Dat is erg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Vriendinnetje van mij heeft gewoon de eerste kerstversiering al staan.
Leugenschquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
Feestdagen kunnen gezellig zijn.
Sneeuw in nederland is nog ergerquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, je kan je er tegen kleden. Regen is erger.
Als je lang op de bus staat te wachten, dan heb je het sowieso koud, ookal heb je dikke kleren aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, je kan je er tegen kleden. Regen is erger.
Dan kleed je je er niet voldoende op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang op de bus staat te wachten, dan heb je het sowieso koud, ookal heb je dikke kleren aan.
Ik ook. Ik vind het allemaal wel gezellig dat het eerder donker is, maar dat gedoe met winterjassen en sjaals.quote:
Why not ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Susi het volgende:
Feestdagen zijn inderdaad 'geen feest'. Wel zijn ze lekker, maargoed als single eet ik niet zo veel als dat ik als onsingle zou eten
Bus / trein, daar heb je het dan ook over een onderwerpquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang op de bus staat te wachten, dan heb je het sowieso koud, ookal heb je dikke kleren aan.
Vanwege dat 'iedereen is samen en ik niet' onheilspellend gevoel, slaat terug op mijn maag. Maargoed, ik hoef weer niet naar schoonouders en zeuren om wie de eerste kerstdag krijgtquote:
Je eetpatroon aanpassen aan je relatiestatusquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Susi het volgende:
Feestdagen zijn inderdaad 'geen feest'. Wel zijn ze lekker, maargoed als single eet ik niet zo veel als dat ik als onsingle zou eten
Ik vertel geen leugens.quote:
Een feest maak je zelf, alleen of samen met anderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Susi het volgende:
Ik merk wel dat ik minder kook sinds ik weer alleen woon hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je eetpatroon aanpassen aan je relatiestatus[ afbeelding ].
En kerstmis gaat niet om de cadeautjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Feestdagen gaan ook niet alleen om eten.
Hehe dat 'iedereen is samen en ik niet' ken ik wel, gelukkig slaat dat niet op mijn maagquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Vanwege dat 'iedereen is samen en ik niet' onheilspellend gevoel, slaat terug op mijn maag. Maargoed, ik hoef weer niet naar schoonouders en zeuren om wie de eerste kerstdag krijgt
Grmbl. idd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En kerstmis gaat niet om de cadeautjes.
.
.
.
tegen iets warms aankruipenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Tegan het volgende:
Ik haat de kou.
Dat eerste, ja. Die andere dingen komen niet noodzakelijk automatisch naar je toe (en daar niet zelf achteraan gaan is uiteraard ook een keuze). Vrienden worden minder vrijgezel, kroegen zijn dicht op eerste kerstdag in het gat waar je woont...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Kluts het volgende:
Alleen zitten met de feestdagen is een keuze. Zat dingen waar je voor uitgenodigd wordt, en als je dat niet trekt, dan duik je toch gewoon met andere vrijgezelle vrienden de kroeg in?
Dat is wel kut, heb je eindelijk weer wat verse vrijgezelle vrienden gevonden, gaan die ook aan de relatie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |