abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63527276
Mijn bestelling is zaterdag binnen gekomen, gelukkig ruim op tijd. (Met oa de zwembroeken voor vriendlief, we zitten op tenerife met de kerst. En kerstoutfit voor allemaal).
Was wel 1 ding gecancelled; warme wollen sokjes voor dochterlief.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 26 november 2008 @ 09:14:02 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63528678
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag kocht ik iets met mijn tegoedkaart en vertelde de medewerkster me dat als ik die aankoop terug zou brengen, dat ik dan geen geld terug zou krijgen, maar weer een tegoedkaart. Op mijn verbaasde vraag wanneer dat nou weer ingevoerd was meldde ze: dat is altijd al zo geweest. Nou heb ik al zeker 10 keer wat teruggebracht dat ik met zo'n tegoedkaart had betaald en elke keer heb ik gewoon geld teruggekregen. Maar ik ga haar dus wel vermijden, want zo wordt mijn geld dus eeuwig gegijzeld. Heeft iemand dit in de praktijk al meegemaakt? En je kunt met die tegoedkaart ook niet een cadeaukaart aanschaffen, 'want dan wordt het ook geld"..... aldus diezelfde dame.
Is natuurlijk wel logisch he, anders kunnen ze net zo goed jouw tegoedkaart aannemen en geld meegeven, zonder dat je iets koopt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63529074
Gisteren de sale leeggekocht, maar niet alles wat ik wilde stond er nog bij, dus ik dacht; hoppa vandaag nog eens en lekker toevoegen aan mn bestelling, is ie al in behandeling
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63529563
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel logisch he, anders kunnen ze net zo goed jouw tegoedkaart aannemen en geld meegeven, zonder dat je iets koopt.
Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.
pi_63529735
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.
euhm het is eigenlijk ook niet de bedoeling om hetgeen dat je dan in de winkel koopt ook steeds weer terug te brengen, maar dat je iets koopt dat je wilt houden
pi_63529885
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.
Maar als ze je je geld weer teruggeven als je iets komt ruilen wat je met een tegoedkaart hebt gekocht is toch het hele nut van de tegoedkaart weg?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63529914
Nou ik snap het wel, er stonden altijd van die mensen die dan 200 euro omruilen en die staan dan gerust 5 minuten aan de kassa voordat alles in afgehandeld. Bovendien als iedereen dat doet, raken de kassa's leeg. Wat is het nou voor moeite om het even naar het postkantoor te brengen, dat moet normaal ook altijd als je iets via internet gekocht hebt en het wilt retourneren. In de winkel terugbrengen moet je meer zien als een extra dienst.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 26 november 2008 @ 10:14:19 #258
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_63530029
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks logisch aan. Zij bieden de mogelijkheid dat je de artikelen die je in de online shop ook in de winkel kan terugbrengen. Dat ze dat administratief zo afhandelen dat er een tegoedkaart moet worden gegeven is sowieso al erg klantontvriendelijk, maar ok, het zij zo. En als je dan zo'n tegoedkaart krijgt ipv direct geld terug, dat is dat voor H&M prettig omdat je dan weer in de winkel moet komen en er een kans inzit dat je de dan gekochte artikelen ook daadwerkelijk behoudt. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze jouw geld voor eeuwig kunnen gijzelen? Zoals gezegd is het mij nog nooit gebeurd dat ik geen geld heb teruggekregen, maar als me dat 1 keer gaat overkomen, dan raakt de H&M (onlineshop) een goede klant kwijt.
Ik snap die tegoedkaart wel een beetje. Het gebeurde te vaak dat mensen dan voor 300 euro willekeurig bij de online shop bestelden, en dan alles terug brachten. Het geld contant ontvingen, en pas aan het einde van de maand het hoefde te betalen. De H&M is natuurlijk geen bank waar je geld kan lenen..daarom is die drempel wat hoger.

Maar het is wel raar dat wanneer je een online artikel niet wil hebben, dat je door middel van een tegoedkaart wordt gedwongen iets anders te kopen. Dat hoeft ook niet als je gewoon iets in de winkel koopt en ruilt. De constructie blijft dus nog wel een beetje dubieus..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 26 november 2008 @ 10:16:31 #259
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_63530079
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:07 schreef Addict89 het volgende:
Maar als ze je je geld weer teruggeven als je iets komt ruilen wat je met een tegoedkaart hebt gekocht is toch het hele nut van de tegoedkaart weg?
Een kadobon vind ik iets anders dan een tegoedkaart. Het zijn ook verschillende kaarten bij de H&M. Tegoedkaart is je eigen geld (waar je de factuur van betaalt), en waarvan H&M dan bepaalt dat je het niet terug krijgt, maar nog een keer bij hun moet besteden.

Overigens als je iets met een kadobon hebt gekocht en je ruilt het, dan krijg je gewoon geld terug. Dat is echt nog nooit geweest dat ze dat dan weer op een kaart zetten..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_63530267
Huh.... Waarom staat er "Helaas te laat, nieuwe levering : begin dec" ????
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63530892
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:16 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Een kadobon vind ik iets anders dan een tegoedkaart. Het zijn ook verschillende kaarten bij de H&M. Tegoedkaart is je eigen geld (waar je de factuur van betaalt), en waarvan H&M dan bepaalt dat je het niet terug krijgt, maar nog een keer bij hun moet besteden.

Overigens als je iets met een kadobon hebt gekocht en je ruilt het, dan krijg je gewoon geld terug. Dat is echt nog nooit geweest dat ze dat dan weer op een kaart zetten..
Ik heb het toch niet over een cadeaubon?
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:25 schreef vamperotica het volgende:
Huh.... Waarom staat er "Helaas te laat, nieuwe levering : begin dec" ????
Omdat ze te laat zijn en de nieuwe levering begin december is.
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef Qarinx het volgende:
Maar het is wel raar dat wanneer je een online artikel niet wil hebben, dat je door middel van een tegoedkaart wordt gedwongen iets anders te kopen. Dat hoeft ook niet als je gewoon iets in de winkel koopt en ruilt. De constructie blijft dus nog wel een beetje dubieus..
Je wordt helemaal niet gedwongen, je kan het ook naar het postkantoor brengen. Krijg je gewoon je geld terug. Wat een hele normale constructie is.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63531548
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over een cadeaubon?
[..]

Omdat ze te laat zijn en de nieuwe levering begin december is.
[..]

Je wordt helemaal niet gedwongen, je kan het ook naar het postkantoor brengen. Krijg je gewoon je geld terug. Wat een hele normale constructie is.
Ja, maar hoezo te laat... Levering stond voor eind december....
Nou ja... ghehehehe er schijnt wel meer mis te gaan met bstellingen geloof ik hahaha
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63531820
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

euhm het is eigenlijk ook niet de bedoeling om hetgeen dat je dan in de winkel koopt ook steeds weer terug te brengen, maar dat je iets koopt dat je wilt houden
Ik heb over het algemeen geen tijd of zin om te passen bij de H&M, dus ik neem artikelen vaak op de gok mee. En ja, dan past er regelmatig iets niet en dat breng ik dan weer terug.
  woensdag 26 november 2008 @ 11:38:33 #264
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63532034
In mijn woonplaats is geen H&M dus ik stuur het altijd met de post terug. Vind ik heel makkelijk en verloopt altijd goed!
Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling komt. Ik verheug me zo op mijn nieuwe rok en mijn nieuwe broek .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 26 november 2008 @ 11:54:57 #265
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_63532517
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb het toch niet over een cadeaubon?
Nee, weet ik...Ik reageerde op dat het hele nut van die tegoedkaart weg is.

Bij een kadobon (ook een tegoed), vind ik inderdaad dat het nut weg is als je daar het geld van terug gaat geven. Daarbij zou ik het nog snappen als ze retouren ook weer op zo'n kaart zetten. Er wordt door de klant namelijk zelf gekozen voor een tegoed.

Maar bij het terugbrengen van een online aankoop, dan heb je gewoon recht op je geld terug. Als je een tegoedkaart krijgt, dan moet je alsnog de rekening betalen aan het einde van de maand. Dus jouw geld is dan alleen nog te besteden bij H&M. Lijkt me meer dan logisch dat als je iets retour brengt wat je met een tegoedkaart hebt gekocht, je jouw geld weer terug krijgt.

En inderdaad anders terugsturen, dan is er niets aan de hand. Ik vind het alleen wel vreemd dat ze met die extra service zich geld toeëigenen, waarvan je met de ruil aangeeft dat je het niet bij hun wilt besteden.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_63532702
Met de ruil geef je aan dat je het niet aan dat artikel wil besteden. Maar, ook bij een tegoedkaart (daarmee bedoel ik dus alleen die kaart die je krijgt als je iets terugbrengt) is dan het nut toch weg? Die kaart is ingevoerd omdat mensen massaal hun online aankopen terug gingen brengen om zo contant geld in handen te krijgen, waardoor de H&M een soort bank werd. Als je dan weer geld terug gaat geven ben je terug bij af.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63545091
Mijn eerste besteling bij de HM is onderweg staat er
ben benieuwd want sop eigenlijk nooit bij de HM en heb geen id dus over de maten van truien vestjes en shirts
maar ik kan toch retourneren voor geld terug of ruilen?
pi_63546793
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb over het algemeen geen tijd of zin om te passen bij de H&M, dus ik neem artikelen vaak op de gok mee. En ja, dan past er regelmatig iets niet en dat breng ik dan weer terug.
Het is bij heel veel winkels zo dat je geen geld terug krijgt maar dat je een artikel alleen kan ruilen. Dat dit bij H&M zo werkt vind ik niet meer dan logisch. Zoals eerder al gezegd, er waren zat mensen die de H&M als een soort bank gebruikten. Jij kiest ervoor om op deze manier te shoppen, dan kan je de winkel hun beleid niet kwalijk nemen. Ik geef ze zelfs groot gelijk.

Dat ze daarmee een 'goede klant' kwijtraken zal ze weinig kunnen schelen denk ik, daar zijn er tenslotte duizenden van
  donderdag 27 november 2008 @ 07:36:04 #269
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_63556256


Als mijn Seafolly bikini nog doorgaat gaan deze twee terug .
En op de jas komen nog goude knopen!
pi_63556605
Ik denk dat er vaak niet eens kwade bedoelingen achter zaten hoor, bij dat "H&M als bank gebruiken". Ik denk dat heel veel mensen online shoppen zoals ze dat in de winkel ook doen. Gewoon hophophophop van alles van het rek graaien wat er leuk uitziet (in verschillende maten vaak ook nog eens) en alles wat niet past/toch niet zo leuk is, weer terug hangen in het rek. Alleen bij online shoppen zit de stap betalen tussen uit het rek graaien en passen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63556683


Waar blijft de zilveren gofter
pi_63558957
Ik heb gemaild en kreeg terug dat het door mijn ongeldige kortingscodes kwam dat mijn bestelling vertraagd is. Vervolgens zei ik dat dat al twee weken voor mijn laatste wijziging was:
quote:
Als je onrechtmatige kortingen hebt ingevoerd, is het helaas bij elke bestelling mogelijk dat deze een beetje langer duurt. Als er nogmaals kortingen ingevoerd worden, zendt ons systeem automatisch een briefje. jouw pakket is nu inderdaad onderweg.
Ja godverdomme, heb ik weer.

Bestelling is dus ondertussen wel onderweg, ben benieuwd wanneer ik hem krijg. :S
pi_63560010
quote:
Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]

Waar blijft de zilveren gofter
Wat ik ook vaak merk in de online shop is dat ze geen maatkeuzes geven.
In de winkel heb je dan zulke armbandjes in xs/s en m/l. (ik heb ieniemienie polsjes )

Misschien kun je beter gewoon in de winkel kijken, grote kans dat daar de zilvere versie ligt
pi_63560107
quote:
Op donderdag 27 november 2008 07:36 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]

Als mijn Seafolly bikini nog doorgaat gaan deze twee terug .
En op de jas komen nog goude knopen!
Ik doe dat ook wel eens met knopen maakt het meteen een stuk eh, persoonlijker en exclusief

Voor de rest wel leuke dingen Ik moet echt nog zo'n vest/trui scoren.
pi_63560133
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Wat ik ook vaak merk in de online shop is dat ze geen maatkeuzes geven.
In de winkel heb je dan zulke armbandjes in xs/s en m/l. (ik heb ieniemienie polsjes )

Misschien kun je beter gewoon in de winkel kijken, grote kans dat daar de zilvere versie ligt
Ik heb ook ontzettend dunne polsjes ja En ik ben laatst nog 4 H&M's doorgelopen, maar ik zie alleen deze steeds:



abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')