan en retouren zijn verwerkt enzo)
Geloof dat je begint met 100 ?
Ik kan nu voor 400 bestellen voordat ie naar een kialapunt moet Maar ik laat hem altijd al op een kialapunt komen
pi_63036824
vandaag ein-de-lijk de lente catalogus ontvangen! Met kortingsbon van 10%... dus je tot gisteren kon gebruiken

*mailtje schrijft*
pi_63036827
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef Linnie20v het volgende:
Dat ligt aan jezelf, als je al vaker besteld hebt dan heb je een hogere limiet (mits betalingen optijd zijn gedaan en retouren zijn verwerkt enzo)
Ik kan nu voor 400 bestellen voordat ie naar een kialapunt moet Maar ik laat hem altijd al op een kialapunt komen
Crap ik heb net een nieuwe account aangemaakt omda tik toch verhuisd ben maar ik krijg geen bericht erbij dat het kiala punt is, terwijl ik dat wel had toen het nog 2 losse bestellingen waren (toen heb ik er wat uitgegooid zodat ik dat niet hoefde) nu zijn ze alsnog samengevoegd en het staat er niet, is dat dan ook niet zo?
pi_63037005
Ik krijg nog steeds geen catalogus, of gewoon dikke maand te laat.. zucht.
pi_63037940
@ Lyssa, ik denk dat je het beste de klantenservice even kunt bellen/mailen
Of je gebruikt je oude account en verander het naar nieuwe adres Als je daar een hogere limiet op hebt staan.
pi_63039263
Trouwens nogmaals: Zit er ook een gratis artikel bij de previewcatalogus? Meestal kun je die maar tot een bepaalde datum bestellen...

Zo ja, dan zou ik graag een artikelcode zien
know'm sayin?
word? word.
pi_63039383
Volgens mij niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63050177
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef Linnie20v het volgende:
Oh kut, ik heb net een nieuwe account aangemaakt want ik was mijn inloggegevens kwijt en kon niet op Hotmail komen (wilde per se bestellen) dus nu zit ik dik over de limiet.

Gelukkig doet hotmail het inmiddels weer en kan ik dus een paar dingen op mijn andere account bestellen die nog niet uitverkocht zijn.
pi_63051130
Ik ga nu een poging doen voor het eerst te bestellen, maar als iets niet bevalt kun je het dan gewoon in de winkel ruilen of moet het terug gestuurd worden?
pi_63051144
Als je de bestelling naar de winkel brengt krijg je een tegoedbon .
Als je alles terugstuurt via het postkantoor betaal je ¤1 retourkosten.
Tap tap tap
pi_63051202
Ahh oké dankje
Ik koop er dus echt nooit maar zag 2 shirtjes van Divided die ik al had en dus meer wou. Mochten ze niet bevallen dan breng ik ze gewoon terug. Tegoedbon mag vriendin van me dan wel opmaken, die koopt er elke week wel wat

Edit; ''Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19,-'
Moet je minimaal 19 euro bestellen? Die 2 shirtjes zijn 16 euro ofzo, snap dat zinnetje dus niet echt
pi_63051453
Ja, je moet minimaal voor 19 euro bestellen. 16 euro is dus niet genoeg .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63052191
Pff ik ga volgende week gewoon ff langs, sowieso geen zin tot eind november te moeten wachten
pi_63053185
Heb inmiddels acht (!!) "je bestelling heeft vertraging opgelopen"-briefjes gehad over dezelfde bestelling die ik inmiddels heb geannuleerd, omdat ik 'm al in de winkel had gekocht. Waarvan 6 dezelfde over dat ie uitgesteld was naar begin november
pi_63055651
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.

Te vinden op de kinderafdeling.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kosten die pakken?

Is toch een joggingpak, kan vast ook naar school aan.
pi_63056575
Ik kreeg gister gelijk al een mail terug van H&M!

De levering van de catalogussen lopen achter, kortingsbon is daarom langer geldig. Maar tot wanneer stond er niet bij!
pi_63073091
Als enige man hier even showen Ik heb even een kleine bestelling gedaan !

trui

muts
pi_63073121
Die muts heb ik ook besteld.

De mannenafdeling heeft soms veel leukere accesoires.

[ Bericht 20% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 09-11-2008 14:04:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')