Oeiquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:22 schreef bioloogje het volgende:
[Today's puzzle completed 3 Mins, 52 Secs ]
Dan is het geen slechte tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik dit probeerde![]()
echt waar![]()
Ik heb het geprobeerd, maar hij springt meteen naar de scorepagina zodra je ze alle zes hebt. (Ik had de tweede keer trouwens 2 Min, 0 Secsquote:Op donderdag 13 november 2008 14:45 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand een screenshot posten van de oplossing van vandaag? Ik zie het echt niet..
niet op ok klikken werkt welquote:Op donderdag 13 november 2008 15:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar hij springt meteen naar de scorepagina zodra je ze alle zes hebt. (Ik had de tweede keer trouwens 2 Min, 0 Secs)
Ik vond hem ook erg lastig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef Trigalti het volgende:
Kom er niet uit, vindt er gewoon 2 niet vandaag.. vanmiddag nog maar eens ofzo..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:17 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 7 Secs ]
Wie biedt er 1 min, 8 secs?
idemquote:Op zondag 23 november 2008 15:03 schreef grizegrijn het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]
Ik dacht dat ik die laatste allang had
Je bedoelt die hele voor de hand liggende?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:15 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 28 Secs ]
Oh oh oh, die laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wish I were you, so I can be friends with me...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:17 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 56 Secs ]Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Vandaag beter:
[Today's puzzle completed 53 Secs ]
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 29 Secs ]
Er was iets heel raars aan de hand vandaag. Het leek wel alsof de laatste set als het ware veel moeilijker te vinden was dan de eerste vijf. Vreemd hè? Hebben anderen dat ook weleens of moet ik hiermee naar de dokter?
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]quote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]
[Today's puzzle completed 32 Secs ]quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 32 Secs ]
Woohoo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |