Huh? Je houdt dat gedeelte waar vermeld staat wat je besteld hebt toch gewoon?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
..., ben blij dat ik hier ooit de tip heb gekregen bonnen te kopiëren, ik heb precies bijgehouden wat ik gehouden heb en wat niet
Je kunt wel bij één account aangeven dat je geen catalogus wilt ontvangenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu twee accounts bij H&M en krijg alle catalogussen dus twee keer. Kan ik een account verwijderen?
Dat schoot me ook net te binnen jaquote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt wel bij één account aangeven dat je geen catalogus wilt ontvangen
Dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef Maisnon het volgende:
M'n vingers jeuken, m'n hoofd is er vol van, m'n portomonnee niet
Daarvan heb ik er ook een paar bij besteldquote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze fijne huispakken op herhaling besteld, in het paars en zwart. Zitten echt goddelijk.
Te vinden op de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste keren had ik maar 1 bon, 1 papiertje? Het gedeelte waar ik aangaf wat ik terug wilde sturen stond op de achterkant van de bon zeg maarquote:Op woensdag 5 november 2008 19:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Huh? Je houdt dat gedeelte waar vermeld staat wat je besteld hebt toch gewoon?
Alleen dat deel waar je aangeven moet wat retour gaat, gaat mee het pakket in?
Nou, je kan dat gedeelte eraf scheuren (het schijnt ook de bedoeling te zijn omdat daar gaatjes met regelmatige afstand van elkaar af te zien zijn) en dan hou je de lijst met de bestelling zelf.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De laatste keren had ik maar 1 bon, 1 papiertje? Het gedeelte waar ik aangaf wat ik terug wilde sturen stond op de achterkant van de bon zeg maar
bestel ze allebei en dan breng je de ene weer terug naar de winkel..quote:Op donderdag 6 november 2008 13:11 schreef Linnie20v het volgende:
Iemand ooit op de kinderafdeling een rokje gekocht?
Heb der een gezien die ik MOET hebbenmaar ik twijfel tussen 164 of 170...aangezien spijkerbroeken maat 170 ook vrij groot zijn
![]()
Ik heb deze niet in de winkel zien hangen anders had ik het wel gepast. Het gaat dus om de online shop.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb al een bestelling die onderweg is van 210 euro,
een lentebestelling van 100 en een feest/kerstbestelling van 170![]()
En dan heb ik al veel dingen uit de bestelling gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |