quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat nummer van ze ook echt:
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven

quote:Op donderdag 6 november 2008 20:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Feyenoord speelt, gezien wat ze tot nu toe in de competitie hebben laten zien, zeker niet slecht
En hoe humorvol ik hun plaats in de eredivisie ook vind... dit is uefa cup en dan ben ik voor alle NL teams

Dat feyenoord kut is? ja die gedachte heb ik nog steedsquote:Op donderdag 6 november 2008 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
He pik nog steeds dezelfde gedachte als net?

Paul

Paul

wat een royall sadness weer hier tussen de ajacieden en feyenoorders
 wat een royall sadness weer hier tussen de ajacieden en feyenoorders

Ik vind Tiendalli maar kwetsbaar hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Merkie het volgende:
Sterke verdedigende actie van Tiendalli, Greene had gaan liggen.

Makaay is een betere spits dan Huntelaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen jij haalt het vorige seizoen erbij, maar dat heeft er niks mee te maken. Natuurlijk mag elke spits een mindere periode hebben en Huntelaar is heus wel de betere spits dan Makaay, alleen je brengt het altijd zo lomp en trollerig.

Het enige wat ik duidelijk wou maken is dat Makaay dit soort mogelijkheden veel te vaak onbenut laat. Ook vorig seizoen.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen jij haalt het vorige seizoen erbij, maar dat heeft er niks mee te maken. Natuurlijk mag elke spits een mindere periode hebben en Huntelaar is heus wel de betere spits dan Makaay, alleen je brengt het altijd zo lomp en trollerig.

Beter dan andersom.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Suijk het volgende:
Tiendalli is wel beter dan Green, al brengt 'ie opbouwend nog weinig en maakt hij daar nog veel fouten.

Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt niet slechter dan in de gemiddelde competitiewedstrijd hoor.

Je kan jouw post ook interpreteren als dat ze beter spelen dan wat je gewend bent.quote:

Ergerlijk ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Biseswar nou elke wedstrijd zo'n goal proberen te maken als tegen Volendam?

Ja zeker, als die z'n voorzetten nog een beetje gaat oefenen, krijg je er nog meer plezier van.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Jasza het volgende:
Wat een speler is die Wijnaldum toch, geweldige techniek.

Zo moet je 'm ook interpreteren, alleen dan moet hij zeggen dat ze niet beter spelen dan de gemiddelde wedstrijdquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan jouw post ook interpreteren als dat ze beter spelen dan wat je gewend bent.

Ik denk niet dat ik er veel plezier van krijg hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja zeker, als die z'n voorzetten nog een beetje gaat oefenen, krijg je er nog meer plezier van.

Hehe, nee ik ook niet. Hopelijk ook niet te veel last.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er veel plezier van krijg hoor.

Dat iemand dit ooit nog zou zeggen, de natte droom van theo denk ikquote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind Tiendalli maar zwak. Ben blij als Theo fit is.

!
 !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |