vast wel... misschien niet alles op high maar hij draait iigquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx 2 FUBAR
[..]
Zit er wel erg hard over te denken om hem gelijk te bestellen ja
Fubar gaat vanavond even COD4 draaien, wil wel erg zeker weten dat het vloeiend loopt
had hem mee op vakantiequote:
daar zijn de meningen over verdeeld BARAquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn it het is Barra en niet bara....en hij was way grappiger dan je careboxje
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld BARA
quote:
Ik zat ook naar die XPS te kijken, maar vind hem wat aan de dure kant voor die specsquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
COD4 draait vloeiend op mijn DELL XPS, en daar zit iets minder geheugen in en een 8600M GT
Toch wel een kleine eis van mij, maar voor dit geld....quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vast wel... misschien niet alles op high maar hij draait iig
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toch wel een kleine eis van mij, maar voor dit geld....
Ik heb 'm van m'n baas gekregen als bonusquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zat ook naar die XPS te kijken, maar vind hem wat aan de dure kant voor die specs![]()
Wel vaag hoor, een laptop met 4 gig geheugen leveren, maar wel met een 32bit OS
Dat is zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 'm van m'n baas gekregen als bonusToen ie net uit kwam was ie 1500 euro
Ik had ook niks te klagenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
DROXZ !!!!
Ik denk maar zo dat je niet goed kon type en dat ik eigenlijk brabant moet lezen....
maar ook JIJ kan te ver gaan
voor rest: Sgele en beller: nice one
WBquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
zooo ik ben ook een keer terug van me pauze, en is het weer gezellig ?
En jij bent natuurlijk zo'n contente gozer dat je een dergelijk aanbod niet afslaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had ook niks te klagen
[..]Crazy
Ze mochten of mij die laptop geven, of de kosten van die laptop doneren aan de kindjes in Afrikaquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk zo'n contente gozer dat je een dergelijk aanbod niet afslaat
Ik heb nu ook een acer, een travelmate...quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hijs wel lekker cheap .. heb nu ook een acer notebook... niet echt klachten over...t is geeen lenovo of hp... maar kan er wel mee door
zon hongerneger had er toch veel meer aan!?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze mochten of mij die laptop geven, of de kosten van die laptop doneren aan de kindjes in Afrika
Dat hun kiezen om mij die laptop te geven
1 pot nat daar, allemaal een raar dialectquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
DROXZ !!!!
Ik denk maar zo dat je niet goed kon type en dat ik eigenlijk brabant moet lezen....
maar ook JIJ kan te ver gaan
voor rest: Sgele en beller: nice one
Idd, en nou kan hij meer op fok! posten, dus heeft het een goed doel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zon hongerneger had er toch veel meer aan!?
yup kon die online zijn eigen pizza laten samenstellen bij pizza new yorkquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb die laptopquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 'm van m'n baas gekregen als bonusToen ie net uit kwam was ie 1500 euro
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, en nou kan hij meer op fok! posten, dus heeft het een goed doel!
Ik heb wel een HP gekocht laatst...weet alleen ff niet meer welkequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hijs wel lekker cheap .. heb nu ook een acer notebook... niet echt klachten over...t is geeen lenovo of hp... maar kan er wel mee door
Zei de wereldverbeteraar in spequote:Op dinsdag 4 november 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb die laptop
Vrouwtjes vinden die zachte G anders heul leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1 pot nat daar, allemaal een raar dialect
Ej runx, had je gezien dat runx weer terug was, of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |