Ga toch gewoon eens weg met dit IQ-loze geblaat.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie jullie nou voor de gek proberen te houden hoor
Maar goed, het gaat primaaaaa
Ik heb het hier wel naar mijn zin hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga toch gewoon eens weg met dit IQ-loze geblaat.
Dus Huntelaar is ook geen goede spits neem ik aan?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef Jasza het volgende:
Is geen pech, een goede spits kopt hem erin.
Heel fijn, maar kap met trollen danwel posts die nergens op slaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel naar mijn zin hoor.
CSKA, mooie club
Probeer dan eens te doen alsof je ouder dan 14 bent.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel naar mijn zin hoor.
CSKA, mooie club
Ja mag hij na een seizoen lang top te hebben gepresteerd? Dat kun je van Makaay niet zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus Huntelaar is ook geen goede spits neem ik aan?
Want die heb ik dit seizoen al grotere kansen zien missen.
quote:
Dit seizoen is Huntelaar nog niet goed hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus Huntelaar is ook geen goede spits neem ik aan?
Want die heb ik dit seizoen al grotere kansen zien missen.
Ja, mag Makaay na 10 jaar een topcarriere in het buitenland gehad te hebben? Dat kun je van Huntelaar niet zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja mag hij na een seizoen lang top te hebben gepresteerd? Dat kun je van Makaay niet zeggen.
Dat nummer van ze ook echt:quote:Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef venomsnake het volgende:
WIJ GAAAAAAN WINUHH, ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG..
Wat heeft het vorige seizoen met zijn spel nu te maken? Hij is toch gewoon fit? Dan zijn er geen excuses hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja mag hij na een seizoen lang top te hebben gepresteerd? Dat kun je van Makaay niet zeggen.
Ja maar een goede spits maakt ze toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |