Waarom hebben wij nog geen fotosoeps van jou gezien dan!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijne gaat op eco ook lang meemaar voor me photoshop (als ik bezig moet met me fotowerk en dat moet ik vaak) zet ik em op hoge prestaties, dan zie ik het beter enzo
Die 15.4" verkopen ze dus niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Afgezien van dat ik 't niet zo op 17" heb, issie voor de rest best slick
Saai wijf, moest maar wat leven in komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooie fotosoep![]()
![]()
staat haar mooi die jonko
Oke thnx voor de tip, dan weet ik dat. Heb de laptop nog niet zo lang, maar hij moet wel een poosje mee he vind ik dan weer. Beetje zonde als ik straks een x zonder stroom zit en me accu doet het ook niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, als je je accu altijd in je laptop laten zitten als je toch een draadje naar je stopcontact hebt... gaat je accu een stuk minder lang mee
Omdat...omdat...weet ik niet...ik gebruik mijn fotosoep tot nu toe alleen voor me fotowerkquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nog geen fotosoeps van jou gezien dan!
Veel mensen klagen dat hun accu zo snel leeg is, maar laten de accu dan wel altijd in de laptop zitten... das niet zo slim. Hoop dat je er wat aan hebtquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke thnx voor de tip, dan weet ik dat. Heb de laptop nog niet zo lang, maar hij moet wel een poosje mee he vind ik dan weer. Beetje zonde als ik straks een x zonder stroom zit en me accu doet het ook niet meer...omdat ie te lui is ofzo haha
Aan de andere kant... het is maar Grolschquote:
Daarom vroeg ik het ook. Ik wist het niet zeker. Of neej ik wist het gewoon niet...dikke failquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Veel mensen klagen dat hun accu zo snel leeg is, maar laten de accu dan wel altijd in de laptop zitten... das niet zo slim. Hoop dat je er wat aan hebt
Moet je tegen me vriend zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aan de andere kant... het is maar Grolsch
Dat moet gewoon pijn doen, dat kan niet anders!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook. Ik wist het niet zeker. Of neej ik wist het gewoon niet...dikke fail
[ afbeelding ]
Sorry deze vond ik gewoon..leuk
Ik krijg er altijd koppijn vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je tegen me vriend zeggenmaar ja...boerendurp he..dan krijg je dat
Nee geen heineken drinkers hier. Mijn vader vroegah welquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd koppijn van
Met heineken ofzo heb k daar geen last van.
Amstel komt er hier niet in, maar hertog jan, palm, juup, heineken... allemaal welkom!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee geen heineken drinkers hier. Mijn vader vroegah welin Den Haag, maar die zit tegenwoordig aan het Amstel en Jupiler enzo. Mijn vriend drinkt ook graag Hertog Jan en Budweiser en die troep
I dont care ik lust het toch niet
desperados?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee geen heineken drinkers hier. Mijn vader vroegah welin Den Haag, maar die zit tegenwoordig aan het Amstel en Jupiler enzo. Mijn vriend drinkt ook graag Hertog Jan en Budweiser en die troep
I dont care ik lust het toch niet
Ik bedoel geen budweiser, maar dat andere...weet niet meer hoe het heet
Uuuh weinig want ik word heel snel ziek van drankquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Amstel komt er hier niet in, maar hertog jan, palm, juup, heineken... allemaal welkom!![]()
Wat drink jij normaal dan?
Neej em..pfff...hoe heet dat nou? Volgens mij is het duits.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bayley's is lekker, vooral met was ijs erbij!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh weinig want ik word heel snel ziek van drankook weer zo'n fail.
maar als ik dan toch moet drinken van mezelf, dan meestal iets van uuh bayley's ofzo.
Warsteiner is ook goed te doen! 1 van mijn beste vrienden drink dat altijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej em..pfff...hoe heet dat nou? Volgens mij is het duits.....
Ik heb ff gegoogledWarsteiner bedoelde ik.
Goeie scene voor een filmquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:11 schreef debbie_19 het volgende:
Heb zojuist toch maar even de deur hier op slot gedaan aangezien ik alleen ben. Ben niet snel bang, maar een paar km verderop zit zo'n psychohuis waar die lui ook los mogen lopen omdat ze "ongevaarlijk" zijn, maar ik heb ze toch liever niet ineens binnen ook al woon ik in een durp. Heb het gevoel dat hier meer rare engerds lopen dan toen ik nog in de stad woonde.
Straks staat er zo'n leip ineens binnen en doen ze me hondje wat![]()
Dudequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie scene voor een film
Saw5 ofzo
Of "I know where you FOK!ed last summer"quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeze lopen hier echt hoor...alleen ze doen niet zoveel, maar ze lopen gerust achter je reet aan terwijl je buiten rondloopt. Heb het een x gehad toen ik nog bij me ouders woonde. Was ik ook alleen en ik ging 's avonds de bouvier van me ouders uitlaten en toen kwam er ook zo'n engerd naast me fietsen..met die bouvier was ik alleen niet zo bang..die wilde hem gelijk grijpen. Rest in peace joey
![]()
Terwijl dat beest nooit wat deed voelde hij het blijkbaar toch.
Noouuu dat jong wat destijds dus achter mij aan is gelopen toen Joey em bijna greep heeft dus bij me buurvrouw hier verder op ineens in de keuken gestaan. En de buurvrouw hiernaast had ook ineens een vent in haar woonkamer staan en die ging op haar bank liggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
hmm debbie, is idd dan wel handig, maar zosnel komen ze toch niet binnen ?
Daar zit je idd niet echt op te wachten nee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noouuu dat jong wat destijds dus achter mij aan is gelopen toen Joey em bijna greep heeft dus bij me buurvrouw hier verder op ineens in de keuken gestaan. En de buurvrouw hiernaast had ook ineens een vent in haar woonkamer staan en die ging op haar bank liggendat was wel allebei gewoon overdag, maar vind het geen fijne gedachte zeg maar
Ach er zitten wat van die ouwe drank verslaafden zwervers en mensen die gewoon niet helemaal goed zijn. Ze doen verder geen kwaad, zo wel dan zitten ze in een andere inrichting hier ver vandaan. Dus het zijn echt geen gevaarlijke mensen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar zit je idd niet echt op te wachten nee!
Wat voor toko zit er precies dan, 1 of ander gekkenhuis ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |