Dat is erg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Vriendinnetje van mij heeft gewoon de eerste kerstversiering al staan.
Leugenschquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
Feestdagen kunnen gezellig zijn.
Sneeuw in nederland is nog ergerquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, je kan je er tegen kleden. Regen is erger.
Als je lang op de bus staat te wachten, dan heb je het sowieso koud, ookal heb je dikke kleren aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, je kan je er tegen kleden. Regen is erger.
Dan kleed je je er niet voldoende op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang op de bus staat te wachten, dan heb je het sowieso koud, ookal heb je dikke kleren aan.
Ik ook. Ik vind het allemaal wel gezellig dat het eerder donker is, maar dat gedoe met winterjassen en sjaals.quote:
Why not ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Susi het volgende:
Feestdagen zijn inderdaad 'geen feest'. Wel zijn ze lekker, maargoed als single eet ik niet zo veel als dat ik als onsingle zou eten
Bus / trein, daar heb je het dan ook over een onderwerpquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang op de bus staat te wachten, dan heb je het sowieso koud, ookal heb je dikke kleren aan.
Vanwege dat 'iedereen is samen en ik niet' onheilspellend gevoel, slaat terug op mijn maag. Maargoed, ik hoef weer niet naar schoonouders en zeuren om wie de eerste kerstdag krijgtquote:
Je eetpatroon aanpassen aan je relatiestatusquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Susi het volgende:
Feestdagen zijn inderdaad 'geen feest'. Wel zijn ze lekker, maargoed als single eet ik niet zo veel als dat ik als onsingle zou eten
Ik vertel geen leugens.quote:
Een feest maak je zelf, alleen of samen met anderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Susi het volgende:
Ik merk wel dat ik minder kook sinds ik weer alleen woon hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je eetpatroon aanpassen aan je relatiestatus[ afbeelding ].
En kerstmis gaat niet om de cadeautjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Feestdagen gaan ook niet alleen om eten.
Hehe dat 'iedereen is samen en ik niet' ken ik wel, gelukkig slaat dat niet op mijn maagquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Vanwege dat 'iedereen is samen en ik niet' onheilspellend gevoel, slaat terug op mijn maag. Maargoed, ik hoef weer niet naar schoonouders en zeuren om wie de eerste kerstdag krijgt
Grmbl. idd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En kerstmis gaat niet om de cadeautjes.
.
.
.
tegen iets warms aankruipenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Tegan het volgende:
Ik haat de kou.
Dat eerste, ja. Die andere dingen komen niet noodzakelijk automatisch naar je toe (en daar niet zelf achteraan gaan is uiteraard ook een keuze). Vrienden worden minder vrijgezel, kroegen zijn dicht op eerste kerstdag in het gat waar je woont...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Kluts het volgende:
Alleen zitten met de feestdagen is een keuze. Zat dingen waar je voor uitgenodigd wordt, en als je dat niet trekt, dan duik je toch gewoon met andere vrijgezelle vrienden de kroeg in?
Dat is wel kut, heb je eindelijk weer wat verse vrijgezelle vrienden gevonden, gaan die ook aan de relatie!quote:
Een hele week? En je weet nu al wat je ongeveer gaat doen??quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Kluts het volgende:
Ik ga mijn kerst iig doorbrengen met veel eten, drank en gezelligheid. Maar ik vier dan ook altijd een kerst/oud en nieuw-week. Vanaf kerstavond tot nieuwjaarsdag alleen maar leuke gezellig dingen doen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb niets warms bij als ik op de bus wacht. Of als ik thuis ben, heb ik ook niemand warms
.
Ja, voor de kerstavond en kerstdagen heb ik al plannen. Tussenliggende dagen is altijd een beetje bekijken waar ik zin in heb, en oudejaarsavond weet ik nog niet precies.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hele week? En je weet nu al wat je ongeveer gaat doen??
Ja maar technisch gezien ben jij ook niet single he, dus het zou vreemd zijn als je dan geen plannen hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, voor de kerstavond en kerstdagen heb ik al plannen. Tussenliggende dagen is altijd een beetje bekijken waar ik zin in heb, en oudejaarsavond weet ik nog niet precies.
Geen een van mijn plannen involves schoonouderbezoek oid.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar technisch gezien ben jij ook niet single he, dus het zou vreemd zijn als je dan geen plannen had
Ouders vind ik ook niet onder verplichting vallen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen een van mijn plannen involves schoonouderbezoek oid.
Gewoon een paar vrienden bij elkaar, dus een leuke kerst ipv verplichte bezoekjes.
Extra zondagen, om precies te zijn. En ja, voor mij maakt dat verschil.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Eigenlijk zijn die feestdagen, extra weekend dagen.
Ik zie mijn ouders nooit, dus heb dat feestdagenprobleem ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ouders vind ik ook niet onder verplichting vallen.
Eigenlijk zijn die feestdagen, extra weekend dagen.
Want op zaterdagen heb je verplichtingen? Boodschappen doen enz voor de feestdagen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Extra zondagen, om precies te zijn. En ja, voor mij maakt dat verschil.
Nee. Het gaat om mogelijkheden, niet over verplichtingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want op zaterdagen heb je verplichtingen?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb niets warms bij als ik op de bus wacht. Of als ik thuis ben, heb ik ook niemand warms
.
Ik zag mijn ouders bijna elke week, nu ik geen auto meer heb niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie mijn ouders nooit, dus heb dat feestdagenprobleem ook niet.
Normaal gesproken gaat het zo. Ergens in september:
Moeder: Wat doe je eigenlijk met kerst?
Ik: Kerst?![]()
Moeder: Ja, ik dacht zo, misschien is het leuk als je dan komt eten.
Ik. Mam, het is pas september.
Moeder: Ja, voel je niet verplicht hoor, maar ik zou het heel leuk vinden als je komt!
En als je dan vervolgens niet wil of kan, dan krijg je het tóch de rest van je leven achter je aan gegooid.
Kortom, ik zie het als een verplichting.
Ik volg je nog niet, maar daarvoor ben je Litpho.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om mogelijkheden, niet over verplichtingen.
Zo lekker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Ik zit met O&N lekker in Venetie
Tuurlijk mag je dat vragen. Zal proberen kort en bondig te zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag mijn ouders bijna elke week, nu ik geen auto meer heb niet meer.
Vond het wel meestal gezellig even bijkletsen wat ze gedaan hadden. Ze verplichten ons ook niet.
Maar ik vind het leuk om dan even met de kids naar ze toe te gaan.
Of ik het dit jaar doe weet ik niet, is me nogal een gereis om van hier naar Elsloo te komen.![]()
Waarom zie je je ouders nooit als ik vragen mag.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik volg je nog niet, maar daarvoor ben je Litpho.![]()
Lit, je weet toch allang dat je een van mijn favo-Fok!ers bent?quote:
Uiteraard, maar dit ging over de erkenning van Bengeltjequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lit, je weet toch allang dat je een van mijn favo-Fok!ers bent?
Ik ben gewoon van de hak op de tak.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit ging over de erkenning van Bengeltje.
De Achterhoek?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef Asanovic het volgende:
Met iets uit het oosten zou ik de feestdagen wel door kunnen brengen, ben ook meer dan bereid naar oostelijke richting te reizen
Zoals jij het beschrijft, lijkt me dat beter voor beide partijen ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen. Zal proberen kort en bondig te zijn.
Als puber veel problemen thuis gehad, meerdere malen het huis uitgetrapt ook, vandaar dat ik al vanaf mijn 18e op mezelf woon. Goed, ik weet dat ik dingen verkeerd heb aangepakt, ben veranderd, excuses bij ouders gemaakt, en probeerde een normale,leuke relatie met hen te hebben.
Echter, ouders hebben zelf ook wel wat fouten gemaakt, maar stellen zich, in tegenstelling tot ikzelf, niet op een andere manier op. Geen excuses oid, en ik heb het niet over stomme foutjes die makkelijk te vergeven zijn, of ook maar een poging mij als een volwassene te zien. Omdat iedere keer dat ik contact met ze heb, uitloopt op een ongezonde relatie en een hoop stress, heb ik besloten er maar mee te kappen. Liever geen contact dan elke keer een hoop gezeik en ze weer een jaar niet zien totdat ik na een tijdje weer contact zoek.
IETS uit het Oosten??quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef Asanovic het volgende:
Met iets uit het oosten zou ik de feestdagen wel door kunnen brengen, ben ook meer dan bereid naar oostelijke richting te reizen
Zal ik je dan ook maar bij mijn favo users zetten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit ging over de erkenning van Bengeltje.
Dat is wel één van je sterke punten, jaquote:
Dat ook. Bij Klutsvormige vlagenquote:Zeg ik een keer iets liefs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |