abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62925072
Laatste post:
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volledig in de rand , maar morgen (of vanavond als je wil) op tv :
Er gebeurt rond deze tijd toch niet veel in het "centrum" dus een meer dan welkome toevoeging
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:40:40 #2
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62925329
tvp voor Tour Down Under
© Bafnek
pi_62936763
Definitief de nieuwe shirts van Milram:

Vorig jaar in Duitsland was het nog een stunt vanwege het voor het hoofdkantoor van het bedrijf langsfietsen, maar nu gaan ze er het hele seizoen in rijden.
pi_62937174
Belachelijke shirts imo .
sig verwijderd door FA
pi_62938011
Dat is er wel eentje in de categorie van: "het valt wel lekker op"
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
pi_62938065
Ze hebben denk ik eerst goede transfers gedaan, en na het tekenen pas bekend gemaakt dat je er als een koe op twee wielen uit gaat zien het komende seizoen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:20:50 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62938305
quote:
Rebellin wilde naar Quick-Step

Davide Rebellin heeft nadat zijn ploeg Gerolsteiner besloot te stoppen zijn diensten aangeboden bij Quick-Step. Dat zegt Patrick Lefevere - manager van de Belgische formatie - in Het Nieuwsblad.

Rebellin besloot te tekenen voor het Italiaanse Serramenti Diquigiovanni. Dit verraste Lefevere. "Rebellin heeft me nog gebeld om te polsen of er geen plaats voor hem was bij Quick Step," aldus Lefevere. De Italiaan wilde echter niet op het antwoord van het Belgische team wachten. "We reageerden niet negatief, maar hoorden niets meer van hem."
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:21:58 #8
67640 SaintOfKillers
pi_62938340
En
quote:
Raisin vindt gestolen fiets terug op eBay

Voormalig profrenner Saul Raisin kan weer opgelucht ademen. Zijn waardevolle koersfiets, die eind augustus gestolen werd, is weer terecht. Via een wekenlange zoektocht kon Raisin zijn gepersonaliseerde racefiets opnieuw op het spoor komen op de populaire zoekertjessite eBay.

Raisin, in 2008 nog officieel ingeschreven bij het Franse Crédit Agricole, had alle geluk van de wereld dat een Amerikaanse eerlijke burger enkele dagen geleden de fiets inleverde in een fietsenzaak van Raisins woonplaats Salt Lake City. De brave man had door dat de fiets, die hij via het internet kocht, niet helemaal op legale wijze verkocht werd. De logo’s en naam van Raisin waren immers nog zichtbaar op het frame. Op navraag van de man kwam de ware toedracht uiteindelijk aan het licht.

De politie is momenteel nog bezig met het onderzoek naar de daders. Dave Shields, de man die de fiets naar op het net kocht, was zeker de vierde persoon die de fiets in handen kreeg na de diefstal.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62940350
Bettini gevallen en buiten bewustzijn geweest
quote:
Paolo Bettini valt zwaar bij afscheid in Milaan 04/11/2008 17:11:30
Foto © Sirotti
MILAAN - Wat een mooi zes dagen lang durend afscheidsfeest had moeten worden, is geëindigd in een regelrecht drama voor Paolo Bettini. De afscheidnemende Italiaan kwam op de openingsdag van Zesdaagse van Milaan zwaar ten val, waarna hij een tijd lang buiten bewustzijn was en afgevoerd werd naar het ziekenhuis. Bettini kon een val van Popovych en Roberts niet ontwijken, werd gelanceerd en sloeg met zijn hoofd tegen de boarding. Zijn helm brak daarbij in stukken.

De zware klapper van Bettini deed ogenblikkelijk denken aan de noodlottige val van Isaac Galvez in Gent 2006. Het wrange is dat Olympisch kampioen Juan Llaneras bij beide renners hun koppelgenoot was, wat voor de Spanjaard waarschijnlijk veel emoties oproept.

http://www.cyclingnews.be/index.php?show=det&n=8046
pi_62940351
Gert Dockx -> Columbia
Belohvosciks -> Telteck
Lancaster -> Cervelo

De Bonis en Gatto gaan met Rebellin mee.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:19:56 #11
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_62941100
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef wimderon het volgende:
Gert Dockx -> Columbia
Belohvosciks -> Telteck
Lancaster -> Cervelo

De Bonis en Gatto gaan met Rebellin mee.
En Julich wordt ploegleider bij Saxobank.
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_62941415
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef TheArt het volgende:

[ afbeelding ]

Vorig jaar in Duitsland was het nog een stunt vanwege het voor het hoofdkantoor van het bedrijf langsfietsen, maar nu gaan ze er het hele seizoen in rijden.
Lelijk.
pi_62945099
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:11 schreef thettes het volgende:
Ze hebben denk ik eerst goede transfers gedaan, en na het tekenen pas bekend gemaakt dat je er als een koe op twee wielen uit gaat zien het komende seizoen.
Hehe
pi_62945660
Ik vind die Milram shirts eigenlijk wel grappig, maar meer voor iemand van 14 ofzo

Kut van Bettini zeg
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:48:12 #15
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_62947600
quote:
Beetje girly. In zo'n tenue word je er op de eerste de beste kassei hard afgekoerst als je het mij vraagt.
  woensdag 5 november 2008 @ 01:03:17 #16
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62954412
Ach kom op, eindelijk weer wat opvallende shirts en niemand vind ze leuk.Liever deze lelijke, opvallende shirts dan die monotone rotzooi van nu waar je op afstand teams gewoon niet uit elkaar kan houden. Die witte strook bij Rabo is ook niet om aan te zien maar vanuit vogelvlucht kan je Rabo en Euskaltel nu wel beter uit elkaar houden.

+1 dus
© Bafnek
  woensdag 5 november 2008 @ 07:39:12 #17
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_62960006
First Edition Cycling News, November 5, 2008

Edited by Greg Johnson
Armstrong returns to the wind tunnel

By Bruce Hildenbrand

Lance Armstrong's return to the top level of professional cycling has taken place at the San Diego Air and Space Technology Low Speed Wind Tunnel. It was the first time in almost four years that the Texan has tested his aerodynamic form on a bike, but Armstrong settled quickly back into the groove and started the first wave of what will undoubtedly be many sessions tunnel.

"What we are trying to do today is establish a baseline so we are starting with Lance's position from 2005 and will go from there," remarked Steve Hed, who, as Armstrong's chief aerodynamic consultant, had scheduled the time in San Diego.

Coming off two wins this past weekend in time trial events in Texas, it might seem like Armstrong is already back in racing form but long-time coach Chris Carmichael was quick to point out that Armstrong needs to start ratcheting up his training program to focus on speeds of 30+mph which are necessary to win major time trials. Clearly, while Armstrong has a powerful motor a lot of the groundwork needs to be done in the wind tunnel, especially after such a long hiatus.

Today's session focused on the working on the fore and aft position of his arms on the time trial bars combined with a fore and aft position of Armstrong on his saddle trying to find the best combination of comfort and aerodynamics. "For me it is always hard to find power," noted Armstrong. "You are looking for the perfect intersection between position and power."

Armstrong gave an assessment of his first session. "It feels a little different right now because I am fitter now than I usually am in the off season," he said. "I haven't been bent over in a time trial position in a few years. It is a lot different than coming in the middle of the season. I have a better appreciation now of going into the wind tunnel. I suspect we will come back during camp before the Tour of Calfornia."

Trek's road brand manager Scott Daubert indicated that the time trial bike Armstrong was testing, the TTX, was only a prototype when he last rode the bike at the 2005 Tour, now it is in full production and has been ridden successfully by Armstrong's new team-mates Alberto Contador and Levi Leipheimer.

The Texan gave some insights into his racing program for 2009. "I am going to Italy [Giro], I am going to do Tour of Flanders, all the classics of cycling [except Roubaix], Tour of California, Criterium International, Circuit de la Sarthe," he said.

Also slated to join in the testing in San Diego are Contador, Leipheimer and phenomenon Taylor Phinney who will lead Armstrong's U23 Livestrong team.

http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2008/nov08/nov05news
pi_62961059
mmm

alle klassiekers en dan de giro erna? Verwacht geen hoogvliegers op die manier, maar het zou wel DE prestatie zijn moest hij een klassieker alla rvv winnen.
pi_62970743
quote:

[ afbeelding ]

Prachtige shirts
pi_62977276
quote:
Koersdirecteur Gold Race rekent op komst Armstrong

De wedstrijdleider van de Amstel Gold Race, Leo van Vliet, gaat er vanuit dat Lance Armstrong aan de start verschijnt van de Limburgse wielerklassieker op 19 april volgend jaar.

De zevenvoudige Tourwinnaar Lance Armstrong heeft een druk programma samengesteld voor zijn rentree volgend jaar in het wielerpeloton. De 37-jarige Amerikaan wil bij bijna alle voorjaarsklassiekers aan de start verschijnen. Alleen Parijs-Roubaix zal hij niet rijden. Aangezien Armstrong bijna alle voorjaarsklassiekers wil rijden, rekent Van Vliet op de komst van de vedette.

De Astana-coureur maakt in januari in Australië in de Tour Down Under zijn officiële comeback na een afwezigheid van drie jaar.
bron L1.nl
Net efkes anges
  woensdag 5 november 2008 @ 18:55:48 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62977603
Waarom niet P-R Als je al die aandacht wil, dan is Roubaix dé plaats.
En kampioenen moeten gewoon eens in hun carriëre P-R rijden, imho.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 5 november 2008 @ 18:59:07 #22
67640 SaintOfKillers
pi_62977684
Dat dacht ik ook, dat zou net de ene wedstrijd geweest zijn van waarvan ik had gedacht "Tof dat ie dat doet."
  woensdag 5 november 2008 @ 21:57:04 #23
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_62983713
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom niet P-R Als je al die aandacht wil, dan is Roubaix dé plaats.
En kampioenen moeten gewoon eens in hun carriëre P-R rijden, imho.
Wordt door veel klassementsrenners gemeden vanwege gevaarlijk.. Het feit dat je helemaal door elkaar getrild wordt tijdens die koers zal er ook weinig goed aan doen. Zei Boonen niet dat hij nadien recht gezet moest worden? Dat, en haarscheurtjes en dergelijke.. geloof ik.

Misschien zit ik er gedeeltelijk naast, maar laten we het er op houden dat het mischien niet de minst ongezonde en ongevaarlijke klassieker is van het seizoen.
  donderdag 6 november 2008 @ 08:24:59 #24
67640 SaintOfKillers
pi_62990232
De nieuwe ploeg van Gianetti (halve verderzetting van Saunier) gaat TMC Transformers heten.
pi_62998068
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
De nieuwe ploeg van Gianetti (halve verderzetting van Saunier) gaat TMC Transformers heten.
Gaan ze matige renners omtoveren tot topklimmers, daar bij de transformers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')