Maar wat vind je er nu zelf van, zo achter met al die reacties? Ben je er anders over na gaan denken, of is je standpunt nog steeds hetzelfde?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Laat dit topic nou maar uitsterven, heb de advertentie's al verwijderd hoor.
En over de memorysticks: inderdaad, die verkoop ik ook, maar ik laat nergens blijken dat het om een bepaald merk gaat, en heb tot nu toe geen klachten.
Hihih bij dat nummer staat ook een bijbehorend meisje van op netlogquote:Op donderdag 9 april 2009 00:27 schreef SwiffMeister het volgende:
http://www.wieowie.nl/zoeken.php?extern=0&voornaam=g&achternaam=walenberg
Kijk vooral naar de hits op telefoongids.nl
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus een gemodde iPod Touch met een kwaliteitskabel, en een ander merk versterker met een ander merk koptelefoons geeft goed geluid? Dolletjes, dat bewijst uiteraard dat een iPod goed geluid geeft.
Waar werk je? Wat heb jij een triest bestaan als je voor 2,80eur/uur werkquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik doe het allang niet meer, dit was ook geen handel trouwens.
Maarja, liever 15 euro nettowinst met een half uurtje werk, dan voor 2,80 euro per uur werken.
Je werkt nergens?quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik werk nergens, maar ik zag laatst toevallig de resultaten van een enquete onder klasgenoten, de meesten verdienden rond de 2,80 euro per uur, het minimumloon voor 16-jarigen volgensmij. Dat jij niet goed kan lezen is dan jouw probleem
.
Of kleine zelfstandige?quote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef maffemaniak het volgende:
Je werkt nergens?
Werkloos dus...............?
Ik werk wel, maar dan niet als vakkenvuller of een of andere kutbaanquote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Je werkt nergens?
Werkloos dus...............?
Goh, verbaast me nou niets............
Zoiets jaquote:
Jij gaat het maken in het leven.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik werk nergens, maar ik zag laatst toevallig de resultaten van een enquete onder klasgenoten, de meesten verdienden rond de 2,80 euro per uur, het minimumloon voor 16-jarigen volgensmij. Dat jij niet goed kan lezen is dan jouw probleem
.
En hierboven suggereer je dat je geen handeltje meer hebt lopenquote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik werk wel, maar dan niet als vakkenvuller of een of andere kutbaan.
Ik heb gewoon een handeltje lopen waar ik genoeg geld mee verdien, en in tegenstelling tot alles opzuipen spaar ik daar ook nog redelijk wat van, dus is het voor mij niet zo'n probleem als ik geen vast bedrag per maand verdien.
[..]
Zoiets ja.
Do we need to call our lawyers again?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |